Del 6. Hemligheten han hadde for meg

27 2 0
                                    

Jeg lå fortsatt i sengen min og tenkte på daten som var i går. Den var helt fantastisk! Jeg tror jeg begynte å få følelser for han. Eller?
Jeg kunne godt se at han var en badboy. Men en kjærlig badboy er det ikke i tvil at han er.

Jeg sto opp og gikk i dusjen. Jeg tenkte på han hele tiden. Jeg tok på meg en topp og en bukse. Pluss en varm genser.
Selv om vi bor i Amerika, betyr det ikke at der er varmt i Ohio.
Jeg gikk ut og lagde meg frokost. Jeg så ned i en skuff og den var stappfull av strøssel som vi har på kakker. 
Ja! Jeg var hekta på strøssel. De er så søte og er helt perfekt på kaker osv...

Jeg tok på meg jakken og gikk ut i bilen. Jeg tok på meg beltet og kjørte til treningsstudioet. Det tok cirka 10 minutter og da var jeg fremme. 
Jeg kunne bare innrømme det jeg likte å trene. Spesielt å løpe.
Jeg løpte i 1 time og jeg tenkte jeg måtte dra hjem igjen.

Jeg var endelig hjemme og tenkte jeg skulle ta meg en dusj. Så gikk jeg og så på Netflix i mine koseklær.

Plutselig tenkte jeg at jeg måtte ha litt middag. Jeg vurderte å gå på restorang og det gjorde jeg. Jeg tok på meg andre klær og gikk på restauranten som var 10 minutter fra huset mitt.

Jeg var på restauranten og den var ved siden av en park. Jeg fikk vindusplass og fikk den utsikten. Jeg kunne se nesten hele parken. Den var stor men samtidig liten.
Jeg fikk maten og den var veldig god.

Jeg gikk ut av restauranten samtidig som jeg letet ned i vesken for mobilen min. Jeg fant mobilen og så akkurat opp. Det var han. ROMAN. Han gikk en liten unge, en gutt der jeg så han i fra.

Han så plutselig meg og gikk mot meg med gutten. Jeg lurte på hvem gutten var. Var det sønnen hans, lillebroren hans, fetteren eller en han nettopp møtte.

Plutselig sto han foran meg med gutten.

-Hei, sa Roman.
-Hei, sa jeg normalt som jeg kunne.
-Eh... Dette er Noah... Min sønn, sa han mens han løftet han opp i armene. Jeg tror at han var  2 år eller noe sånt.
-Å... Din sønn.. Han er nydelig, sa jeg litt i sjokk. Jeg brydde meg nesten ikke om han hadde en sønn eller ikke. Men Noah var jo sykt skjønn da! 
-Noah, si hei til Brittney, sa han mens han så på Noah.
-Heih, sa han og smilte til meg.
Jeg rødmet.

Vi gikk sammen i parken alle sammen. Så gikk vi til en lekeplass hvor Noah kunne leke.

Jeg stilte han noen spørsmål og den viste seg at moren til Noah som var Romans kone, hadde vært utro med Roman. Så da fungerte det ikke mellom de to mer. Så de skilte seg.

Jeg følte at jeg kom nærmere han, og det gjorde ingenting om han hadde en sønn. Og deg var bra at hun Shanna ( hun som var utro mot Roman ) et ute av livet til Roman nå.
Selv om hun har Noah i ukedagene og Roman har Noah i helgene.

Dette var veldig nytt for meg!

Endelig et nytt kapittel ute. Skal skrive så mye og ofte som jeg kan😘.

Smile More! Møtet til Roman og Brittney.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt