Artık bu adama açılma vakti gelmişti.Emindim ki bunu seve seve kabul eder.Ama nasıl yaklaşıcam pat diye:
"Ben seni seviyorum oğlum mu desem?"
O ne be öyle!Kabadayı gibi.Bence en iyisi böyle yemek tarzında bir şeyler hazırlayıp öyle demek.Bundan dolayı onu telefonla aradım teklifi kabul etti.Deniz kenarında buluşacaktık.Belki onu ilk gördüğüm yerde sevgili olacaktık.Ayyy çok heyecanlı.Kurabiye yapıp onlardan koydum.Kurabiyeleri de kalp şeklinde yaptım ki birazcık kafasında bir şeyler uyandırsın.Bütün hazırlıklar tamamdı.Akşam buluşacaktık.Zaten kurabiyelerde sıcak sıcak yenilmiyor.
"Hey ne yapıyorsun?Hmmm anladım sevgili işleri."
"Anne!Bu seni ilgilendirmez.Şu evde öldük mü kaldık mı haberin yok!O yüzden hiçbir şeye karışma!"
"Söylediklerini düşündüm.Uzun zamandan beri de düşünüyorum.Sizi yok saydım bu evde üç yabancı gibiyiz.Ama bunu düzelteceğim.Bizim tatlı cadıdan başladım düzeltmeye.Bu söylediklerimi ciddeye almayacaksın belki ama yapacağım.Sizin için!"
"Benim için bir şey yapmana gerek yok.Ben zaten göreceğimi görmüşüm.Artık bence de bir zahmet yap yani!Bu çocuğun kalbini kırma sakın yoksa bene senin kalbini kırarım."
"Kızım bu nefretini en azından azaltsan olmaz mı?Ben gerçekten düzelteceğim her şeyi!Ama bunun için sana ihtiyacım var.Kardeşin konusunda yardımcı ol o zaman."
"Kardeşim için."
...
Zaman yaklaşıyordu.En azından oraya gidip kendimi rahatlatayım.Bu kadının yapmacık sözlerinden bıktım artık.Sahile doğru gitmeye başladım ve şu şemsiye çikolatalardan aldım.Sahile geldiğimde ise o çoktan oradaydı.Şaşırmıştım,bence erkenden gelerek bu işi ne kadar çok istediğini gösterecekti bana.
"Hey.Onur nasılsın?"
"Aaa sen mi geldin?İyiyim.İstersen piknik yapmaya başlayalım.Karnım çok aç evden bir şey yemeden çıktım.
Önüne çok güzel bir sofra serdim.Öyle bir yedi ki öküz.!Vay be demek ki müstakbel kocacığım çok obur.Ayy düşüncesi bile insanı rahatlatıyor.Yemeğin hepsini yedi bana ancak bir kurabiye kaldı onunda yarsını ver, dedi.Açgöz,gözün doysun!Havadan sudan konuşuyorduk.Ama ben ona en önemli şeyi sormayı unuttum aklıma gelmişken sorayım bari.
"Sevgilin var mı?"
"Hey!Sevgilin var mı?"
"Ya oğlum.Sen yaşlı dedesinde kostüm mü giyon?"
Adam beni kollarının arasına aldı ve kendine doğru çekti.Dudaklarımız çok yakındı.Allah ım galiba ölücem.Benim hayatımda yaşayacağım en büyük heyecanı yaşattı bana.Öptü beni!Öyle bir histi ki bu.Çoğu insan bunu şeftali tadındaydı gibi anlatır.Alakası yok.Bu aşkın tadıydı.Göğe yükseldim.Sanki bütün insanların arasından tek ben göğe yükselme imkanına sahip olmuşum.Abarttım ama ne yapabilirim ki bu harika.Hayatımda hiç bu kadar mutlu ve heyecanlı bir ana yaşamamıştım.Dudaklarını çekti benden.
"Evet.Benim bir sevgilim var.Böyle uzun boylu,kadınsı vücutlu."
"Yavaş gel!"
"Bunu diyeceğini bildiğim için söyledim.Ama gerçekten öylesin.İri kahverengi gözler,asil bir burun ince dudaklar hele ki o içinde kaybolduğum gamzelerin!Saçalrın böyle upuzun, kıvırcık!"
"Seni seviyorum!"
Bunu nasıl ddim ben ya!
"Bende seni seviyorum tatlı melek!"
"Biz şimdi resmen sevgili olduk haliyle Onurcuk.Ama beni öyle diğer kızlar gibi bir süre sevgili olup bir kenara atmak yok!Ben sevdim mi tam severim."
"Benim hayatıma hiçbir kadın girmedi annem hariç. Sende benim ilk öptüğüm ilk kokusunu aldığım heyecanlandığında nefes alışını hissettiğim bir kızsın."
"Bu biraz garip oldu."
"Evet öyle ama içimden gelerek söyledim.Bundan sonra sen benim dünyamsın.Bunu bir kenera yaz.Daha üçüncü gün ama ben daha fazla beklemek istemiyorum."
"Seni seviyorum!"
"Bende seni seviyorum!"
Beni alnımdan öptü.Bende onu yanaklarından.Keşke bütün zamanı beraber geçirebilseydik ama eve gitmem lazım.Onu dudağından öpüp koşa koşa gittim.Piknik malzemeleri onda kalsın.Umurumda değil.Ya Allah ım beni öptü,öptü!
"ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM YAPIN.SİZİN FİKİRLERİNİZLE HİKAYEMİ ŞEKİLLERNDİRMEK İSTİYORUM.ÇOK BÜYÜK BİR KATKI OLUR."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eger ERKEK olsaydım ...
RomanceEğer erkek olsaydım,anlayabilirdim sanırım.Bir kızın bir aşka nasıl tutunduğunu.Ama sen sadece bir erkeksin