Season 1. ~ Chapter 13.

1.6K 71 1
                                    

Arra eszméltem fel, hogy a bejárati ajtó csapódik. Az ajtófélfánál felbukkant a mindig vidám barátnőm, Grace. Nem hittem a szememnek. Azonnal lestoppoltam a filmet, amit éppen egy tábla csoki társaságában néztem. Talpra ugrottam és a barátnőmhöz sétáltam egy ölelésre. Olyan boldog voltam, hogy egy év után újra láthatom azt a szőke fejét. Egy éve Berlinben kapott munkát, így oda kellett költöznie. Nagyon sokat köszönhetek neki, mert a terhességem alatt mindig mellettem volt. Emma születése előtt kellett elmennie.

- Istenem Grace! Hogy kerülsz te ide?- sírtam ölelő karjaiba.

- Lily, ennyire nem kell örülnöd nekem! Ne sírj már! Én nem ilyennek ismerlek!- engedett el.

- Gyere beljebb!- szipogtam. Grace körbenézett, a szobába, majd összeszűkült kék szemekkel meredt rám.

- Szerelmi csalódás?- kérdezte.

- Miből gondoltad?- kérdeztem könnyes szemmel.

- A csoki, A ház a tónál megy a Tv- ben, kisírt szemek! Mi történt? Mesélj!- sétált a kanapéhoz. Mellé ültem és az egész története elmeséltem neki.

- Tegyél fel magadnak egy nagyon fontos kérdést! Szereted?- néz komolyan a szemembe.

- Örülten- válaszolok ismét a könnyeimmel küszködve.

- Hát akkor mire vársz még? Miért nem mentél még utána?

- Én félek! Félek, hogy ő is így érez- e irántam!

- Biztos vagyok benn!- mosolyodott el. - Most pedig rendbe hozlak és elmegyünk hozzá!

Felállt magával húzva engem. Smink, meg egy kis hajigazítás után el is indultunk a fiúk házához. Biztos ott vannak Emmával, merthogy Liam kb egy órája elvitte. Összeszedtem minden bátorságom és beültem Grace mellé az autóba. Átvágtunk a londoni forgalmon és röpke fél óra alatt átértünk a város másik részébe.

- Na! Gyere hát!- nyitotta ki a barátnőm az ajtót mellettem, mert annyira bele voltam merülve a saját gondolataimba.

Vajon milyen lesz újra elveszni azokban a csodálatos kék szemekben, hiszen már vagy két hete nem láttam?

Lassan kikecmeregtem az autóból, majd a lépcsőre néztem. Fellépdestem rajta. Biztos menni fog? Készen állok rá? Ebben a pillanatban kicsapódott az ajtó és ott állt maga...

Sajnálom, hogy ilyen gagyi lett ez a rész, ígérem, a legközelebbi jobb lesz! 

Szép estét!

Story Of My Lifeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن