Selam minna-san.Sonunda yeni bölümü yazdım.Umarım beğenirsiniz *^▁^*
Mira'nın ağzından
Uyandığımda bütün lonca çok fazla içtiklerinden sızmış durumdaydı.Bazıları yerlerde yatıyor veya tuhaf şekillere girmişlerdi.Bizim grup berbat haldeydi ama bir o kadarda tatlı.Bu arada uyandığımda bende laxus sarılıyordum.Bunu farkedince domates gibi kızardım neyseki kimse görmedi.Şimdi bizimkilerin görünümünü söylüyorum.Natsu ve lucy birbirlerine sarılmışlardı.Kyaaaaaaaaaaaa!Çok tatlılarr.Lisanna natsudan hoşlanıyor ama natsunun duygularından emin değilim.Belkide lucy ile aralarında birşey olur.Belkide sadece arkadaş olurlar.
((Yazar kendi yazdığı hikayeye nefret etti))
Acaba Natsu kimi seviyor yada birini seviyor mu?Kardeşimin üzülmesini istemem herneyse juvia graye sarılmış.Çok şirinler.Juvia gray için herşeyi yapıyor.Ama gray birtürlü yüz vermiyor.Bence oda juvia'dan hoşlanıyor.Ama belli etmiyor veya duygularınından emin değil.Levy gajellin karnının üstüne yatmış kyaaaaaa çok şirinler.İkiside birbirini seviyor ama birtürlü açılamıyorlar.Erza tek başına bir kenara yatmış.Gerard'ı seviyor bunu tahmin edebiliyorum.Ama gerard ve loncası sürekli haraket halindeler bu yüzden buluşamıyorlar.Çoğunlukla böyle uyuyup kalmışlardı.Ben böyle etrafa bakarken çoğu kişi uyanmaya başladı.Birbirlerine yapışıp uyuyanlar kızarıyordu.Bizim grup tam bir felaketti.Çoğu kızarmıştı.Hele levy fena halde utandı.Juvia graye sarılı olduğu için çok mutlu.
-juvia gray-sama'ya sarılı uyuduğu için çok mutlu.
-Oi oi (gray)
Lucy ve natsu ikiside kızarmıştı.Bide laxus var tabi.
-Hey natsu kardeşime nasıl sarılırsın.
-Kapa çeneni be sanki bilerek sarıldım.
-Se- laxusun sözü yarıda kaldı çünkü lucyden kara bir aura yayılıyordu.Surat ifadesi oldukça korkunçtu.Herkes susmak zorunda kaldı.
-İkinizde kapayın çenenizi.Kimse kimseye bilerek sarılmadı.Uyurken yanlışliğin sarılmış olabilir.O yüzden ikinizde susun.Yoksa sevgili abicim seni gebertirim.
-Peki dediğin gibi olsun daha fazla uzatmicam ama beni gebertebilceğine inanıyormusun.
-Ah kendini bişey sanma abicim inan bana seni süründürebilirim.
-O zaman bir savaşa var mısın kardeşim.
-Elbette bende bunu bekliyordum.
-Demek savaşcaksınız ha.(master)
-ihtiyar(laxus/lucy)
-Böylece lucy'nin büyüsünü de görmüş oluruz.Ama kavganıza burda başlamayın loncanın yok olmasını istemiyorum.(master)
Masterin bu sözleriyle dışarı çıktık.Bütün lonca merak ediyordu.Sonuçta laxus ve kardeşi savaşcak.Bakalım neler olacak.
Yazarın ağzın'dan
Bütün lonca dışarıya çıkmış.Laxus ve lucy'nin savaşını heyecan ve merakla bekliyorlardı.
-Başlayın.(master)
-hai(laxus/lucy)
-Sana acimacam kardeşim(laxus)
-Acımanı istiyen yok zaten ama benimde sana bütün gücümle saldıracağımı unutmasan iyi edersin
-O zaman başlayalım ha.(laxus)
-Nasıl istersen.(lucy)
dedikten sonra lucy laxusa doğru koşmaya başladı.İkiside sırıtıyordu.Herkes heyecanlıydı ama birazda korkuyorlardı.
((Lucy melek avcısı,laxus ejder avcısı olduğundan sonuna isimlerini yazmicam.))
-yıldırım meleğinin/yıldırım ejderinin yumruğu
Ortalığı toz bulutu kaplamıştı.Tek bir yumruk bile o kadar çok büyü gücü yaymıştı ki.İkiside büyü dalgasıyla geriye savrulmuştu.Yüzlerindeki sırıtma hayla duruyordu.Sanki zevk alıyorlardı.Hiç kimse laxusu böyle görmemişti.Laxus normalde böyle eğlenmezdi veya belli etmezdi.Hep ciddi olurdu.Aslında şuanda da ikisi ciddi ama eğleniyorlar.
-Yıldırım meleğinin/ejderinin kükreyişi
Büyüleri gerçekten inanılmazdı.Uzun zamandır savaşıyorlar ve eğleniyor gibilerdi.Lonca şaşkınca onları izliyorlardı.Ve mutlulardı.Sonuçta aralarına güçlü biri katılmıştı.Hem de yeni bir dost edinmişlerdi.
-Hiç fena değilmişsin kardeşim.
-Sen fena değilsin abicim.
-Artık ciddileşsek mi ha.(laxus)
-Nasıl istersen.(lucy)
-NE(tüm lonca)
-Ne yani şuana kadar ciddi değiller miydi?(gray)
İkisinin de etrafında yıldırımlar çıkmaya başladı.Ve inanılmaz bir büyü gücü yayılmaya başladı.Bu da neydi şu ana kadar gerçek güçlerini kullanmamışlar mıydı?Bu ikisinin gerçek güçleri ne kadardı?
Ohh be sonunda bitti.Umarım beğenmişsinizdir.Desteği olan herkese teşekkürler.☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldırım Ejderi Ve Yıldırım Meleği
De TodoLaxus×lucy shiplemiyorum.Sonsuza kadar nalucuyum❤❤Laxus ve lucy kardeş olduğu için kapak onlarla ilgili.Nalu olacaktır ve tabikii miraux (laxus×mirajane) olcaktır.