8:05
Mi-am facut un mic dejun delicios.Am mincat sandvisul la balconul apartamentului,de unde se simtea mirosul proaspat al naturii.Nu-mi vine sa cred ca sunt in Londra,orasul unde am dorit sa ajung mereu.A,mi-am amintit ca am intilnire cu Brook in dupaamiaza asta.Cred ca ar fi bine daca as face curat in apartament mai intii.Iar dupa sa ma aranjez un pic.
16:30
Am avut cel mai frumos vis,adica momente.Am fost la intilnire.A fost incredibil.Ok,sa incepem de la inceput.Am imbracat cea mai superba rochie pe care am avut-o.Dupa aceea m-am dus la cafenea si el era deja acolo.Era atit de... FRUMOS,de parca eram la unrestaurant fitos dar defapt la o simpla cafenea de linga strada.Dar oricum,am stat de vorba,mi-a daruit flori ca in vis dar mult mai parfumate.In loc de suc,a comandat 1 portie mare de partofi prajiti si carne,si o sampanie ca in vis,numaica tare mi-as dori sa fie totul ca in vis.Dupa aia am plecat la ce mai apropiata cinema si ne-am la filmul La Luna Plina.Filmul era despre o printesa furata care era intr-o casa parasita iar hotii s-au dus sa discute cu un om cu cit sa i-o vinda.Insa in acea noapte era luna plina si statea si plingea,pina s-a auzit un zgomot.Ris,asa o chema pe printesa,s-a speriat si s-a uitat pe geam.Era Moon.Se zicea ca la luna plina, daca aveai probleme el venea si te ajuta.Insa aici a fost altceva.Cind Moon a vazut-o pe Ris s-au indragostit.Apoi stiti ce s- aintimplat.A salvat-o dupa aia hotiit au aflat si au luat-o inapoi.Moon nu a lasat-o,s-a luptat cu hotii apoi el a fost ranit la burta,dar si hotii au fost arestati.Dupa,Ris s-a dus la el,a plins iar lacrimile ei au cazut pe rana lui.Apoi ce credeti ca s-a intimplat?Desigur ca apoi a inviat si a intrebat-o pe Ris daca vrea sa vina cu el pentru ca daca rasarea soarele se evapora ca vampirul.Ea a spus da apoi s-au luat de mina si au disparut.Am inteles ca se face La Luna Plina 2,trebuie sa-l vad.A durat 1:30.Dupa aia am pleacat in parc si ne-am facut niste Foto si mi-a spus ca iar placea daca as veni miine la ora 21:00la club.Am acceptat.Abia astept.Dar apoi am dorit sa ma duc la un market sa-mi cumpar inghetata.Chiar daca este februarie deja mi se face cald.Imi place cea cu fructe de padure si cu ciocolata.
19:10
Acum am terminat de mincat ingheatata si de privit la un film.Acum mi se face cam somn.Cred ca din cauza ca m-am trezit asa de devreme.
24 februarie
Buna dimineata soare!Astazi este o zi minunataMa voi duce la petrecerea aia cool.Sper sa fie ok.Ma duc cu Brook, la clubul prietenului sau.Stiu ca e cam devreme dar incep sa ma aranjez de pe acum.Dupa aia mi-am facut bucle.Am dorit sa vad ce noutati sunt pe Facebook ca n-am mai intrat de un secol.In mesaje am primit de la o prietena o invitatie la scoala de vara SUN CLUB.Mi s-a parut ok.Cred am sa ma inscriu,e pina la 18 ani.Am 17.Sunt sigura ca voi regreta atunci cind portile scolii se vor inchide pentru mine.Dar voi incerca sa savurez fiecare clica pe care o voi petrece acolo.Astazi inainte de petrecere ma voi duce cu Brook la un magazin.Se pare ca peste 30 de minute trebuie sa plec.
CITEȘTI
JURNALUL MEU
RomanceElionor are 17 ani si fiecare zi din viata ei este o aventura.Toate trairile le scrie in Jurnalul ei.... Intr-o zi se intilneste cu fostul ei coleg de clasa.Din acea zi soarta parca o face sa se intineasca cu el peste tot unde e si ea...