1.Bölüm

36 4 4
                                    

İrem her zaman ki gibi erkenden kalkarak  işe gitmek için hazırlandı. Evden aceleyle çıktığı için kahvaltı yapamadı. İş yerine geldiğinde odasına geçerek patrona teslim etmesi gereken dosyaları alarak patronun odasına koyuldu. Odaya gittinde patron odasında görmedi Onun yerinde top sakallı sarışın yeşil gözlü siyah takım elbiseli bir genç oturuyordu.

"Pardon Adnan Beye bakmıştım."

"Adnan Bey yok bir süreliğine şirketin başında ben duracağını."

"Hmm üzüldüm." 

İrem Adnan Beyin gittiğini öğrenince üzülmüş karışısında ki yakışıklı adama baktıktan sonra yanakları kızarmış başını yere eğmisti.

"Adnan Bey olmadığına göre güzelim bana kahve getirmisin?"

  
İrem adamın kendisine güzelim demesinden sonra bir an noluyo diye düşünmüştü.

"Kahvemi getirecekmisin güzelim."

"Tabi hemen!."

İrem odadan yanakları kızarık bir şekilde çıktıktan sonra aşağa inip yemekhaneden kahveyi alıp  patronun kapısına kadar zor getirmişti. İçeri girip ve kahveyi patronun masasına koyarken patronun gömleğine döktü ve büyük bir paniğe kapılarak patrona yardım etmeye çalıştı patron gerek yok desede irem olmaz öyle şey diyerek patrona yardım etmeye devam etti. Patron irem'in o şaşkın haline bakarak onun kolundan tutarak yanına çekti ve sakin ol merak edilecek bir şey yok diyerek irem'in saçlarını okşamaya başladı irem de patronunun gözlerinde kaybolmuştu irem uzun süre patronun gözlerine baktıktan sonra boğazını hırıltatarak  oradan ayrıldı. İrem hızla odasına giderken bir yandanda İçten içe konuşuyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk İle İşi KarıştırmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin