14.fejezet

540 28 1
                                    

,,Jenna szemszöge,,

A buli nagyon jól kezdődött. Allig vártam, hogy találkozak Cameronal. Jenna eltűnt, ha jól hallottam Jack ajándékáért ment , aztán Jack is utána ment. Már egy jó ideje nem jöttek. Elmentem megkeresni Cameront,de nem találtam sehol, ezért felmentem az emeletre gondoltam kicsit egyedül leszek aztán majd csak előkerül Cameron. Na hát nem kellett sokat keresnem. Kinyitottam az egyik szoba ajtót majd azzal találtam magam szemben, hogy egy másik lányt dug, mikor tegnap még velem csókolózott. Én naiv elhittem, hogy azért csókolt meg mert bír vagy ilyesmi. De rá kellett jönnöm, hogy nem . Mikor megláttam gyorsan kijöttem és mikor megfordultam Johson volt mögöttem. De én csak futni kezdtem, még nem tudom hova de nagyon rosszul éreztem magam. Azt hittem, hogy lehet valami köztem és Cameron között. Ezen gondolkoztam mikozbe mentem valahova, valahova ahol egyedül lehetek. Egyszer csak valaki megfogta haturól kezem és maga felé fordított. Johnson volt az, meglepődtem.
- mi történt Jenna? - kerdezte aggódva. Csodálkoztam, hogy utánam jött hiszen nem ismertük egymást annyira. Csak köszönő viszonyba voltunk, de most ő jön utánam és aggódik értem.
- hát ő, hosszú- mondtam majd indulni akartam . De nem tudtam mert vissza húzott.
- van időm- mondta feszülten
- jó elmesélem, de menyjünk valahova ahol ...ahol
- ahol nincs ennyi kocsi- vágott közbe, majd egy mosolyt villantott. Hiszen az út mellett álltunk

Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon