ROZDZIAŁ 17

87 7 1
                                    

Mama Hariet patrzyła na odjeżdżający pojazd, i po chwili rzuciła się mężowi na szyję i zaczęła płakać. Hariet niepewnie stawiała kroki lecz za chwilę znalazła się w jakimś gabinecie.
-A więc to jest ta niedojda - zaczął gadać jaki facet
-Tak, oto ona
-Dobrze, Laura!!! Weź proszę tą osobę na badanie, i krótki spacer by pokazać jej kary za nieposłuszność.
-Dobrze. Ruszaj się, idziemy!
Hariet była zdezorientowana, ale wiedziała, że nie ma wyjścia i musi iść za tą babą.
-No więc tak mam na imię Laura jak już pewnie słyszałaś ale dla ciebie jestem Pani smarkulo. Idziesz teraz na badanie, ale najpierw dowiesz się wszystkich kar za nieposłuszność, próbę ucieczki czy samobujstwa i takie inne rzeczy. No więc jeśli nie będziesz wykonywać naszych poleceń to dostaniesz w mordę, jeżeli przyłapiemy cię na ucieczce to odcinamy ci dowolną cześć ciała np: palec, lub cała dłoń, a jeżeli przyłapiemy cię na próbie samobujstwa to odwiedzi cię dwóch dobrze nawet bardzo dobrze zbudowanych facetów, noi dowiesz się co oni ci zrobią, jasne?!
Hariet stała i oniemiała, po chwili wydusiła z siebie słowa
-Ttttttaak jasne
-No więc teraz właź do środka.
Hariet znalazła się w gabinecie jakiegoś lekarza a on kazał jej się rozebrać zrobiła to ale tylko ściągła buty spodnie, i różową bluzkę
-Majtki i ten stanik terz
Hariet stała....
-No na co czekasz już!!
Hariet niepewnie zaczęła osuwać ramiączka stanika...
-Ja nie mogę się całkiem rozebrać
Nie współpracujesz więc masz problem, Filip. Po chwili przylazł jakiś mężczyzna złapał Hariet, a drugi zaczął jej ściągać stanik, a następnie majtki. Hariet cała popłakała się, a lekarz...
-Było co stanowić opur a teraz masz za swoje i przywalił jej plaskacza na czerwone od płaczu policzki. Stawaj tu na wadze ale już!
-No niezła z ciebie świnia, ważysz aż 72 kilo, ale tłuścioch.
Hariet zamurawało miała ochotę się rozpłakać ale za wszelką cenę się powstrzymywała. Po skończonych badaniach udała się do swojego pokoju i zaczęła płakać i postanowiła, że ona z chęcią przygarie Ane do siebie, po tym co usłyszała od lekarza, postanowiła wziąć się za siebie.
Już niedługo konieć tej książki, jeszcze kilka rozdziałow. :( Jeśli są jakieś błedy to bardzo przepraszam za nie :) Zapraszam do czytania Teksty Na Zatkanie :))

Anorektyczką jestem JAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz