Merhaba arkadaşlar bu kitaba yeni başladım.Umarım beğenebileceğiniz bir kitap olur.Maceralı dolu bir kitaba hazır olun.
Evet merhaba benim adım Esila 17 yaşındayım ve liseye gidiyorum.Ama lisede pek denilemez neredeyse her gün action(ekşın).Bu yüzden okula gitmeyi çok seviyorum.Ve burda da herkes çok garip hiçbir arkadaşım yok.Birgün biri gelsede beni kurtarsa bu yalnızlıktan...
Okulumuz yatılı okul olduğu için insan ailesini çok özlüyor ama onlar beni özlüyormu?İşte benim hayat hikayeme başlayalım.Herşey tam geçen sene başladı...
1 sene önce...
Gene aynı okula gidiyordum.Ama yatılı değildi.çünkü o gizem ortada yoktu. Yolda ayağımla önümdeki taşı iteleye iteleye okula gidiyordum. Kafam önde eğikti yürüyordum. Sert bir şeyin bana çarpmasıyla yere yapıştım. Bildiğiniz yerle öpüştüm. Söve söve ayağa kalkarken karşımda kim olduğunu bilmediğim adam kolumu sertçe kavradı.-hey napıyorsun. Diyerek adama karşı bağırdım. Fakat çok tuhaf bir tipi vardı. Nasıl anlatsam korku masallarından kaçmış gibi. Hala kolumu sıkıyordu. Sonra sertçe yere itip bir anda kayboldu. Neye uğradığımı şaşırarak ayağa kalktım. Elimle üstümü çırparken ışıldayan şeyi görünce gözlerimi kırpıp açtım. O korku dolu anları gözümün önünden geçirdim.Oradan hızlı adımlarla okuluma gittim.Dersin bitmesini bekleyip eve gitmeyi hayal ediyordum.
Nihayet eve gelip kendimi yatağa attım.Sabahki o korku dolu anları düşüne düşüne uyuyakalmışım.
Hey nerdeyim!Barası da neresi?
-Buraya bak küçük kız.Burası Amagonun diyarı.Ben sabah çarptığın adam.
-ne var baş belası
-sabah senin kolunu ne kadar sıkı tuttuğumu merak ediyorsun değilmi?
-evet ne olmuş yani
-sen anahtar kızsın sen seçilmiş kişisin
-kimin tarafından seçilmişim?
-yüce amagon tarafından bende onun bekçisi matador. Dedikten sonra sıçrayarak uyandım. Ve daha sonra elime baktığımda anahtar şekilli bir sembol gördüm sanki rüyam gerçekti kalktiğımda zaten gece olmuştu ve bende geri yattım.
Arkadaşlar 2. Bölümü bu bölüm biraz okunduktan sonra yazacağım ve biraz oylandıktan. Sonra umarım güzel bir hikaye olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ GİZEMLİ SIR
RandomOkuduğunuz okulda bir sır varsa bunu nasıl çözersiniz?Ya önünüzde bunu engelleyen kişiler olursa ne yaprsınız? Tüm bunların cevapları bu kitapta Ne duruyorsun okumaya başla