Mesaj 66

1.1K 110 27
                                    


Vuah! 8 Bin!!! 9 günde harikalar yarattık hep birlikte .Şuan medyayla aynı haldeyim beni ne kadar mutlu ettiniz anlatamam !

Baykuş :Çocuklar Kris, bu grupta yok sizinle önemli bir şey konuşmalıyım ...

Sehun:Aha !Kristen hamile kaldı göt lalesi .

Kai :Sen bir sussan bende ağzına sıçmak zorunda kalmam !

Lider Zengin Hyung :Ne oldu Kyungsoo?

Baykuş: Dinleyin ben Kris'i ilk geldiği gün şirket başkanıyla odada bastım .

Chen :Aman Tanrım şirket başkanı ve Kris mi çok iğrenç ! Oğlu yaşında ! Ama dur bi dakika kim alttaydı!?

Yoda : Bence şirket başkanı alttadır .

Baekkie :Ne iğrenç insanlarsınız çocuk bir şey anlatıyor . Söyle kuzum kim alttaydı ?

Lider Zengin Hyung :Bir susun !

Kyungsoo öğrendiği duyduğu her şeyi onlarada anlattı. Tuhaf olan ise hiç biri sözünü kesmedi ... Şaşırmışlardı hepsi ...

Yoda : Demek bizi ispiyonluyordu at kestanesi ...

Lay :Ne yapmalıyız şimdi ?

Baykuş :Ben aslında birisiyle konuştum.

Lay :Kiminle konuştun?

Baykuş :Başkan asistanını biliyorsun değil mi ? Başkan sürekli ona kötü davranıyordu . O bize yardım etmeyi teklif etti .

Lider Zengin Hyung : Ona güvenebilir miyiz ?

Baykuş :Şey evet ... Çünkü o benim annemin dayısının oğlu ...

Xıumin :Neden dıdının dıdısı olduğunu daha önce söylemedin Kyungsoo?

Baykuş :İşinden olur diye korktum biliyorsun başkan akrabaları bir arada tutmuyor.

Lay :Peki , Peki ... Tamam ne zaman başlıyoruz .

Baykuş : O bize haber verecekmiş . Ama yakında ...

Lider Zengin Hyung :Kris'e ne olucak peki?

Baykuş :Henüz her hangi bir şey söylememiş başkana , bir şey biliyor ama söylemiyor. Sürekli başkan sıkıştırıp , tehdit ediyormuş ama o söylemiyor . Ama yinede onun yanında dikkatli olalım .

Sehun :Yani yazar burada diyor ki ortalık yerde sefişmeyin !

Baekkie :Kris geliyor telefonlar cebe ..

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin