Multide Deniz
Kulaklarım alarmın sesiyle dolarken alarmımdan çıkan sesten bir kez daha nefret ettim . Anneannem hediye etmişti ölmeden önce . Hani vardırya köylerde bakırdan içinde tavuk ve civciv olan . Ondan işte .
Eğer alarmı seven varsa gidip onu tebrik edeceğim.
Elimi komidinin üstüne koyup görme engelliymişçesine cisimleri elimle tanımaya çalıştım. Her zamanki gibi komidini devirdim . Alarmın tok düşme sesini duyduğumda rahatladım . "Böyle daha iyi" diye mırıldandım .
Gözlerimi daha sıkı yumdum tekrar uyuyabilecekmişçesine . ama güneşin o altın sarısı rengi gözlerimi almaya başladığında uyuyamayacağımı anlayıp gri-mavi rengi yorganımı tek hareketle üstümden attım . Yatakta ayaklarımı sarkıtıp gözlerimi araladım .
Mantığım ayaklarımı lavaboya doğru sürükledim . Aynaya baktığımda kadınların kuaföre gidip yaptırdığı kuş mu tavuk mu ne yuvası gibiydi işte . Çok uzun olmadığından yıkayıp hemen kuruladım .
Çişimin mesanemi patlatacağı noktaya geldiğinde koşarak klozete oturdum ve "Oh" diye inledim . Cidden böyle bir rahatlama yoktu . Annem yanlış anlar diye "Bir bitmedi çişim diye" konuşup tekrar aynaya baktım .
Saçlarımı rampa yapmaya çalıştım ama benzemedi .İsyana başlayacaktım ki başlasam Marsa kadar giderdim o yüzden kendimi durdurdum .
Bugün 11.sınıfın 1.döneminin yarısıydı . Diğer okulumdan nakil aldırmıştım . Evime çokta yakın olmayan "Kara Lisesi" ne. Diğer okulumda bir çocuk vardı ismi Onur o piçin bana yapmadığı kalmamıştı . O şerefsizin her gün daha da artan tehditlerinden kurtulmak istedim . Daha doğrusu kaçtım . Korktuğum için kaçtım . Değişmekten korktum , onlar gibi olmaktan dolayı kaçtım. O anlar aklıma geldiğinde kafamı sallayıp düşüncelerden kurtulmaya çalıştım . Ama hiçbir zaman kurtulamayacaktım . O anılar kapanmamış yaraydı .
Annem o yapmacık ve soğuk sesiyle "Hadi aşağıya gel Deniz" diye seslendiğinde irkildim. Annem fiziği düzgün , kumral saçları beline yakın güzel bir kadındır . Fakat karakteri için aynı şeyi söyleyemeyiz .
İşinde başarılı bir mimar. Her ay 3 haftalık evden ayrılıyordu . Bana sadece iş için gidiyorum diyordu ama ikimizde öyle olmadığını biliyorduk . Gerek magazin programlarında ünlü iş adamlarıyla gerekse gazetelerde yine aynı şekilde .
Babamsa yakışıklı denilecek kahverengi saçlı yeşil gözlü bir adam . Fakat yakın bir zamana kadar hapisteydi .Şimdi ise nerede olduğu umurumda değil . Ve yaklaşık ben 13 yaşındayken annemin bu 3 haftalık gezilerinde bir bok olduğunu sezmiş ve annemi takip etmiş . Annem babamı o sıralar amcamla aldatıyormuş düşünün ne kadar düşmüş , o rezil karakteri . Tabi babam haklı olarak amcamı öldürecek raddeye gelene kadar dövmüş . Annem ayırmaya çalıştığında daha da sinirlenip anneme tokadı yapıştırmış . Annem klişe filmlerdeki gibi kafasını yere çarpıp 2 hafta yoğun bakımda kalmış . Doğal olarak ikisi de babamdan şikayetçi olmuş . Ve babam hapiste . Bunların hepsini babaannem anlatmıştı . Allah rahmet eylesin . Boşanma davasında beni direkt olarak anneme vermişler .Babam beni istememiş . Ulan insan çocuğunu nasıl istemez . Nasıl bu kadar cani olabiliyor ? Bu yüzdende onunla görüşmeyi reddediyorum her defasında.
Annemin bana annelik yaptığını hatırlamıyorum . Nezahat teyze . Bana annelik yapan kadın annemin yıllar önce eve hizmetçi olarak aldığı kadın . O bana annemden çok daha annelik yaptı . Ben onu anne bildim onda anne sevgisini aradım . Nazoş derdim ben ona . Küçükken yapmadığımı bırakmazdım ona . Karşı binamızda oturduğu için eve çeki düzen verip gidiyordu. Bu sıralar daha az geliyordu ellilerinin ortasındaydı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişim
Teen FictionNe kadar kaçabilirsin ? Korkularından , yaşadıklarından? Ne kadar değişebilirsin ? Birisinin seni değiştirmesine nasıl izin verirsin ? Nasıl direnirsin bu pislik dünyaya daha ne kadar savaş verebilirsin o insan görünümlü pisliklere ? Ya bir kız nası...