;1

108 10 5
                                    

Instagram'dan çıkıp. kahvaltı etmeye aşağıya indim. Mutfak dolabından yemek kasemi çıkardım, buzdolabından sütü, çekmeceden kaşığı, yemek dolabından ise mısır gevreğini çıkardım. Kaseme sakin ve yavaş bir biçimde sütü dökerken diğer taraftan söylenerek açtığım mısır gevreği paketi. Sütü döktüm ve sıra mısır gevreğiyindeydi. Dökerken heryere sıçrayan süt ve bir kaç mısır gevreği. Üst kata çıkıp, telefonumu aldım ve tekrar aşağı indim. Okula gitmem için daha yarım saat vardı. Mısır gevreğini uysal uysal yerken Ava'dan mesaj gelmişti.
-"Sınıfta seni bekliyorum, sen hâlâ nerdesin?"
+"Kahvaltı ediyorum?"
-"Hadi çabuk ol."
+"Yarım saat var?"
-"Tamam ya!"
Şüphelenmedim değildi açıkçası. Kim yarım saat kala okula gider ki?
~
Çantamı sağ koluma takıp okula yürüyordum. Koşmak yürümek sayılmıyor galiba? Okula koşarak giderken Ava'yla karşılaştım. Gözüm telefona kaymıştı.
@,JustinBieber yeni bir Tweet attı! "Follow Spree yapıyorum! Görelim sizi ;)"
"Ne? NE? nE?" diye kendi kendimi didikliyordum. Herkes "TAKİP ET BENİ."
"JUSTIN BENİ TAKİP ET" yazıyorlardı. Ve benim tek yazdığım şey;
"Daddy, Seni seviyorum."
Saatlerce okul devam etti. Şükürler olsun ki öğle molasına geldik. Telefonları aldık ve tek başıma bankta oturuyordum. Mrs. White yanıma gelip,
"Seni hiç yalnız görmezdim bayan Kylie."
"Tek kalmak istiyorum Mrs. White."
"Pekala."
Mrs. White yanımdan gittikten sonra telefonumu açtım ve ALLAH. Dm'den mesaj gelmişti.
@,JuztinBieber; Hey.
ALLAHM JUSTIN MESAJ- dur.
JUZTIN NE?! Allah'ım fake yedim. "Bling!, bling!" yeni Dm gelmişti.
@JustinBieber; Selam, güzellik.
Feels gelmişti. Diyorum ki; juSTIN BIEBER MESAJ ATTI ADAMIM.
@KylieWyers; Oh, selam. Dm atmak için takip etmek gerekmiyormuydu?
@JustinBieber; Twitter'ın bugta kalmış olabilir mi?
Telefonumdan Twitter'ı son kullanılanlardan silip, tekrar girmiştim.
@JustinBieber seni takip ediyor!
God My Oh.
@KylieWyers;Evet... Bugta kalmış. Ama ben hâlâ inanamıyorum. Sen, Justin Bieber.
@JustinBieber; Justin Bieber falan demesen? Tweetin gibi, Daddy desen?

Twitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin