12.Bölüm

630 43 12
                                    

---
Ben ne diyeceğimi şaşırmış bir şekilde bir ona bakıyordum oysa pis pis sırıtıyordu hemen odama gidip yerimde zıplamaya başladım hayır anlamıyorum insan nasıl kısacık gece şortuyla aşağıya inerki tabiki benim gibi olan mallar. Teyzemin ban seslenmesiye aşağıya indim. Serkana bakmadan karşısına oturdum doğrusu bakmamaya çalışıyorum.

''Eee nasıl geçti gününüz bensiz. '' imayla baktı teyzem ikimize. Ama ben serkana bakmaktan uyandığım için ona bakmadım diyemem çünkü şimdi tam gözüne bakıyordum. Allahım tam tamına göz gözeydik.

''Bugün öbur kuzeninde gelecekmiş. ''

Teyzemin sesiyle gözlerimi Serkandan çekip teyzeme baktım hangi kuzen diye düşündüm.

''Hangi kuzen. '' Serkan içimden okumuş gibi sordu teyzeme bakışlarımı Serkanda cekip teyzemi geri buldu.

''Hani şu çocukken Açelya'yla öpüşen.''dedi teyzem güldü. O kimdi? Serkana baktığımda çenesinin kasıldığını farkettim.

''Meriç. '' diye ekledi o anda hatırlayıp gülümsedim Serkanda bunu farketmiş olucak ki bana sanki öldürecekmiş gibi bakıyordu.

Serkan. ''Hatırladım. '' diye tısladı. Buda beni gülümsetti yani kıskanıyor gibiydi bende tekrar sinirini bozmak için. '' Hatırladım. Hani... Beni Öpen Kuzenim. '' dedim imayla. Serkan keskin bakışlarını bana kitledi. Hemen ayağa kalktı odasına çıkacağını söyledi. O arada zaten kahvaltı da yapmıştık.

''Neyse Teyze ben yukarıya çıkıyorum birşey lazım olursada beni çağırma. '' dedim yanağını öperken.

Şimdi Arkadaşım Sinemle konuşmam gerekiyor ama bir ana tereddüt ediyorum çünki buraya geldiğimden berri bir mesaj yazmıştım oda ilk geldiğim gündü. Öldürecek beni. Neyse kendime bir cesaret verip aradım kapatmak istiyordum ama birkere aradık artık...

''O Açelya sen hiç ararmıydın. Biz iyiyiz yaa sen keyfine bak arama sorma tamamı. '' dedi telefonu açar açmaz. Şimdi gerçekten büyük sıçtım.!! Yalan uydurmaya çalışıyordum.

''Kanka yaa gercekten arıyacaktım ama napim burdada okula gidiyorum dersler cok ağır olduğu icin elime telefonu bile alamıyo- . ''

''Yalan söyleme mal. Bilmiyormuyum senin daha halen okula gitmediğini hem sen sabaha kadar facebook'ta geziyorsun Online olduğunu görüyorum. '' dedi.

Yalandan '' Ne? Tamam teyze geliyorum.''dedim.

''Aç-Açelya kapama. '' diyordu. Yüzüne kapadım....

Yaklaşık yarım saat sonra Meriçin sesini duymamla odadan fırladım aşağıya inmemle Meriç bana baktı.

''Açelya?!. '' dedi şaşkınlıkla hemen kucakladım sonra bana yine baktı ve bir güzel süzdü.

''Vayy fıstık gibi olmuşsun. '' dedi beni kendi etrafımda dönürerek.

''Be sana birazda döndürmeyi göstereceğim. '' dedi Serkan mırıldanarak sanırım tek ben duymuş olmalıyım.

Meriç gözlerini Serkana cevirdiğinde. Ilk şaşırdı sonrada toklastıkar. Sanırım araları bozuktu çünkü ikiside birbirne bakmıyordu.

''E hadi gençler ben dedikodu yapmaya seldalara gidiyorum sizde rahat durun. '' dedi teyzem kapıya yönelerek birden durdu bana döndüp baktı '' Şunları sana emanet ediyorum. '' dedi onrara kısa bir bakış attıktan sonra bende asker selamı yaptım
'' Emredesiniz '' dedim.

Iceriye girdiğimde ikisi bir birbirini yiyecek gibi bakıyorlar biri Serkan üçlü koltuğa yayılmış ve Meriç te tekli koltuğa oturmuş. Bende tekli koltuğa oturdum ve ikisinin nasıl birbirilerini gözleriyle yediklerine gördüm yaklaşık yarım saat boyunca su iki salak bir birine bakıyordu.

''Eee yeter ulan. Birbiriniz gözlerinizle yediniz. Banada anlatın noldu sizin aranızda. '' diye bağırdım

Ikiside korkmuş bana bakıyordu kendimi bir an TRT1 deki Ertuğrul'lun olmayan(!) kardeşi gibi hissettim.

Ilk ikisi birbirine bakıştıktan sonra...
''HİÇ. '' diye tısladılar.

''Yani anlatmıyor musunuz. '' dedin ellerimi göğüslerimde kavuşturarak. Ikiside cevap vermeyince...

''Tamam o zaman bende Rüzgarın yanına gidiyorum. '' bilerek dedim çünkü Serkan benin Rüzgarla vakit geçirmemi istemiyor. Serkana baktığımda pis pis sırıttı bu demek oluyorki 'götün yoyorsa git' inat değilmi kapıya yöneldiğimde.

Serkan soğuk bir sesle '' Dur. Tamam anlatacağım. '' dedi bende 32 diş sırıtarark Meriçin yanına oturdum. Aslında Serkanın yanına otururdum ama maşallah yayılmış ikiseksen.
Bana anlattıklarına ne deyiceğimi şaşırdım. Yani bu iki dangalak bir kız yüzünden mi dövüşmüşler? Kızın ismini sorduğumda tanımasın dediler ikisi aynı anda. Bende fazla üzerlerine gitmedim. Canımı seviyorum sonuçta.

Yaklaşık bir saat geçti ve ben feci şekilde sıkıldım.

''Baylar hadi dışarıya çıkalım. '' dedim bıkınca.

''Olmaz. '' dedi Serkan kesin ve net bir şekilde ama aksine Meriç '' Tamam ozaman ben Açelya'yla dışarıya çıkıyorum. '' dediğinde Serkan yerinde fırlayıp deri ceketini giydi ve nereye gidiyoruz diye sordu. Aklıma gelen şeyle pis pis sırıttım.

''Lunapark. ''

Evet arkadaşlar vote ve yorumlarinizi bekliyorum sabahın ikisinde yazıyorum hakkıma girmeyin.

Sizce lunaoarkata nolucak??

Eğer Meriçi merak ediyirsaniz yoruma evet yazınız.

(Arkadaşlar benim obur kitabımı da

okuyabilirmisiniz profilimden

bulabilirsiniz, tskler butun okyanlarara)










Kuzenim! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin