Yeni Okul

1K 148 14
                                    


Alarm sesiyle uyandım. Saate baktım 07.30 kalktım lavaboya gidip duşa girdim hemen 20 dk da hemen işlerimi hallettim. Okula gidicektim bu yüzden hemen duşumu aldım. Yasemin uyandırmaya gitmiştim ki. Çoktan kalkmış kahvaltı hazırlıyordu.

"Günaydın canım" dedi. "Günaydınnn bebek. Ooooo neler hazırladın sen böyle" dedim. "Neler yapmadım ki" dedi ve bana sırıttı bende ona gülümsedim. Kahvaltımızı hemen edip masayı kaldırdık sonra formamı giyip çıktık. Okula yavaş yavaş gidiyorduk saatte baktığım da 08.20 olduğunu gördüm. "Yasemin zilin çalmasına 10 dk var hızlanalım biraz" dedim. "Tamam canım" dedi. Yaseminin forması yok o yüzden bugün sivil gidicekti okula. Bugün okul çıkışından sonra beraber almaya karar verdik. Okulun bahçesinden girdik ve sınıflarımıza yöneldik. Sınıfın kapısında 12D yazısını görünce kapıyı açtım ve içeri girdim. Herkez bana bakıyordu biraz çekindim ama arka tarafta cam kenarında boş bir sıra gördüm ve oturdum. Kızlardan biri bana "Heyy sen yeni" bende ona dönerek "bana mı dedin?" O da gülerek bana "senden başka yeni var mı kızım? Tabi sana dedim." laf sokmaya çalışıyordu. Bende ona "Benim bir adım var." Dedim altta kalmayarak. "Bilmediğim için adını YENİ dedim zaten sana" Bende ona "Adım Hira." Diye kendimi tanıttım. "Orası Aras'ın yeri kalksan iyi edersin sonra başın belaya girer" dedi alaycı tavrıyla "ben buraya geçmek istedim ve geçtim şuanda gördüğün gibi artık dolu" dedim ona sinirli bir biçimde sonra önüne döndü ve sustu. 40 45 yaşlarında bir kadın Hoca derse girdi. Bana bakarak "sen yenisin galiba bize kendini tanıtmak ister misin kızım" içimden kendi kendime konuşmaya başladım ben kendimi hiç tanıtmak istemiyordum ki. Sonra hoca bana "hadi kızım ne duruyorsun" diye seslenince irkildim ve kendime geldim. "Benim adım Hira, Hira Kunter. İstanbul dan geliyorum." Dedim. "Hoşgeldin kızım. Hepimiz memnun olduk. Oturabilirsin yerine" dedikten sonra bende içimden ben hiç memnun olmadım ve etraftakilerde bana memnun olmadık tavrıyla bakıyorlardı. Sonra kapı pat diye açıldı. İstemeden kafamı o tarafa çevirdim ve cevirmez olsaydım keşke karşımda o duruyordu. ARAS KORMAZ. O pislik duruyordu. Bana doğru geliyordu kafası yerdeydi kafasını kaldırınca sırasının dolu olduğunu gördü ve bana baktı. Baktığı anda durdu ve "Sssen... Senin bbb-burda ne işin var" dedi ayakta. Hoca" Aras yerine otur" demesiyle arkasına baktı ve benim yanıma oturmak zorunda kaldı. Ben çok kötüydüm, o pisliği görünce çok kötü oldum. Onu iterek sınıftan koşa koşa çıktım. Kalidorda hıçkırık seslerim yankılanıyordu. Kalidorda sert kapı sesi daha kapandı. Birisi sanki üzerime geliyor gibi hissettim arkama döndüm ve dönmemele bir cüsseye çarptım. Kafamı kaldırdım O pislik herif karşımda bana bakıyordu. Tam konuşurken yüzüne tokat attım ve ordan uzaklaşmaya çalıştım. Kolumdan tuttu ve "Hira! Dur" diye seslendi bana pislik adımı unutmamış. Bende ona döndüm "burda mi becerceksin beni pislik" dedim. Ve kolumdan tuttu okulun en alt depo gibi bir yere getirdi beni "bugün 20.00 da bu adrese gel" dedi ve elime kağıt verdi. Sonra çıktı. Beden orda ağlamaya başladım. Gitmeli miydim? Yoksa gitmemeli miydim? Diye düşnürken çöktüm ve ağlamaya başladım.

......

Kısa oldu biraz ama kusura bakmayın arkadaşlar. Yorum ve votelerinizi bekliyorum. Deteğe ihtiyacım var biraz. Bana Moral yorumları atar mısınız rica etsem :))

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin