Ertesi Gün
-Brad ,Blake hadi aşağı inin sizinle konuşmamız gereken bir konu var.
-Tamam anne.deyip ikiside aşağı inmişlerdi.
-Anne birşey söyleyebilir miyiz?
-Tabi diyerek ikizleri yanıma otutturdum.Louis de karşımda oturuyordu.
-Anne biz kardeş istiyoruz dedi ikizler aynı anda.Ardından hemen Louis bur kahkaha patlattı ve şöyle cümleye girdi;
-Bizde sizinle bu konuda konuşmak için sizi aşağı çağırdık.Çocuklar anneniz hamile.Yani bir kardeşiniz oluyor.
9 Ay Sonra
Şuan hastanedeydik.Acacia kucağımdaydı.Evet doğru duydunuz.Bir kızımız oldu ve adını Acacia koyduk.
Louis Brad Blake Harry Barbara...Herkes buradaydı.Sonsuza dek böyle kalabilirdim.Halimden mutluydum hemde hiç olmadığı kadar.
4 Yıl Sonra(Louis'in Ağzından)
Şuanda Brad ve Blake ile Tiffany'e doğum günü hediyesi bakıyorduk.Malum ben doğum günü unuttumda.
Şimdide çok yorulduğumuz için bir yere oturup dinlenmeye karar vermiştik.Tam o sırada Brad;
-Baba siz annemle nasıl tanıştınız.
-Hastanede tanıştık.Blake;
-Hastane mi?Dalga geçme baba.
-Dalga geçmiyorum ki.Anneniz bir doktordu bende hastasıydım.Hem anneniz Harry amcanızla çocukluk arkadaşıydı.Yakınlaşmamızıda Harry amcanız sağladı.Hatta ve hatta Brad senin ilk adının Harry olmasının nedeni de bu.
Brad;
-Bende annem gibi güzel aşık olabileceğim bir kız istiyorum.
-Bak sen.Daha siz küçüksünüz bunlar için.
-Baba biz 8 yaşındayız bir kere.
-Ben sizin yaşındayken daha şarkı söylemeye çalışıyordum.
-Tamam bizde öyleyse büyüyünce aşık oluruz.
***-İyiki doğdun Tiffany.dedim Tiffany'i öperken.
-Hadi dilek dile .dedi Harry sabırsızca.
-Tamam deyip gözlerini kapadı Tiff ve sonra mumları üfledi.Barbara;
-Ne diledin?
-Ailemle bir ömür boyu mutlu huzurlu ve birlikte olmayı diledim.
-Öylede olucagına eminim meleğim.Seni seviyorum.dedim Tiffany anlından öperken.Oda;
-Bende seni seviyorum mavişim ve bu böle devam edicek.
***
Terli bir şekilde uykumdan uyanmıştım.Yanımda kimseler yoktu.Ne yani bu yaşadıklarımın hepsi bir rüya mıydı? Yok artık resmen hissettim.Neyse biraz daha oyalanırsam geç kalıcaktım.Tam o sırada telefonum çaldı.Hastaneden arıyolardı.
-Alo
-Tiffany hanım hastaneye gelmelisiniz.
-Neden?
-Acil bir hastamız var.Adı Louis Tomlinson...
Bu cümleden sonrasını pek de dinleyemedim şaşkınlıktan.Hemen telefonu kapatıp hazırlanmaya başladım.İşte başlıyoruz.
Evetttt finali nasıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI KOYULMAZSIN 2 (LOUİS TOMLİNSON)
Fanfiction"Karşı Koyulmazsın"kitabının ikinci kitabıdır.