Prieš 3 metus.
Victoria
Šiandien man sukako 15 metų. Jaučiuosi tikrai daugiau suaugusi, tėvai jau nuo pat ryto prie manęs šokinėja ir padovanojo visokių dovanėlių. Brolis kaip nekeista pats pirmas buvo užėjęs pasveikinti ir padovanojo naują telefoną nes aną netyčia sudaužė. Mano nuotaika buvo puiki. Vakare su draugėmis susitarėm mano gimtadienį švęsti pas mano draugę Amandą, gimtadienį nešvenčiau namie, nes tėvai šiandien niekur nesiruošia važiuoti, o beto Amandą su kitomis mano draugėmis pačios nori man surengti gimtadienį kaip dovaną.
-Kada šiandien išvažiuoso?paklausė mama.
-Išvažiuosiu pusę septynių, nes septintą jau reikia būti.atsakiau.
-Klausyk dukryte, žinau, kad tavo gimtadienis, bet tik noriu perspėti, kad negertum, nes žinai kaip būną ir ten dar bus visokių vaikinų gali atsitikti, bet kas.pasakė mama.
-Rimtai mama tu mane laikai kaškokia nevisprotę ir manai, kad jau sulaukusi 15 metų prisigersiu ir eisiu duotis su kokiu bernu. Negaliu patikėti, kad taip pasakiai. Nekenčiu tavęs.
Visa supykusi nubėgau į savo kambarį gal ir blogai pasielgiau taip kalbėdama su mama, bet kitą dieną mes vistiek susitaikysime, taip būna visada. Kadangi laiko buvo likę neperdaugiausiai nusprendžiau apsirengtis vakarėliui. Užsidėjau juodą gražią suknelę, ant platmormos juodus batus, savo ilgus rudus plaukus susigarbanojau ir pasidažiau blakstienas tušu, o lūpas blizgiu.
Į vakarėlį mane turės nuvešti tėtis. Mes jau susitarėmNuėjau į svetainę norėjau pasirodyti mamai, taip pat ir atsiprašyti.
-Mamyte, aš labai atsiprašau tavęs. Tu žinai, kad nenorėjau taip tau pasakyti tiesiog susinervinau. Aš labai tave myliu.viską pasakius greit priėjau ir apsikabinau mamą. Mama mane apglėbė taip pat.
-Atleidi?paklausiau.
-Taip tik daugiau taip nedaryk tą sakydama norėjau tau tik gero.pasakė mama
-Žinau. Nebedarysiu.
Dar kurį laiką glebesčiavomės ir kalbėjomės apie viską.-Jei dar nori važiuoti į vakarėlį tai geriau paskubėk.pasakė iš kambario atėjęs tėtis
Atsisveikinusi su mama, su tėčiu pradėjome važiuoti. Atvažiavus atsisveikinau su tėčiu ir nuėjau link didelio draugės namo.-Staigmena.visi sušuko kaip atidariau duris. Tada prasidėjo glebesčiavimasis su visais dar daugiau sveikinimų ir kalnas dovanų.
Poto vakarėlis tekėjo savo vaga, kad ir sakiau mamai, kad negersiu , bet vistiek gėriau, šokau, linksminausi. Galiausiai visi nusmigo kas ant žemės, kas dar turėjo jėgų nueiti iki kambario.
Atsikėlusi pamačiau, kad jau beveik antra dienos tad susiruošiau namo dovanas pagalvojau, kad pasiimsiu kitą dieną. Skambinau mamai ir tėčiui netgi Dilanui niekas neatsiliepė. Pagalvojau nu ir gerai pati pareisiu oras geras. Beidama namo vis neišmečiau iš galvos, kad galėjo atsitikti kaškas blogo. Netgi pradėjo spausti krutinę jaučiau jaudulį širdyje. Įžengus į namus buvo nepaprastai tylu ta tyla buvo tokia gązdinanti ir smaugianti. Nuėjus į svetainę pamačiau ko gyvenimę nebuvau mačiusi. Tėtis sėdėjo ant sofos, veidas visas nuverktas, ištinęs.-Kas atsitiko tėtis.paklausiau paklaikusiu balsu.
O jis lyg manęs nebūtų girdėjęs ir toliau sėdėjo nejudėdamas. Tada iš virtuvės atėjo Dilanas jo akys buvo pasruvusios krauju, veidas raudonas. Mane apėmė panika.-Kas atsitiko prašau netylėkit.pradėjau verkti.
-Mama, ji vakar vakare išvažiavo į parduotuvę, buvo tamsu jos mašina susidūrė su fūra.atsakė verkdamas Dilanas.
Mano kūnas lyg nutirpo norėjosi šaukti, bet atrodo man kaškas lyg būtų išplėšęs balso stygas ta akimirką norėjau prasmegti skrądžiai į žemę.-Ji mirė. Dieve ji mirė. Mūsų mama, ji mirė.kartojo užsidengdamas veidą Dilanas.
Tiesiogine to žodžio prasme suklupau ant grindų. Pradėjau verkti. Atrodė, kad uspringsiu savo pačios ašaromis. Tik jutau, kad tėtis glosto man nugarą ir kartoja, kad viskas bus gerai, kad mes visi tai ištversim, padėsim vienas kitam.Po savaitės
Per šia savaitę palaidojau mamą, buvau lyg tranzo būsenos, nevalgiau jaučiau, kad jei pavalgysiu apsivemsiu.
Tėtis prašė manęs, kad pavalgyčiau, bet tiesiog negalėjau. Dilaną šią savaitę mačiau tik per laidotuvęs.Po kaškiek laiko gyvenimas pradėjo tekėti savo vaga tik mūsų šeima nebuvo tokia pati buvome atitolę. Tėtis dažniau pradėjo dirbti ir.mažiau būti namuose. Dilanas pradėjo dažniau lankytis vakarėliuose, galima sakyti dabar tik vienas su kitu tik ginčijamės. Visi po laidotuvių lyg išsibarstę.
Nuo to laiko pradėjau nekęsti savo gimtadienių. Nuo jo mano šeima išsibarstė.
___________________________
Ši dalis iš pagrindinės veikėjos gyvenimo įvykių kurie buvo praeityje.