You're terrible!

20.6K 677 20
                                    


Ráno som sa zobudila s veľkou nechuťou ako každé ráno v pondelok. Nepríjemne som zavrčala a vypla tú diabolskú vec menom budík. Ponaťahovala som sa na posteli a následne skopala zo seba paplón. Nohy som položila na drevené parkety, boli príjemné studené. Prešla som k skrini a otvorila ju. Hodnú chvíľu som pred ňou stála a rozmýšľala čo si oblečiem. Nakoniec som vytiahla čierny crop-top s bielou lebkou, čierne legíny a čisté krajkové čierne spodné prádlo. Zobrala som oblečenie šla do kúpeľne kde som si dala rannú sprchu, spravila hygienu, obliekla sa a nakoniec namaľovala. Zišla som po schodoch dole a zamierila do kuchyne.

,,Bré ráno, Bré ráno"

Zaspievala som pre Chrisa.

,,Dobré.."

Ozval sa Chris.Sadla som si vedľa brata. Pozrela som sa na neho a zaškerila sa, ako vždy nevyspatý a neupravený a potom nestíha. Svoje blond vlasy mal rozhádzané snáď na všetky svetové strany, pohyboval sa ako zombie a mal strašne veľké kruhy pod očami.

,,Čo sa škeríš, ja za to nemôžem, nedá sa mi spať."

,,Skús si dať tabletku na spanie."

,,Myslíš si že ma to ako nenapadlo že?"

Chris odišiel od stola a ja som vedela že sa ide upraviť. Zasmiala som sa a prešla do chodby. Čakala som na Chrisa ktorý sa o chvíľu rútil po schodoch. Tak a teraz niečo o mne.
Moje meno je Sarah, mám 17 rokov. Som v druhom ročníku na strednej škole. Bývam v Californii s rodičmi v obrovskej vile. Teda by som skôr mohla povedať že bývam s Chrisom. Moji rodičia sú podnikatelia teda otec a matka je celosvetovo známa módna návrhárka a preto stále cestuje. Takže sme s bratom skoro stále sami doma. Už mi je to jedno. Zvykla som si. Cesta do školy nám trvá 15 min takže chodíme peši. Pred školou ma čakali moje kamarátky Nicoletha, Jessica, Elizabeth a Emma.

Nicoletha je menšia čiernovláska s modrými očami. Je veľmi milá, priateľská a zaoberá sa návrhárstvu. Chce byť totižto slávna návrhárka ako moja mama.

Elizabeth je blondínka so smaragdovými očami a miluje zvieratá. Hlavne kone. Už od mala jazdí na koňoch. Je to jej život a chce byť slávna pretekárka na koňoch.

Emma je čiernovláska s tyrkysovým prameňom vlasov a má piercing v ústach. Miluje hudbu a zaoberá sa ňou už niekoľko rokov. Bez hudby prosto nevydrží. Chce byť slávna DJ-ka a hrať na veľkých koncertoch. Podporujem ju v tom. Sme kamarátky už od základnej školy. Stále držíme spolu. Sme také sestry od rozdielnych rodičov.

Jessica, červenovláska s hnedými očami miluje nakupovanie. Ale hlavne miluje make-up. Je v tom naozaj dobrá. Chcela by si otvoriť vlastný salón krásy.

No a nakoniec ja. Taká ta hlavná. Mám hnedé vlasy, šedé oči, pleť bielu ako stena, piercing v spodnej pere a bieleho slimáčika v pravom uchu.

,,Ahojte babyy."

Skríkla som nadšením.

,,Ahooj."

Povedali naraz. A tiež sa všetky na mňa usmiali.

,,Dlho sme sa nevideli, naposledy v piatok na mojej party."

Zasmiali sme sa.

,,Ale bola supeeer."

Povedala Emma.

,,Ako vždy."

Dodala Jessica

,,Ďakujem tak poďme."

Usmiala som sa.

------

Vstúpili sme do školy. Ako zvyčajne, tam sú šprti, tam zase športovci, inde zas tie barbie, podivíni, zopár teda dvaja šikanátori, emáci a podobný a nakoniec Bad-boys. A samozrejme my. Patríme do skupiny populárnych. Trochu vám to upresním.

BadGirl and BadBoy✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora