Bölüm 3

598 489 125
                                    


Medya Alina

GÜNÜMÜZ

Lal'ın mezarının tam yanındaydım. 2 saattir burda oturmuş sadece mezara odanaklanmış. Ağzımı bıçak açmamıştım. Bilmiyordum söyliyecek bişey bulamıyordum. Ne diye bilirdim ki ? Beni affet mi diyecektim yoksa ölümüne sebep olduğum için özür mü dileyecektim . Edilcek tek laf, tek kelime yoktu. Sözün bittiği yer olsa gerek. Gelirken arkadaşlık taşımızı almıştım . 5 yaşındayken kumsalda bulduğumuz sonra kolye yaptığımız taşlar . Onunki de bendeydi. Mezardaki toprakları çok az kazarak o kolyeyi koydum.  Benim ki bende kalıcaktı elbette. Lal ile bizim aramızda ki güçlü duygusal bağ sadece arkadaşlıktan oluşmuyordu. Dostluk kardeşlik kavramını Lal de bütünleştirmiştim ben.  Şimdi o yoktu 1 yıl geçti aradan ve ben ilk defa geliyordum yanına . Aslında rüyalarda hep birlikteydik onunla olan anılarımızı görüyordum.  O yaşanan geceyi de unutmamak gerek tabi .

Telefonumun titremesiyle düşüncelerimden ayrıldım.

Ekrana bakmadan açtım .

"Evet?" Cevap vermemişti . Bende duymuyor olduğunu zannederek "Söyle " dedim .

Halâ cevap gelmiyordu.  Telefonun ekranına baktım arayan gizli numaraydı. Bu da kimdi şimdi ?

"Kimsin ?". Hırıltılı sesler duyuyordum.  Tekrarlayarak " Kimsin ? " dedim.

" Lal'ın mezarlığına gelmişssin ". Dedi hayatımda ilk defa sesini duymuş olduğum adam. Robot gibi konuşmuştu. Bunu bi kenara bırakarak ona odaklandım.

" Sen de kimsin ?".  Tuhaf bir gülme sesi ile " Alina beni tanımıyorsun ama tanıyacaksın." . Demesiyle cevap vermeden telefonu yüzüne kapattım.  Biri kesin benimle alay ediyordu. Takmayarak oturduğum mezar taşından kalktım. Lal'ın Mezarını elimle okyaşarak bakışlarımla konuştum.

Arkamdan bir ses geldi .  Arkama döndüm bir gölge geçti . Güneşten dolayı çok seçemiyordum. Kedi yada köpektir diyerek mezarlığın çıkışına doğru yürüdüm.

Yine aynı ses geldi . Arkamı döndüm ama kimse yoktu. İçimden deliriyorum galiba dedim ve tiz bir kahkaha attım. Komik olduğu için değil elbette . İnsanlar sırf yani benim gibi olan insanlar sırf komik bir şey olduğunda gülmezler ben aşırı sinirliyken gülerim . Ha bide göz yaşlarımı zor tuttuğum anlarda gülerim.

Mesaj sesini duymamla telefon kilidini açtım .

KİMDEN
GİZLİ NUMARA

Arkanda ki kimdi sanıyordun? Bendim Alina sana yavaş yavaş yaklaşacağım . Bir de siyah giymekten vazgeçmelisin . 60 yaşındaki kadınlar gibi gezmeyi bırakmalısın.

Artık dediğine göre beni yakından tanıyan biriydi . O yüzden aldırmayarak

" Beni korkutmak için bunları yapıyorsan korkmuyorum . Git kendine alay konusu edeceğin başka birini bul ". Diye bağırdım.

Mezarlığın çıkış kapısını açtım. Ve çıktım.

2 dakika sonra telefonum titredi.

KİMDEN

GİZLİ NUMARA
Alay ettiğimi san sen Alina .  Ben alay etmem. Lal'a yaşattıklarımı sanada yaşatacağım.

DEĞİŞEN HAYATIM ÇÖKÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin