Neler Oluyor? Part 2

518 23 25
                                    

(Not:Yıldızlı parantezler şifre oyunu için!Hikayeyle bağlantısı yok!)
Part 2:SORUNLAR!
Bloom'dan
Sarayın bahçesindeydim.Ortalıkta kimse görünmüyordu.Her yer bomboştu.Sarayımızın bahçesi her zamanki gibi bakımlı ve düzenli görünüyordu. Fakat etrafta içime huzursuzluk veren birşey vardı. Sessizlik...Gerçekten rahatsız edici ve endişe vericiydi. Bir dakika!Ben burada ne yapıyorum ki?Saraya doğru yürüdüm.Odama gidip kızlarla konuşursam rahatlardım.Sarayın kapısına geldiğimde tam içeri(★Çok) girecekken arkamdan birinin seslendiğini duydum.
"Bloom!"
Sky'dı...Sesini nerede olsa tanırım. Arkamı döndüm ve ona merakla bakarak;"Senin burada ne işin var?"diye sordum.Bana cevap vermesine zaman kalmadan başka bir ses duydum.
"Bloom,buraya doğru gel!"
Ses bahçeden geliyordu.Biraz ileriden. Ben ne yapacağıma karar(★Ö) veremiyordum.Sky orada öylece duruyor, üzgün gözlerle bana bakıyordu.Sanki gitme diyordu.Hey!Sky içeri nasıl girmişti? Hem beni bırakıp Diaspro ile nişanlanmıştı! Şimdi niye burada?Kafam iyice karışmıştı! Bunun üzerine birde babamın sesini duydum.
"Seçimini yap!Buraya gel!"
Herkes çıldırmışmıydı?Ya da herkes normaldi de ben mi çıldırmıştım?!
Sonra daha önce bahçeden duyduğum sesler artmaya başladı.Ah!Winx!Harika! Herkes bana sesleniyor ama ben hiçbirşey anlamıyorum!Sonra daha da korkunç bir olay oldu.Bahçenin ilerisinden bir sürü adım sesleri duyuldu, ardından da hepsi birbirine benzeyen hipnotize edilmiş gibi yürüyen prensler çıktı. Üstüme üstüme geliyorlardı!Önlerinde de babam!Karşıdan da Winx!Bu arada ben sarayın kapısının önünde üzgün Sky'a bakıyordum hala!Herkes aynı anda az önce(★zel) duyduklarını tekrarlarkan tüm sesler birbirine karışıyordu. Kulaklarımı kapattım ve diz çoktüm.Hayır,hayır! Hepiniz gidin!Sonra ise bir srsizlik oldu herkes durdu.İleriden biri yürürken çekilip ona yol açıyorlardı.Yüzüne dikkatle baktım ama tanımıyordum.Daha önce hiç görmemiştim! Sky hiç konuşuyordu fakat kafasını iki yana sallıyordu!(Hayır anlamında)Sonra annemi gördüm.Sky'ın yanına geldi ve bana aynı onun gibi üzgün üzgün bakmaya başladı. Sonra Thoren...Aynı hareketi tekrarladı. Uzmanlar Winx'in yanında hiç hareket etmeden duruyorlardı. Babam ve prenslerde öyle. Daha sonra Daphne yanıma geldi ve elimi tuttu.Normalde bu beni rahatlatırdı.Fakat şu an hiç iyi gelmemişti. Buz gibi ve duygusuz hissettiriyordu.Yüzünü hiç görmediğim kişi giderek bana yaklaşırken Sky,annem ve Thoren önüme geçtiler. Sky onu itmeye çalışırken dikkale baktım bir daha.Prensti...Tacı vardı çünkü... Ne olduğunu anlayamadan Sky ortadan kayboldu ve o bana doğru geliyordu.Bana yaklaştığında soğuk bir rüzgar esti.Bahçemizdeki tüm çiçekler solmaya başladı. Hepsi rüzgarda savruldu.Bana yaklaşmaya devam ettikçe kalbim sıkışıyordu.Saraya kaçmak istedim.Kapı kilitliydi!Açamadım!Bana çok yaklaşmıştı!Soğuk rüzgar beni ona doğru itiyordu.Geri geri...Bir türlü saraya giremiyordum!Tüm kuruyan çiçekler üzerime doğru geldiler!Birden kendimi kurumuş çiçek yaprakları hortumunun arasında buldum!Hortum gittiğinde o bana çok yakındı. Sonra birden birşey fark ettim! Ben...Ben gelinlik giymiştim!Kurumuş çiçek hortumu bana bunu yapmıştı!Artık yanımdaydı.Elini uzattı!Elimi geriye doğru çektim!Sonra o soğuk rüzgar elimi ona doğru çekti.Karşı(★si) koyamadım.Beyaz eldivenler olan ellerimi tuttu.Parmağıma bir yüzük geçirdi. Beni de yanında götürerek merdivenlerden indi.O sırada bir alkış koptu.Winx,uzmanlar,babam...Düğün masası, süslemeler,pasta ve rahip tarzında biri...Bu...Bu benim düğünüm müydü?Thoren ve annem bana karşıdan hüzünle bakarken gözlerim Sky'ı aradı. Oradaydı! Diaspro koluna girmişti! Bana hala üzgün üzgün bakıyordu!Onun yanına gidecekken elimi sıkıca tuttu.Daphne de gelip bana sıkı ama soğuk bir(★niz) şekilde sarıldı. Ben farkında bile olmadan nikah masasına oturmuşken Sky hala bana yalvarır gibi bakıyordu. Bağırmak istedim!Herşey dursun ve bana bir açıklama yapılsın istedim!Sesim çıkmadı!Hemen masadan kalktığımda tekrardan beni tutup çekti!Tanımadığım smokinli prens!Ben tanımadığım biriyle nasıl evlenirdim?! Hayııır!Sesim çıkmıyor bağıramıyorum!O anda her yer(★Tat) karardı gökyüzü simsiyahtı.Soğuk bir rüzgar esti sonra yine!Sesim çıkmıyordu ama ağlıyordum bağırarak!Son gördüğüm Sky'ın gözleri oldu!(★lı)
†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
"Zavallıcık!Kabus görüyor olmalı. Onu uyandırmalıyız."
Miusa:Haklısın Stella!Çok kötü görünüyor.
Tecna:Onu birden uyandırırsak şok geçirebilir.Bu yüzden yavaşça.(★pe)
Layla:Flora!Ona verdiğin çayın sakinleştirici olduğunu söylemiştin.Ama şuanda daha kötü. Kabus görüyor!
Flora:Ona,doğru çayı verdiğimden eminim kızlar!Bu kabus çayla ilgili değil!(★ri)
Tecna: Kızlar! Ölçümlerime göre vücut ısısı çok yüksek! En son boyle olduğunda uykusunda şekil değiştiriyordu ve bu bir kehanete işaret eder!Hatırlayın, Daphne'yle ilgili bir kabus sonrasında onunla tanışmıştı!((★le)
Daphne:Haklısınız!Fakat rüyalarına bilerek giriyordum.Benzer bir durum olamaz!(★rim)
Stella:Üstelik şekil değiştirmiyor!
Miusa:Yeniden bakmak ister misin?!
Tecna: İşte tahmin ettiğim gibi!Şekil değiştiriyor!
O sırada kapı çalar.
"Kızlar! Bloom nasıl? Gelebilir miyim?
Stella:Kral Oritel!
Miusa:Onu böyle görürse sorun çıkar mı?(★Si)
Layla:Peki Bloom onu burada görürse sorun çıkar mı?
Tecna: Hala şekil değiştiriyor!Ona girmemesini söyleyin!
Flora:Kral Oritel!Bloom şuanda biraz dinleniyor.Girmeseniz daha iyi olur?
Kral Oritel:Kızlar! O iyi mi?
Daphne:Gayet iti baba!Hadi daha fazla gürültü yapıp da onu uyandırma!(★zi)
Kral Oritel:Bana çok sert davranıyorsun!Ben sadece-...
Daphne:Evet baba!Sen sadece onun iyiliğini istiyorsun anladık!
Kral Oritel:Uyandığında bana haber verin kızlar.(gider)
Stella:Of!Onu Gardenia'dan buraya hiç getirmemeliydik!
Layla:Mutsuz olacağını bilemezdik!
Miusa:Kral Oritel'in böyle(★çok) davranacağını tahmin etmeliydik.
Flora:Daha önce de böyle davranmıştı.
Tecna:Pişman olduğunu ve artık Bloom'u üzmeyeceğini düşünmüştük!
Daphne:Babam hiçbir zaman Bloom'u anlayamıyor.Belki de onu kendisi büyütmediği için!
Yeniden kapı çalar.
Brandon:Stella tatlım! Seninle biraz konuşabilir miyiz?
Stella:Kızlar birkaç dakika içinde gelirim!(★se)
Tecna:Tamam Stella!Ama gerçekten çok uzun sürmesin!
Stella:(Başını onaylar anlamda sallar)Geliyorum Brandon,bekle!
Kapının önünde
Brandon:Stella!Korkarım ki kötü bir haberimiz var!
Stella:Neler oluyor Brandon?Yoksa birine birşey mi oldu?Söylesene!
Brandon:Hayır canım!Sadece...Bizim Kızılçeşme'ye dönmemiz lazım!Uzmanlar'a Kızılçeşmede ihtiyaç varmış?(★vi)
Stella:Bu kadar çabuk mu?Bir sorun mu var?
Telefonu çalar.
Riven:Brandon!Nerede kaldın?Kaç saattir seni Baykuşta bekliyoruz!
Timiy:(Bağırarak) Riven ona kalkış motorlarını çalıştırdığımızı söyle!
Riven:Timiy'i duydun mu?!
Brandon:Tamam çocuklar! Hemen geliyorum!(★yo)
Stella:Evet Brandon!
Brandon:Profesör bizi arayıp acilen gelmemizi söyledi. Ne olduğunu bizde bilmiyoruz. Durumu öğrenince sana haber veririm!En kısa sürede geri dönmeye çalışacağız! Seni seviyorum tatlım!(Dudağına minik bir öpücük bırakır)
Stella:(Brandon koşarken arkasından bağırarak)Bende seni seviyorum!Beni fazla bekletme Brandon!
Brandon:(Bir saniyeliğine durup el sallar)(★rum!)
Stella Bloom'un odasına geri döner.
Layla:Konu neymiş Stella! Önemli birşey var mı?
Stella:Acil bir nedenden dolayı Uzmanlar Kızılçeşme'ye dönüyormuş. Hatta gittiler bile.En kısa sürede haber vereceklermiş.Bir de oradaki durumu çözer çözmez döneceklerine söz veriyorlarmış.İşte böyle!
Tecna:Umarım çok ciddi bir sorun yoktur!
Miusa:Bize haber vermeden gittiler!Neyse ki Brandon Stella'ya herşeyi anlatmış!
Flora:Evet!Umarım sorunu çözebilirler!
Layla:Çözeceklerdir!
Tecna:Kızlar!Bloom...Uyandı!
Bloom:Nerdeyim ben?!Siz kimsiniz?!Neler Oluyor?!
Stella:Sakin ol Bloom!Odandasın ve uyurken kabus görüyordun!Biz Winx!Senin dostların...!
Bloom:Winx mi?!
Layla:Flora!Bu çayın etkisi olabilir mi?
Flora:Hayır! Bunun çayın bir etkisi olması ihtimali yok denecek kadar az!
Tecna:Sanırım hafıza kaybı yaşıyor!
Miusa:Hayır,olamaz!
Layla:Peki geçici mi?
Tecna:Evet, neyse ki geçici!
Stella:Ne kadar sürer?!
Miusa:Bunu Kral Oritel'e söyleyecek miyiz?
Tecna:Sakin olun!Bu çok kısa süreli!
Bloom:Winx!Bana neler oldu?!
Tecna:İşte bitti...
Stella:Bloom!Canım arkadaşım!Bizi hatırlıyorsun!
Bloom:Elbette Stella! Neden unutayım ki?
Layla:Bloom!Kral Oritelle konuştuktan sonra sakinleşmen için dinlenmelisin diye düşünüp seni odana getirmiştik.
Miusa:Ama sen uyumak yerine ağlıyordun...
Flora:Bu nedenle senin için sakinleştirici bir çay hazırladım!
Tecna:Daha sonra uyudun!Hepimiz başında bekliyorduk!Sayıklamaya ve yatağında hareket etmeye başlamıştın.Kabus gördüğünü fark ettim.Vücut ısın yükseliyordu ve uykunda şekil değiştiriyordun!
Stella: Neyse artık uyandın!Biraz kendine gelince gördüğün kabus hakkında konuşabiliriz.
Bloom:Çok kötüydü...
Stella:Buldum!
Herkes aynı anda:Ne?!
Stella:Kral Oritel'in söylediği şeyi uzun süre ertelemenin yolunu...Prensler ve evlilik uzun süre kafamiza takmayacağımız bir konu olacak güvenin bana...
************************************
Merhaba biricik Winx perilerim! İşte yine karşınızda ben!Yani bölümleri geç yayınlama ustası!:(
Hepinizden çok özür dilerim. Yorumların gelmesini bekledigim için çok geç oldu.İşte maddeler;
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
1)Hikayem hakkında genel yorum.Aynı zamanda resim ve video için de bekliyorum:)
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
2)"Gizli kelime" oyunundan bahsetmiştim.Oyunumuza bu bölümde başladık:)
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
3)Artık gelecek bölümü kim anlatsın diye sormayacağım.Ben yazacağım. Çünkü yorumlar gelmiyor ve ben de yorumları bekleyince bölüm çok gecikiyor.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
4)Hikayem ve gizli kelime oyunu hakkında merak ettiklerinizi yorumlarda sormanızı bekliyorum.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
5)Gizli kelime oyununun başlangıcı olduğu için bu seferki kolay.Herkesin katılımını bekliyorum. Fakat bulduğunuz cevabi yoruma yazmayın! Özelden mesaj atın! Doğru cevabı veren herkes hikayeye herşeyini kendi belirleyebileceği bir karakter ekleyebilecek.Bende diğer bölümde o karakteri kullanacağım.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
6)Gevezeligim için ve sizi beklettiğim için beni affetmenizi bekliyorum canlarım!HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM♥♥♥
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
UNUTMAYIN! HER KIZ BİR WİNX PERİSİDİR!ÖNEMLİ OLAN BUNU KALBİNDE HİSSETMEKTİR!SİZ YETER KENDİNİZE İNANIN! DÜNYA KÜÇÜK BİR SİHİRLE DEĞİŞMEYE HAZIR!!!SADECE KALBİNİZİ DİNLEYİN!!!
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦





GELECEKTEKİ WİNX(HAYALLERİM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin