,,Nová škola, nový lidé" řekla jsem si a vstala jsem z postele. No tak abych vás dostala trochu do obrazu.. Jmenuju se Veronika Majirová je mi 16 let a právě jsem nastoupila na novou školu v Pardubicích kam jsme se i přestěhovaly. Žijeme v rodinném domku s mámou a tátou, ano jsem jedináček ale vždycky jsi dobře popovídám s naší kočkou Sárou. Měřím 172 cm a ano na holku to je docela dost, mám dlouhé hnědé vlasy a postavu tak akorát. Dneska je pondělí a tedy první den kdy půjdu do nové školy a třídy. Bylo půl šesté a autobus mi jede v 7:12 takže mam dost času. Šla jsem do koupelny kde jsem se svlékla a dala jsi teplou sprchu, teplé kapičky vody mi padaly na studenou kůži, abych se přiznala stará třída mi dost chybí, píšu jsi s jednou kamarádkou ale už to také není to co to bylo ale určitě se seznámím s někým novým. Ve sprše jsem byla docela dlouho a tak jsem zastavila vodu vylezla a vzala jsi na sebe svoje oblíbené světlé džíny a černé tílko. V pokoji bylo úplné ticho když se od dveří ozvalo jemné klepání. ,,Dále" řekla jsem a posadila se na postel. ,,Ahoj Veroniko neruším?" zeptal se vcházející táta. ,,Ahoj vůbec ne. Co potřebuješ ?" ,,Jdu ti popřát hodně štěstí a taky jestli chceš odvezu tě do školy autem aby jsi nemusela zbytečně čekat na autobus." usmál se na mě a sedl jsi ke mě. ,,Díky tati jsi milí ale radši pojedu autobusem." ,,Dobře nechám tě tedy o samotě. Jinak kdyby jsi potřebovala s čímkoli pomoc přijt za mnou nebo mámou jsme tady přece pro tebe, ano?" ,,Ano" odpověděla jsem a dala mu pusu na tvář, uslyšela jsem jemné cvaknutí dveří, rozvalila jsem se na postel a povzdychla jsi. ,,Neboj zvládneš to" povzbudila jsem se vzala do ruky batoh a už mířila dolů do kuchyně na snídani.
" Tak a je tady nový příběh na který jsem se strašně těšila :) snad se vám bude líbit :) "
ČTEŠ
You & Me(nT)
FanfictionNikdy předtím ho neviděla,poznala ho a on jí řekl svoje tajemství. Její city k němu se každý den mění, jednou ho nenávidí a podruhé...miluje ho snad? To ani ona sama neví.. Ona mu otevře svoje srdce..ale..přijde někdo kdo jí podrazí nohy a ona...