Ομως ο νομος της ζωης λεει οτι "Το καλο εχει παντα κατι κακο να το ακολουθει". Την επομενη ξυπνησα πρωι-πρωι πηγα στο μαγαζι του για να παρω να φαμε και να παω σπιτι του για να τον ξυπνησω. Εκει συναντησα τον Αστερη και αποφασισαμε να παμε μαζι. Οταν φτασαμε πηγα και ξαπλωσα πανω του γιατι αν και τον ξυπνησα εγω κοιμομουν ακομα. Αρχισα να βαζω την μυτη μου και να την τριβω στο σημειο του λαιμου που αρχιζουν τα μουσια, εκεινο το σημειο ειχε παντα την περισσοτερο μυρωδια του. Του αρεσε παρα πολυ γιατι γαργαλιωταν. Τοτε αρχισε να ερχεται και το " κακο", με πηρε η μανα μου τηλεφωνο γιατι τα ειχε μαθει ολα. Εγω φοβηθηκα αλλα επρεπε να τους αντιμετωπισω. Επειδη την ειχα ανοιχτη ακροαση ειχαν μεινει και οι δυο "κοκκαλο". Μολις το εκλεισα κατερρευσα, αρχισα να κλαιω γιατι σημαινε το τελος της σχεσης. Με πηρε αγκαλια και μου ειπε να μην φοβαμαι οτι ολα θα πανε καλα αρκει να ειμαι ψυχραιμη. Εφυγα, ηρεμισα γιατι επρεπε να κανω κατι για να τα μπαλωσω αλλα και για να μην τελειωσει η σχεση. Οταν μου ειπαν αρχισα αναγκαστικα το θεατρο, το καλο ειναι οτι επαιξα επαγγελματικα γιατι εκεινη την ωρα παιζονταν στο παιχνιδι η σχεση μας, η ζωη η δικια μου και η δικια του.
" Εγω? Πατε καλα? Εγω με το πρεζονι? Αν μου λεγατε για καποιο αλλο παιδι ενταξει. Ντροπη σας που μου το λετε, εγω τον μισω αυτον και τον υπολοιπο κυκλο του".
Τελικα ολα πηγαν καλα και με πιστεψαν.
Πηγα στο μαγαζι του και με κοιταξε σοκαρισμενος.
-Τι εκανες τους σκοτωσες? γελασε και με πηρε αγκαλια.
-Πρεπει να παρω νομπελ ηθοποιιας. Αρχισα να του διηγουμαι τι εγινε προηγουμενως. Τον ειδα ανακουφισμενο και ημουν σιγουρη οτι κατι ενιωθε για μενα.