9.fejezet

687 31 1
                                    

Másnap reggel a barátnőm hívására keltem. Felkeltem oda mentem a telefonomhoz, majd felvettem és Jenna szólt bele. Azt mondta, hogy mindjárt leszáll a gépe, és hogy mennyek ki elé. Azt mondtam, hogy jól van akkor majd ott találkozunk. Jó kedvem volt nagyon . Jack aludt , én pedig közben felmentem gyorsan át öltöztem megfésültem a hajam és a sminkemet is elizgatottam. Lementem csináltam egy gyors reggelit, tojás rántottát. Pont mikor végeztem Jack lepett be a konyhába.
- jó reggelt - mondta kómás fejjel
- na jó reggelt, gyere enni - mondtam egy nagy mosollyal. Majd az asztalhoz ültünk. Jack megdicsérte a főztöm, hogy finom lett. Ja tényleg nem lett rossz. Elmondtam neki, hogy mindjárt le száll a barátnőm gépe, és hogy ki kell mennem elé úgyhogy ha reggeliztünk elindulok. Felkapta a fejet - kiviszlek- mondta
- de nem kell megoldom egyedül nem akarlak fent tartani
- jaj Lisa nem mondtam volna ha nem akarnálak elkísérni, na légyszíves - kérte egy kis fiús mosoly kíséretében aminek nem lehetett ellen állni.
- jól van- mondtam
Megettük majd elindultunk . Előszór Jack gyorsan elment a kocsiért. Nem keltett túl sokat mennie, mert nem laknak messze, de azért annyira közel se . Kb. 4-5 utcára innen. Még elment addig én telefonoztam. Mikor meg érkezett dudált egyet. Kimentem gyorsan és rögtön elindultunk. Egy fel óra múlva a repülő terén altunk meg, bementünk és meg álltunk a kapu előtt ahova a barátnőm gépe száll majd le. Vártunk és közbe Jack törte meg a csendet.
-figyel Lisa délután nem jöttök át hozzánk- kérdezte. Majd én kicsi idő múlva válaszoltam
- hat én szívesen megyek, de majd őt is meg kell kérdezni hogy van e kedve de biztos lesz ! - jelentettem ki és mikor a mondatomat befejeztem Jennát láttam meg. Egymás  felé kezdtünk futni, majd megöleltük egymást és magammal húztam. Gyere bemutatlak valakinek bar igaz hallottál már róla.
- Jack ő Jenna- Jack ránézett majd azt mondta-
szia Jenna hallottam már rólad- mosolyogva nézett rá majd rám
pillantott.
- én is rólad - mondta Jenna egy nagy mosoly kíséretében.
- igen hallottál rólam?- mire Jack rám nézett egy nagy  mosollyal- és mit hallottál?
- hat figyelj Jack- folytatta Jenna rám pillantva- ezt majd Lisa elmondja neked . Közbe vágtam gyorsan nehogy a végén meg elkeljen mondanom mert hat....
- na akkor menjünk hozzánk megmutatom a házunkat!- jelentetem ki majd a kijárat fele indultam.
- utána akkor átjöttök hozzánk?- kérdezte Jack
- Jenna?- rá néztem
- hat én benne vagyok- mondta

Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum