10.Bölüm (GEÇMİŞ)

52 6 0
                                    

Hikayenin kapağını değiştirdim. Uzun süredir yb yazamadım özür dilerim. Umarım tatiliniz keyifli geçiyordur.

-Rüzgar-

Yine bir duygulu geçen zamandayız. Dolmuş bir gökyüzü kaplıyor etrafı. Zorluyor insanı nefes kesen griliyle. Belli akşam zifiri karanlık olacağı, yıldızsız bir gece geçeceği. Hissizleşmiş dünyada benim gibi. Duygu yok artık etrafta. Bir kız, ağlıyordu yalnız başına saatlerdir. Nefessiz kalırcasına. Kimdi bu böyle dünyanın hissizliğine karşı meydan okurcasına duygulu ağlayan kız? Neydi acaba sıkıntısı, ağlarken ki bağırışı? Saatlerdir onu izliyorum. Etraf kararmıştı artık. Düşündüğüm gibi etraf. Sokak lambalarının loş ışığı olmasa göremezdim önümü. Dayanamıyorum artık. Merak beni benden alıyor. Konuşmak istiyorum onunla. Tanıyor gibiyim aslında onu. Sezsizce yanına oturdum. Yaşı 6-7 var yok. Hemen hemen aynı yaştayız zaten. Boyum biraz ondan uzun.

+ Neden ağlıyorsun küçük?
- Sende kimsin?
+Adın ne?
- Neden, ne yapacaksın?
+ Kim üzdü seni?
- Neden geldin?
+ Çok ağladın, fazla çirkinsin.
- Kendini beğenmiş, kibirlinin tekisin.

Ve gitti... Ne oldu bu kıza böyle. Arkasındayım aslında. Kendim bile farkında olmadan, nedensizce onu takip ediyorum. Aynı yaştayız. Evi terk ettim aslında. Nereye gideceğimi, nereye gideceğini bilmeksizin takip ediyorum onu...

-Meriç-

Kim de bu böyle bana birde küçük diyor. Aynı yaştayız halbuki. Off! Sonunda eve geldim. Onun beni neden takip ettiğini anlamıyorum. Onunla aynı yaşta olduğumuzu biliyorum. Onunla aynı okulda olduğumuzu bildiğim gibi. Rüzgar, zengin züppe. Daha 7 yaşında olmasına rağmen fazla kendini beğenmiş velet...

Bölüm kısa biliyorum. Bunun içinde sizden özür dilerim.

Multimedya-Oturdukları sokak

Yorum ve votelerinizi bekliyorum.

Sizi seviyorum yontulmamış kütüklerim.

SİYAH'ların AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin