Kızlar kararlarını vermişler.Annelerinin yanına gidip anne biz kararımızı verdik.
Annesi:Evet sizi dinliyorum.
Biz düşündük ve Kore ye gitmeye karar verdik.
Annem tamam o zaman yaz tatili olmasına 3 gün var o zamana kadar hazirlanirsîniz dedi.
Biz de tamam diyerek oda ya çıktık.
Okulun son günleri olduğu için derslerimizin çoğunluğu boş geçiyordu.
Okulun bitmesine 1 gun kala hazırlandık.Okul sonu geldiğinde k iyafetlerimizi giydik aşağıya inip kahvaltiyı yaptık okula yol aldık.Arkadaşlarımızla vedalastik.Eve geldik annem biletleri almıştı.Yarın saat 8.30 daydı akşam yemegini yedikten sonra yarın ki k iyafetlerimizi hazirladiktan sonra yataga yattik.
/////////////////////////////////////////////////////////////
Alarm çaldı üzerimize kiyafetlerimizi giydik.Asagiya indik kahvalti zaten hazirdi.Yemeginizi yedik valizlerimizi aldık annem ve babamla vedalastik.Uçağa bindik ben cam kenarına oturdum Sun Hi yanıma Sun Jung ise en kenara oturdu yol boyunca oturduk uyuduk.Uyurken hostes bizlere inişe gececeğimizi dedi.Biz de o sirada uyanmistim kızları da uyandirdim.Uçaktan indik valizleri aldık.Annemin bize verdiği adrese gittik kendimize ait evimiz olacakti.Emlakçı bizi bekliyordu.
Bize siz Jae Ji Chol un kızları misiniz? diye sordu.
Bizde evet dedik bize evi gösterdi.
Beğendiniz mi diye sordu.
Biz de aynı anda "evet bayıldık " dedik.
Bize yine soru sordu bu arada siz kaç yasinda siniz? Sun Hi de 3de 18 yasindayiz. Ne oldu ki ? Diye sorduk.Bize de sizin yasinızda 3 cocuk var dedi.
Biz de:--------(yani hic birşey demedik)
Emlakçı gittikten sonra kiyafetlerimizi dolaba yerlestirdik.Sonra salona geçtik.Ben mutfağa gittim buzdolabında hiç bir şey yoktu.Kızlara dedim onlarda o zaman alış veriş yapalım dediler ben de tamam diyerek oda ya çıktık. Uzerimizi değiştirdik dışarıya çıktık.Bir market bulduk ve içeriye girdik sebze aldık atistirmalik şeyler aldık.Evin yolunu tuttuk.Eve gelince malzemeleri dolaba yerlestiriyordum.O arada Sun Jung geldi annemin aradığını söyledi biz de açtık. Annem kizlar ne yapıyorsunuz dedi.Biz de eve malzeme aldık geldik dedik.Annem size bir şey söyleyeceğim dedi.Biz de evet anne seni dinliyoruz dedik.Annem de size göre bir kurs buldum dedi.Biz de ne kursu dedik annem de siz dansla ilgilendiğiniz için demek istedim dedi.Bizde sevindik ne zaman dedik.Annem de pazar günü başlayacakmış dedi.Adreside verdikten sonra.Vedalastik telefonu kapattık.Akşam yemegini yedikten sonra televizyon izledik.Saat geç olunca uyuduk.Sabah kahvaltısını yaptıktan sonra kursa gittik.Kursta sadece biz ve 3 tane erkek çocuk vardı.Hoca geldikten sonra bizleri tanıştırdı.Onlarda kardeslermiş.Ve bizle aynı yaştalarďı.
Isimleri
Kyu Dong Lee
Rim Jee Lee
Bim Rae Lee
Isimleri buydu.
Öğretmen bizlere dans ile ılgili bilgi verdi.Sonra dagildik eve gelince...........Diğer bölüme saklı.Acaba diğer bölümde neler olacak? Kizlar acaba çocuklar hakkında neler düşünüyorlar? Bu soruların cevabı diğer bölümde.
By by 😥😊👐🙋😘