7.fejezet

673 33 1
                                    

   Készülődni kezdtem. Tettem fel sminket,majd egy egyszerű farmert vettem fel,és hozzá egy fehér pulcsit. Elindultam a móló felé.Mikor oda
értem Jack ott ült a stég végen. Leültem mellé és köszöntem neki.
- szia- mondtam kicsit felénk hangon
- szia- szólalt meg vidám hangon
- miért hívtál ide ? - kérdeztem érdeklődő fejjel.
- hát szerettem volna kérdezni tőled valamit.- mondta majd lehajtotta a fejet, és a vizet nézte.
- és el is mondod mit? - a kérdésemre fel emelte a fejét, és belekezdett
- azt hogy... Ugye mondtam, hogy nem sokára lesz a szülinapom, és hogy tervezek egy medencés partit... és hogy van a kedved eljönni?
- hat ha tényleg szeretned hogy ott legyek, akkor szívesen elmegyek
- tényleg szeretnem- majd egy mosoly ült az arcára, és megölelt. Felpattant, és kérdezte hogy sétálunk-e. Persze igent mondtam, mert igazából nagyon jó volt vele lenni. Elindultunk, és egymás mellet sétáltunk, mikor egy padot láttunk meg. Mikor a padhoz értünk leütünk.
Majd a csendet Jack törte meg.
- Lisa el meséled azt hogy mikor megkérdeztem, hogy volt e barátod miért érzékenyültél el annyira?- kérdezte félénk fejjel, majd egy bólintással válaszoltam neki.
- kezdem az elejéről... A barátomat Joshnak hívtak, 17 evés volt a suliba ismerkedtem meg vele na de ez nem is fontos. Tehát azért érzékenyültem el mert ... ő egy autó balesetben meg halt két éve- mondtam, majd lehajtottam a fejem, és a cipőm orrát kezdtem nézni
- sajnálom Lisa nem tudtam.- mondta egy szomorú tekintettel. Nem mondtam rá semmit. Egy ideig csöndben ültünk ott. Jack felállt, és azt mondta hogy induljuk el haza fele. Ezután egy haza kísérhetlek kérdés hagyta el a szájat, amire én csak bólintottam. Örültem az ötletnek. Útközben lényegtelen dolgokról beszélgettünk. A házunkhoz értünk, megálltunk, és meg kérdeztem tőle, hogy nem jön e be filmet nézni.

Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora