(De ochtend)
( pov niall)
Ik werd wakker en ging naar Melissa en louis toe.omg wat liggen ze daar schattig ik laat hun maar nog ff liggen ;) ik ging naar beneden en zag Naomi daar zitten in haar eentje ik ga gauw bij haar zitten en gaf haar een knuffel Heey babe hoe gaat het?? Goed... Wat ben je aan het doen.. Nou ik was eigelijk in slaap gevallen Maar ik kon niet slapen.. Oohhh sorry als ik je wakker had gemaakt.! Je had mij niet wakker gemaakt hoor hahaha :) zei ze
(Pov Naomi)
Dus... Hoe gaat het met Melissa en louis ;)??? Nou ik ging net bij hun kijken en hun lagen zo schattig zei niall Oooh ik vind zo goed dat ze bij elkaar passen maar weet jij op wie Melissa is?? Nee weet ik niet zei niall. Oooh jammer! Jep haha we moesten lachen..! Ik wou op staan en wou boven gaan kijken naar Melissa en louis maar onderweg struikelde ik ergens overheen en viel ik bijna op de grond .
(Pov niall)
Ik hoorde Naomi gillen en keek haar richting uit ik rende snel naar haar toe en vangde haar net optijd op en keek haar aan wouw zij is echt zo mooi :) ik voelde vlinders in mijn buik ik ging naar voren en onze lippen kwamen tegen elkaar aan ze heeft zo'n zachte lippen ;).
(Pov Naomi)
Ik viel bijna op de grond en niall rende snel naar mij toe en vangde mij op hij kwam dichterbij en onze lippen raakte elkaar aan en wouw wat heeft hij zachte lippen :p ik haalde mijn lippen van die van hem en ging naar boven voor dat ik naar boven ging knipoogde ik naar niall en hij naar mij... Ik was boven en ging naar melissa's en louis's kamer en ze lagen zo schattig Melissa lag bij louis op zijn buik en louis lag bij Melissa met zijn hoofd op haar rug en louis's hand zat boven op melissa's hand omg wat schattig...!!
(Pov Harry)
Ik werd wakker en Zag dat Naomi bij Melissa en louis aan het kijken was en zag dus ook hoe hun lagen niet echt leuk om dat te zien eigelijk maar wel schattig was ik dat maar samen met Melissa ..... Opeens had ik een idee en schreeuwde: ik heb een super leuk idee!!!!
(Pov louis)
Ik schrok me wakker en zag dat Harry voor me zat en mij raar aan keek.vertel.! heb een super leuk idee oke ... Vertel... Wel zachtjes want Melissa slaapt nog. Ja ja ja ....zullen we met ze'n allen naar de film gaan ???? Jaaa!!! Super leuk idee..!! Kom zullen we naar beneden gaan want dan kan Melissa verder slapen is goed zei Harry ... We gingen naar beneden en zagen dat niall en Naomi al op de bank zaten wij gingen der ook bij zitten goeiemorgen zei ik... Heey zei Naomi en niall tegelijk je wilt niet weten hoe je lag met .. Melissa hahaha wil ik wel weten... Melissa lag met haar hoofd op jou buik en jij lag met je hoofd op haar rug en jou hand lag boven op de hand van Melissa oooh ik blooste helemaal.
(Pov Harry)
Eej ik heb echt een super leuk idee... Vertel op zei iedereen behalve louis want hij wist het al 'we kunnen vandaag naar de film gaan!.. Jaaaa!! Zei Naomi oke zei niall...
(Pov niall)
Slaapt Melissa nog steeds??? Jepp zei louis. Liam ook en zayn... Jaa klopt zei Harry zullen we hun wakker maken en vertellen wat we gaan doen oke... Wie zullen we het eerst wakker maken.! Liam en zayn zei Harry Jaaa zei iedereen let's go dan.. We kwamen aan bij de slaap kamer en we begonnen te zingen Wakker worden wakker worden!! En zo verder ze schrokken wakker en zagen dat Melissa er niet bij was.. Waar is Melissa?? Die ligt ook nog te slapen. Komen jullie ook mee naar Melissa dan gaan we haar wakker maken!! Jaaa! Zei Liam en zayn.. We gingen naar Melissa en zag dat ze lekker lag te slapen ik vond het best zielig maar zij moet ook wel eens 'n keer wakker worden.. We begonnen weer te zingen Naomi en ik sprongen op het bed ze stuiterde omhoog... Wakker worden wakker worden enzo verder...
(Pov Melissa)
Ik hoorde de jongens binnen komen en was eigelijk allang wakker opeens sprong iemand om mijn bed ik keek stiekem en zag dat het Naomi en niall. Wakker worden wakker worden.. Ik sprong omhoog en zei ik ben al wakker hoor .... Ik sprong te hard en viel van het bed af ik viel op de grond en hoorde nog Melissa!! Tor dat mijn ogen dicht vielen...
(Pov Naomi )
Ze sprong veelste hard en viel op de grond ze is bewusteloos....!! Melissa!!! Zei louis.. Doe maar rustig lou het komt goed! Ik hoop het zei louis
(Pov melissa)
... Oopeena zag ik alles zwart en lag op de grond.
(Pov niall)
Ik heb haar net mog wakker zien worden! Wacht! PIk heb 'n idee jullie kennen toch Doornroosje de ware kust haar wakker meschien een van jullie !!... En moet je een kus geven op haar mond!.. Oke zei iedereen
Ik begin zei Liam NEE!! Het werkt niet umm Harry?? Nee werkt ook niet ummm... Niall probeer jij eens.... Nee werkt ook niet!.. Zayn.. Jij... Kut ook niet!! Louis probeer jij eens dit is onze laatste kans !!. Omg louis is de ware
(Pov louis)
Ik kuste op haar mond en dit was de laatste kans ik hoop zo erg dat ze wakker word ze is wakker!!.. Ik ben de ware...?! O my carotts hoop dat ze mij leuk vind ik kreeg gwn weer gevoelens in mijn buik ik vind haar echt leuk!!!..
(Pov Melissa)
Wat is er gebeurt??? Nou je viel van het bed af en viel je op de grond en louis heeft je wakker gekust hij is de ware!! Ik stond er van te kijken omg hoop dat hij mij leuk vind en want ik ben nog nooit zo heftig verliefd geweest !!!
(Pov Harry )
Ejj ik heb een leuk idee we kunnen naar de film gaan met zen alle jaa super leuk zei Melissa mooi dan zijn we het met zen alle eens... ??? Jepp!! Zei niall heel hard iedereen moest lachen..
(Pov niall)
We gingen met zen alle naar beneden en de jongens en ik en Naomi gingen een spelletje doen en Melissa en louis gingen samen de film uitkiezen..
(Pov louis)
Melis en ik gingen samen de film uit kiezen..
De minions 2 14:30
Frozen 2 13:45
1D een richting 15:15
Casper and Emma 3 12:55
Little girl singing 2 14:54
Moord 19:35
Aan en uit 14:44
Dora and friends 12:33
We are best friends!! 15:56
Kiss me kiss you 19:20
Smoor verliefd 17:58
Oke welke lijkt jou leuk vroeg ik..
Umm 1D een richting zei ze. Zullen we dan daar heen gaan??? Jaaaa!! Zei Melissa de jongens en Naomi kwamen naar ons toe en zei wat hebben jullie uitgekozen 1D een richting zei Melissa.
(Pov Naomi)
Omg!! Is er een one direction film??!!! Jaaaaa!! Zei Melissa omg !! Vett du-ss daar ga-an we naar toe??! Jep hahahah omg jeeyyy !!! Waar gaat het eigelijk precies over??? Nou het gaat over hoe ze naar onbekend naar wereld beroemd zijn geworden en allemaal foto's enzo zei Melissa ..
(15.00) pov louis)
We zitten nu in de auto en zag dat Melissa half lag te slapen en lag bijna op liam's schouder dat laat ik niet gebeuren.. Ik pakte Melissa en legde mijn armen om haar heen en dat zij op mijn borst kan liggen ( dit voelt zo vertrouwd) het is nu 15:05 en we zitten nog steeds in de auto jongens we hebben nog 10 minuten en dan begint de film ja ik zorg dat we er over 3 min ben zei niall oke zei ik. Babe we zijn er..
(Pov Melissa)
Ik werd wakker en wou recht op gaan zitten ik had steun nodig maar ging mijn hand pronglijk naar louis zijn verkeerde plek ik hoorde een zacht kreuntje sorry lou maakt niks uit babe ;) we stapte uit en liepen naar binnen.
(Pov Naomi)
Onderweg dat we naar binnen liepen struikelde ik over 'n tegen niall liep voor me en viel op hem sorry niall.. Maakt niks uit babe ;) hij liep mij overeind en keek diep in mijn ogen aan en ik hem in zijn ogen wat heeft hij mooie ogen <3 hij kwam opeens naar voren drukte zijn lippen op de mijne wouw zijn lippen zijn zacht..!! :0 (hoest hoest!!) sorry zijde ik en niall tegelijk.. We gingen naar binnen en waren bij de film. 2 t/m 8 2: zayn 3: Harry 4: Liam :5: Niall 6: Naomi 7: Melissa 8: Louis
(Pov niall)
Ik zag dat Naomi heel blij keek toen ze deze film keek en deed nep gapen en deed mijn arm om Naomi heen nu weet ik het zeker ik ben verliefd op...Naomi ik keek naar louis en zag dat louis zijn hand naar Melissa hand ging is louis op Melissa?? Ik denk het wel..!
(Pov louis)
Ik wou zo graag haar hand vast pakken ik ging met mijn hand naar haar hand en ze glimlachte naar mij omg wat is ze mooi! Pronglijk zei ik dat hard op.. Wie is mooi vroeg Melissa oooh niemand zei ik en ik blooste lou wie ik knap..? 'N meisje Ooh oke zei Melissa natuurlijk ga ik niet zeggen daf zij de mooiste is stel je voor dat ze mij niet leuk vind dan heeft hef geen zin :( ik moet zorgen dat zij mij leuk gaat vinden :)
(Pov niall)
Ik keek Naomi aan en zag dat ze opeens moest lachen omdat er een grappige foto was van mij en louis en ze zei nouis moments! 'Iedereen moest lachen' ik kan het niet laten ik moet haar zoenen... Ik keek Naomi aan en ging dichterbij ik deed met mijn hand draaide ik haar hoofd naar mij toe en kwamen we dichter bij onze lippen kwamen tegen elkaar.
(Pov Naomi)
Ik voelde opeens een warme hand over mijn kin en zag wie dat was 'niall' ik kwek zijn richting uit en ik kon het niet laten ik moet hem gewoon zoenen.. We kwamen dichter bij elkaar en raakte ons ze lippen tegen elkaar dit voelt zo fijn..
(Pov Melissa)
Ik kerk de richting van niall en Naomi uit en zag dat hun zoende omg wat cute!! 'Louis kijk eens naar niall en Naomi ze zijn aan het zoenen..
(Pov louis)
Omg wat zijn hun toch cute samen ..... Melis dat kunnen wij veel beter .. Toch babe. Jaa zei Melissa met een big smile ik ging dichter naar Melissa toe en en onze lippen kwamen tegen elkaar.
(Pov Melissa)
Omg.. Ik ben zo blij Naomi vast ook hahaha 'ik moest een beetje lachen' en louis zei je lach is zo cute net als jij.. Omg wat lief van je! Zei ik. De film was afgelopen.. Niall zei dat was een leuke film he... Zekers zei ik ... We gingen terug naar de auto en we stapte in louis zat langs me en niall reed dus zat voor in met Naomi louis en ik zaten achterin voor ons zaten Harry Liam en zayn. Niall hoe lang moeten we nog rijden... Nog een half uurtje zei niall (zucht)
(Pov louis)
Ik zag haar gapen wil je slapen vroeg ik aan Melissa 'ja graag' kom maar op mijn schoot liggen.. Ze ging op mijn schoot liggen en voor dat ze in slaap viel zei ik trusten babe en gaf een kusje op haar hoofd. (Thuis)
'Zullen we naar bed zei Harry' ja oke zei ik en dan andere we gingen naar boven Melissa en ik gingen onze pyhama aan doen. Melis ik ga even beneden mijn telefoon pakken.. 'Oke zei Melissa'
(Pov Melissa)
Ik ging snel mijn pyhama aan doen voor dat louis kwam zo snel heb ik nog nooit gedaan..
(Pov louis)
Ik ging weer naar boven en ging de kamer in ik keek Melissa aan en zag dat ze in haar bh stond en al haar pyhama broekje aan had ik duwde haar naar achter dat ze op bed viel op haar rug ik ging op haar liggen ik kon het gwn niet laten ik ging haar zoenen omg ze is zo hot!!..
(Pov Melissa)
Ik werd opeens naar achtere geduwd en zag dat louis het was hij viel op mij en en kwamen onze lippen tegen elkaar we lieten onze lippen los van elkaar om op adem gekomen ik ging opstaan om mijn pyhama truitje aan te doen ik deed mijn pyhama truitje aan en ging op bed liggen louis leg er al en hij lag al half teslapen.
(Pov louis)
Ik zag dat ze haar pyhama truitje al aan had en zag daf ze mijn kant uit keek dus deed ik snel mijn ogen dicht dat ze dacht dat ik sliep ze ging langs mij liggen en haar rug naar mijn richting trusten babe zei ze ... Wacht zei ze nou babe ... Teg-gen mij.. Omg..! (Boem boem) zo ging mijn hard als een keer te gek!.. Ik draaide naar haar toe en deed mijn armen om haar heupen heen en trekte haar in een stevige knuffel.
(Pov melissa)
Ik voelde 2 warme handen om mijn heupen en keek zijn kant op hij schrok zich 'n beetje sorry lou dat ik je liet schrikken...! Maakt niks uit babe en hij trekte mij in een stevige knuffel omg wat is hij toch zo lief voor me...! Pronglijk zei ik dat hard op.. 'Wie is lief voor je??' Vroeg louis.. Jij zei ik... 'Ooh dankje en gaf een knipoog naar me. Ik flipte helemaal uit omg louis knipoogde naar me ... Ik ben facking smoorr verliefd !!!' Ik gong op zijn borst liggen en hij op mijn hoofd we lagen in de knuffel houding en zo vielen we in slaap..Heey mensjes vonden jullie deze hoofdstuk leuk ??? Reageer dan ... Xx Melissa