Jag gick längs den långa korridoren utan att tänka. Jag bara gick, utan att veta vart. Det jag inte visste var att jag nyss skulle möta den hemska nyheten. Långsamt började jag förstå att jag gått åt helt fel håll. Jag hörde en retlig irriterande öronskärande röst flyta in i mina öron, -Du fattar väl att du gått åt helt fel håll?! Sa rösten. Jag vände mig sakta om. Framför mig stod en lång blondin med tre långa blondiner efter henne. De stirrade på mig. -Oj, förlåt jag trodde jag var i korridor A...M-Men vilka är ni? Jag kollade lite svag upp på dem. -Det kommer du snart få se. Sa hon som stod först. Jag skyndade mig därifrån och kände hur de alla tre kollar på mig medans jag går till korridor A.
När jag kom till klassrummet var jag försenad. Jag sa att jag gick in i fel korridor och sedan skyndade jag mig till mitt bord. Resten av dagen var tråkig, men de där tre blondinerna kollade på mig. Men de gav mig på något sätt en snäll blick. Jag log och gick till mitt skåp.
När skoldagen äntligen var slut och jag stod vid mitt skåp och hämtade mina saker för att gå hem så kom en av blondinerna fram till mig...
PS/Haha förlåt för att denna blev så kort men tror ingen kommer läsa denna ändå.
YOU ARE READING
3 Blondiner 1 Brunett
RandomElin är bara en helt vanlig tjej tills det så kallade ''Tjejgänget'' dyker upp på hennes skola.