Challenge Accepted!

127 14 37
                                    

Hikayem olmamasına rağmen böyle bir meydan okumaya maruz kaldığım için saçmalayacağım sjskks. Bana meydan okuyan Anneannem (mltmtmz) bu tatlı süprizinden dolayı teşekkür ederek başlıyorum.

1-İsmimin doğru yazılışı Nagehan olmasına rağmen Nagihan diye yazanlar çok oluyor. İsmimin değişik versiyonları var.
Okul arkadaşlarım ve gruplarda Nage,
Çevremdekiler Nagiş(en sevdiğim seslenmeye şekli)
Hocalarım Nagehan.

2-Tam bir futbol manyağıyım. Erkek Fatma olduğum söyleniyor ama hiç aldırış etmiyorum. İnsanların ne dediğini takmamak lazım bazen. Neredeyse her hafta parka maç yapmaya gidiyoruz. Top sektirme rekorum 300 😎

3-Koyu bir Galatasaray'lıyım. Sülaledeki tek Galatasaraylı insan olarak yaşıyorum.

4-Turizm ve otelcilikte son sınıf öğrencisiyim. Bölümüm ön büro olmasına rağmen yemek yapmayı yeni tarifler çıkartmayı seviyorum.

5-Doğma büyüme İzmir ama köken Erzurum olduğu için Erzurum aşığıyım. Temizlik veya ev işi yaparken Erzurum şarkılarını açıp iş yapmaktan mutlu olurum.

6-Miniboy,fındık kurdu,atom karınca,bıdık,hobit,Mitsubischi,minnak ve bunlar gibi bir çok lakabım var. Alıştığım için yadırgamıyorum artık.

7-Hafızam çok kuvvetlidir. Gerekli gereksiz bütün bilgileri kaydeder. Sadece bir kere bakmam yetiyor.

8- Mavi -mavinin her tonu- ve Kırmızı delisiyim. Kırmızı saat ve bilekliğim yüzünden her hafta alan şefimle tartışıyoruz. Yine de vazgeçemiyorum.

9- Bileklik ve saat takıntım vardır. Kolumda illa saatim olacak olmadı mı çıplak hissediyorum kendimi sjskks. Saat koleksiyonum var. Bunun yüzünden annem artık kızıyor almıyor ondan gizli alıyorum.

10- Kitap okumak,film izlemek, müzik dinlemek,fotoğraf çekmek, futbol ve satranç oynamak hobilerim. 10 sene profesyonel olarak satranç oynadım.

11- Yaz insanıyım. Aslan burcuyum. Ne yazık ki babamda aslan burcu ve hiç anlaşamıyoruz. Evde ikimiz arasında bir kral olma kavgası var.

12- 2 erkek kardeşim var.Abim yok ama inanın bana kardeşlerim abiden daha beter. Özellikle Yasin(illallah getirttiği doğrudur)

13- Baba tarafında tek kız çocuğu benim. Bu avantaj hiçbir işe yaramıyor. Bizim ailede erkek çocukları el üstünde tutuluyor.

14- Kelebek (drunkonbloodve Lacivert (momofamonsteradlı hikayelerle gerçekte sahip olamayacağım dostluklar kazandım. Ablalarım oldu, kardeşlerim oldu, anneannem oldu,teyzem oldu, en önemlisi de bir ikizim oldu. Bu yüzden en büyük teşekkürü yazarlara gönderiyorum.İyi ki varsınız xx

15- Yazları staj gördüğüm için tatil yapamıyorum.Kışında okulum var.15 tatilde tatil yapmayı planlamıştım ama YGS ve evin tek kızı olmam bu planımı çürüttü.Evde tıkılı kaldım.

16- Yemek seçmem. Kere ve Tatarböreği favori yemeklerinden. Tatarböreğini fazla kaçırdım mı rahatsızlanıyorum ama yinede vazgeçmiyorum yemekten.

18- Okulumun en sevdiğim yanı Ekim'de açılıp Nisan'da kapanması. Tabi zararları da var orayı katmıyorum.

19- Herkesin olduğu gibi benimde bir üniversite hayalim var. Üniversite de edebiyat fakültesi istiyorum fakat bir arkadaş korkutuyor beni (Burdan Weltewe selamlar). Bu sınavda birşey yapamazsam 2 senelik geçiş hakkımı kullanarak turizm diploması alıp 4 yıllık üniversiteye hazırlanmak.Tabi bu en kötü ihtimal :)

20- Ev işlerinde bulaşık yıkamaktan nefret ederim. Annem bunu bilmesine rağmen beni hep mutfağa atar. Anneme diyorum ki önüme tonlarca sepet çamaşır koy ütü yap de yaparım ama mutfağı bana verme ama Nuh diyor Peygamber demiyor ve ben kaybediyorum her defasında.

Evet benim hakkımda 20 gerçek bunlar. Tekrardan Weltewe(mltmtmz) sevgiler saygılar. Benimde kurbanlarım MelissaMelis2 melisahazal mervekiray17 gizemli-

Hakkımda 20 Şey EtkinliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin