1. Bölüm

40 5 9
                                    

Benim adım Luke ve çok tuhaf biri olduğumu itiraf edebilirim. Herkes benim sıradan biri olduğumu sanıyor ama değilim. Neyse bu yılbaşımın nasil geçeceğini yazacağim.

Annemin seslendiğini duyabiliyordum. Luke hemen aşağı in diyordu. Hemen aşağı indim. Orada duran matematik öğretmenimdi. Annemle konuşuyorlardı. Annem çok sinirliydi. Matematik öğretmenim bir kağıt çıkardı ve bunu çöz dedi. Ama hiçbir şey anlamıyorum. Matematik öğretmenime baktım bana kızgın kızgın bakıyordu. Kağıdı çöpe atıp kaçtım yani evden çıktım. Her yerde karlar vardı. Hava soğuktu. Evden olabildiğince uzaklaştım. Aslında kağıt için değil matematik öğretmenimden korktuğum için. Caddeye geldim. Banklarda biraz dinleniyordum. Etrafa bakarken matematik öğretmenimi gördüm. Bana doğru ilerliyordu ve o kadar çok sinirliydi ki anlatamam. Gözlerimi ovuşturdum ve matematik öğretmenim değil di o tam bir yaratıktı. Bir anda üstüme uçtu ve beni yere attı. Oradan koşarak uzaklaşmaya çalıştım ama olmadı. Bacağımdan tuttu ve beni arkasına fırlattı. Birden birisi yanıma geliyordu. Sevecen birine benziyordu. Birden ceketinden bir bıçak çıkarttı ve bana doğru attı. Tutup canavarın koluna sapladım ve öyle bir ses çıktı ki kulaklarım patladı. Ve canavarı suya ittim bıçağı veren adama baktım ve adam yunan mitolojisinde ki sentora bentiyordu. Bana iyi misin dedi ben de iyiyim dedim ve arabasına bindirdi. Beni New York'tan alıp Florida'ya götürecekmiş. Yolda uyuya kalmışım. Bir kampa getirdi beni.

GüçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin