YANLIZLIK

943 19 7
                                    

Yalnızlık insanlara kötü gelebilir bazen psikolojik bazende beden olarak size burda bir kızın psikolojik tedavisini anlatıyoruz

1.BÖLÜM

Benim adım Ayla ben lise son siniftayim annem ve babam trafik kazasından dolayı vefat ettiler ben o sırada okulda
Kimya dersi en sevmediğim ders ,içimde bir huzursuzluk vardı kötü bir şey olacağını biliyordum ve oldu ders çıkışı eve gittim kapıya vurdum kimse açmıştı içimden söyle geçirdim annem bana bugün bir yere gidecegini soylememisti çantası açtım ve anahtarını çıkardım eve girdim o sırada bir ses duydum o sırada arkamdan bir gölge belirdi o yan komşumuz Beren hanim , Beren hanim yardım sever çok iyi bir insandı ağlıyordu yanına gittiğimde neden ağlıyorsun?sorusunu sordum söyle cevap verdi annen dedi ben şaşkınlıkla bakakaldim ya babam o da dedi hemen soylermisin Nerede oldukları dedim onlar hastanede dedi hemen hastane ismini alıp taksi çağirdim binip hastaneye gittim beni yoğun bakıma beni almadılar annem ve babam o gece vefat ettiler ben yıkılmıştır ben kendim gecinemeyecegim için beni yetiştirme yurduna verdiler yurdun duvarları sanki üzerime üzere geldiğini hissediyordum gün gittikce sanki deliriyor gibi oluyordu psikolojisi git gide bozuluyor arkadaş çevresi bozuluyor ve annesi ve babası olmadığı için onu disliyordular o git gide yanlız kalıyordu derlerinde başarılıydı ailesi vefat ettiklerinde dolayi daha çok derslerinde düştü psikolojisi kötü olduğu için bir Aylayi odaya kapatarak tedavi görüyordu gün geçtikçe iyileşiyor ve hala yanlızdi. (Bu sırada aylar yıllar geciyordu)

AŞAĞI İNİNİZ
👎

YANLIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin