Sevilmedik

120 0 0
                                    

'Beklemek güzel ama doğru olanı beklemek gerekli her zaman unutmayın.''
Her neyse beklemek cok güzel birşey biliyormusunuz. Adam gibi beklemek daha bi güzel. Fakat bunun farkına varmayan insanlara mevcuduz bunada yapcak bişeyimiz yok. Bekleyip amacına ulaşıp terk edenlerden olayın sakın. '' Siz onu sevin değer verin hayal kur onunla o zaten sen birgün bırakıp gidecek.''
Bir oyuncak düşünün böyle ilk alınan hatta cok değer veriyorsunuz özen gösterip özenle oynuyorsunuz. Sonra ne mi oluyor babası cocuğuna yeni bir oyuncak alıyor ve elindeki oyuncağı fırlatıp bir kenarıya atıyor. Yeni oyuncak geliyor cocuk mutlu tabi sürekli onunla ilgileniyor onunla eğleniyor. Fakat bilmiyor ki kenarıya fırlattığı oyuncak ne durumda bunun farkında bile değil ama birgün elindeki gülüp eğlendiği o oyuncak kırılıyor. Babasına gidip söylüyor babası oyuncağı var zaten ne gerek var diyor. cocuk oyuncağı arıyor buluyor onunla yine gülüp eğleniyor. Babası gidip tekrar oyuncak alıyor ve o cocuk yine aynı şeyi yapıyor bilmiyorki yine gerip dönüp onunla mutlu olucağını fırlatıp bir kenarıya attığı için pişman olucağını. Yenisiyle takılmaya baslar cocuk ve artık eski oyuncağının ne beklemek için bir amacı kalır nede mutlu olması için bir nedeni ne olur biliyormusun çöpe atılır. Bilmiyorlar ki bir oyuncak bile böyle mutlu olmayı başarmışken. Ve hala başka bir oyuncaktan meded umuyorlar. ''İşte ben o Hep eski oyuncak oldum.'' insanlarda böyledir evlat unutma elindekiyle yetinemezler hep daha fazlasını isterler. İnsanlar cok garip evlat seni umutlandırıp senin hayal kurmanı sağlıyorlar ve ne oluyor biliyormusun Ne umut bırakıyorlar ne bir hayal. Onların en güzel yaptıkları şey canını yakıp bir kenarı fırlatmaları. İşte sen seviyorsun ya senin sevdiğni biliyor ya ne olursa olsun bu cocuk beni seviyor diyip başka kişilerle mutlu olmayı seciyorlar ya işte biz adam gibi beklemeyi adam gibi sevmeyi seciyoruz ya işte hep bu yüzden kaybediyoruz. Bilmiyorlarki bizim gibi seven cıkmaz hayatı boyunca karşısına. Unutma evlat eğer bizim gibi seven birileri cıkarsa karsılarına elbet bir amacları vardır alırlar ve giderler sonra ne mi olur beni seven biri vardı. İşte o biri artık olmaz evlat neden mi biz oyuncak değiliz. Bunun farkına varması için cok zamanı vardı ama biz gittikten sonra bi amacı olmaz o fark etmenin. onlar bilmezler acı cekmenin Adam gibi sevip Adam gibi beklemenin onlar daha bunları tatmamıştır tatsalar bile onlar yapamaz zaten. Ne kadar canın yanarsa yansın hatta şuan sol yanın 5 bin puzzel gibi ama bi gelip sarılsa senin için herşey biter ama onlar tekrar sana aynı şeyleri yaşatacaklar bunuda unutma. Cünkü onlar bunlardan zevk alıyor insanların kalpleriyle oynamak onları kırmak onların canını acıtmaktan zevk alıyorlar eğer mutlu oluyorlar bırak böyle olsun. Evet benim cok canımı yaktı ve hala yaktı Gidip biriyle olmak istedim ama olmuyor olmuyor evlat kalbinde aklında biri varken olmuyor. Onunda senin gibi olamamsı için bunları düşündüğümüz için biz bunları yapmıyoruz cünkü sevginin aşkın kırılmanın canının acımasının nasıl olduğunu en iyi bizler bildiğimiz için bizler yapmıyoruz böyle şeyleri bırak onlar yapsın. Bide en güzel şey ne biliyormusun sarılışı öpüşü ellerini tutuşu her şeyi gectim hayatının en değerli makamına gecmesi. işte en güzelide bu onlar bilmez evlat. Onlar; ''anlamadılar, anlamıyorlar, anlamayacaklar.'' ama sen biliyorsun o yeter. Sen o her gidişinde arkasından küfür veya beddua değilde Mutlu olsun dediyorsun yüzü gülsün kalbi hızlı atsın. cünkü benimle olmadı gitsin başkasıyla olsun bunlar. Ona cok yakışır o yüzden senin isteğin bunlardır. Elbet bizide seven biri olucak evlat. Elbet bizimde evlenip bize Baba diyen bi cocuk olucak fakat en zoruda ne biliyormusun sürekli gelmesede aklının bir ucunda onun olması işte zor olan bu. Şimdi söylesin biri bana Cok sevdik ondan mı bu haldeyiz ? Biri bunun cevabını versin. Bazende hayattan o kdar cok sıkılırsın ki Hep ölmek istersin şöyle dersin 1 ay ömrüm kalsın o bir ayda ne yapmak istersin biliyormusun. Beşiktaş maçına gidip. Ve sevdiğin kişiyle vakitlerini öldürmek istersin ama onu kendine bağlıcak kadar samimi olmadan neden mi cünkü ben gittikten sonra acı cekip üzülmesin diye düşünürsün. Sen ölüceksin ve onu hala düşünen sen olucaksın Çünkü seviyorsun evlat karşılıksız da olsa o senden nefrette etse sen onu seviyorsun bunun dahada ötesi yok. ''olur da görüşemezsek,ölür de söyleyemezsek ben seni harbiden çok sevdim.''
Keşke diyor insan keşke ne kadar cok sevdiğimi biraz anlasaydı diyorum. Bana keşke biraz şans verseydi biraz güvenseydi birazcık ilgi gösterseydi. ''ah be, ne güzel sevildiğini bilseydin keşke.''
Ben sevmesine sevdim beklemesine yine bekledim acı cektim içtim ölmek istedim. İnsan bunları yapınca bir bok olmuyor ne mi oldu ve ben bunları yaparken yine aklıma gelen oydu gülüşü gamzesi gözleri... ve ben artık '' duygularımı öldürmek zorunda kaldım.'' çünkü bunu zorlayan oydu canımı yakan beni üzen paramparça yapan. ''Çok güzel gözleri vardı, beni görmeyen''
Şunu söyleyim insan birşeyler yazınca rahatlıyor unutmayın bunu. Keşke trilyonlarca harfi bana verselerde ben sana yine birşeyler yazsam yine uzun mesaj atsam ve bircok güzel cümleler kullansam.
Bir insana ''nefesim'' dediysen ve o kişi gittiyse o zaman sen bittim evlat neden mi Her nefes alışınca aklına gelicek olan kişi olucak gerisini sen düşün.
Her neyse böyle olmasını istemezdim. Ulan ben hayattım boyunca ilk kez anneme sevdiğim kızı söyledim. İlk kez böyle birşey yaptım. bunlar cok güzel duygular ama seninle olanı söyle senin olmayı değil. Her insan hatta yapar ama bir kez yapar. ''peki ben nasıl hissediyorum.
bundan haberin var mı?'' onun umrunda bile değil rahat olun. Seven insan yanında olurdu sizinle olur sen üzülme diye elinden gelen herşeyi yapar.
''Ben birini sevdim o kadar güzeldi ki sanki benim cennetim oydu. Üzmemek için elimden gelen herşeyi yaptım. O mutlu olsun diye geceleri uyumadığım zamanlar oldu evet oldu. Uzun mesajlar attım neden mi okuduğunda yüzü gülsün istedim gözlerinin içi parlasın istedim. Gamzesi belli olsun istedim. Ben ondan tek birşey istedim beni sevsin istedim o ne yaptı biliyormusunuz. İlk başta ne yaptıysa aynısını yaptı canımı yaktı kırdı parcaladı ve birinden hoşlanıyormuş. Ben cok farklı düşündüm. Bana ilk baslarda mutlu olmak istiyorum dedi artık beni seven biri olsun dedi bu sensin dedi ama o ne yaptı gitti. Demek ki ben onu mutlu etmıyecek kadar az sevmişim. Demekki benden daha fazla seven birini istiyor. Canı sağolsun mutlu olsun yüzü gülsün tek isteğim bu. Ama kim olursa olsun onun canını yakmaya hakkı yok üzülmeye ağlamya hakkı yok her nekadar bana bunları yaşatsada ben onu seviyorum ulan ben onu sevdim. Eğer birini bulur üzgün görürsem. Beşiktaşım üstene yemin ederim ki canını cok pis yakarım. İnşalh seni benden cok sever inşlh mutlu olursun. Bu hayatta en cok istediğim cocuktu ve sen erkek olmasını istiyordun inşlh istediğin gibi olur. Ben hayatım boyunca birini bu kadar cok sevdim ya o değer bilmedi yada benim sevgim yetmedi. Bu arada 14 şubatı bekliyordum. Ona cıkma teklifi etmek için artık bişey kalmadı söyleye bilirim. Beyaz tşörttün üstüne tarih gün kenara. tam ortaya Benimle cıkarmısın? yazıp Evet Hayır ve önüne kutucuk yapıp. En altınada En güzel Beşiktaşın cocukalrı sever yazıp. evindeki arkadasalrıyla iletişime gecip ve ogün hiç bir mesaj atmayıp. Arkadaslarından rica edip yatağının içine koyucakalardı. kalemide üstüne.Ne zaman yatağı actı o zaman görücekti. Evet belkide evet i işaretlemiicekti ama güzel bir plandı bu palnı siktiği için bir kez daha teşekkür edip. Mutluluklar dileyip Sonkezde sevdiğimizi söyleyip Eyvallah demek düşer bize. ''
-Duyanlara duymayanlara ben onu seviyorum cok seviyorum.
- Ona içimdeki herşeyi tam söylücekken yine değişmeyeceğini fark edip vazgectiğim günler cok oldu.
Fazla uzatmayalım her ne kadar yazarak rahatlasamda onun bunlardan haberi olmuyacak. İnşlh. Hoşladığı cocukla mutlu olur diyorum. Son olarakta '' En güzel Beşiktaşın cocukaları sever.''

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 28, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SevmediWhere stories live. Discover now