11.fejezet

739 30 2
                                    

Másnap mikor fel ébredtem Jenna már nem volt az ágyba. Felkeltem a fürdőbe mentem ,és kicsit rendbe szettem magam. Miután végeztem a napaliba indultam ahonnan ismerős hangokat hallottam. Talán Cameron és Jack hangját hallottam, de nem vagyok benne biztos. Leértem és tényleg ők voltak. Köszöntem és egyszerre mindenki rám nézett, Jack oda futott és egy ölelést adott amit viszonoztam. Jenna és Cameron pedig köszöntek. Kérdően néztem közbe Jennára aki ezt észre is vette aztán félre húzott.

- reggel át jöttek... és képzeld Cameron elhívott ebédelni- nézett rám izgatottan
- komolyan? - néztem rá kissé meglepetten, de egybe örömmel az arcomon
- komolyan... - válaszolta boldogan, majd megölelt én pedig a fülébe súgtam hogy sok sikert.
Vissza mentünk.
- hé Jen akkor megyünk- kérdezte Cameron Jennától aki csak bólintott egyet és elindult a fiú után, kimentek és elindultak.
- fu hallod itt lesz valami- mondta Jack nevetve
- hat lehet hogy ... Ah semmi- mondtam én is nevetve
- figyi Lisa én viszont megyek mert be kell meg vásárolnom estére... ha esetleg szeretnél jöhetsz velem?- mondta
-bocsi Jack de most nincs túl sok kedvem hogyha nem haragszol maradnék- mondtam
- persze semmi baj... Akkor majd bulin talizunk- majd egy puszit nyomott az arcomra és távozott. Én otthon ültem egyedül gondolkodtam azon hogy Jack minek örülne igazan hiszen szülinapja van meg is kéne valamit adnom neki. Nem jutott eszembe semmi ezért felmentem és gondoltam kitalálom milyen ruhába menjek este. De nem tudtam eldönteni mert ehez kellet Jenna véleménye is. Tehát újra az ajándékon kattogtam. Mit is vehetnék neki? Eszembe jutott hogy Jack arról áradozott a repülőtérre menet hogy a közeli bevásárlóközpontba milyen jó pólót és gatyát látott meg, meg is mutatta így hat gondoltam az jó lesz ezert elmentem és megvettem. Tényleg jól néztek ki. Mikor haza értem Jenna meg nem volt otthon leraktam a cuccokat amit vettem és Jenna pont akkor lepett be. Nagy mosoly volt az arcán .

- na mesélj mi volt? - kérdeztem tőle érdeklődően
- fu nagyon jó volt elvitt ebédelni majd lenentünk a patra és sétáltunk.... és képzeld el megcsókolt- mondta izgatott fejjel
- huu- néztem rá kikerekedett szemekkel- nem gyors ez egy kicsit?kérdeztem tőle vigyorogva

- hat nem tudom de jó volt ugyhogy nem számít - mondta
- hat jolvan örülök hogy boldog vagy...viszont most gyere és segíts kiválasztani egy ruhát nekem estere aztán utána választunk neked is - mondtam majd felfutottam a lépcsőn. Kinyitottam a szekrényem majd Jenna vizsgálni kezdte hogy melyik is le ne az igazi. Megfogott egy fehér egybe ruhát aminek a hata ki volt vágva imádtam azt a ruhát. Jenna végül azt választotta. Utána neki választottunk. Neki egy fekete feszülős szoknyát választottunk aminek köldök magaságban egy atlaszo anyag volt . Kisminkeltük egymást majd felvettük a ruhát. Megdicsértük egymást, mivel mindketten elég csinosak voltunk, aztán egy cipőt választottunk. Mindketten magas sarkú mellet döntöttünk. Az órára néztünk és úgy véltük hogy már ideje el indulni.

Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin