;4

91 8 6
                                    

@KylieWyers; Bekle, sen doğruluk ve cesaretlilik mağdurumusun?!
@JustinBieber; Hayır, bana kızgın olduğunu düşünüp, öyle bir yalan attım.
@JustinBieber; Şaka*
@KylieWyers; Yalan, attın. Bana JUSTIN BIEBER YALAN ATIYOR VE TANRIM SÖZLER YETMİYOR ŞUAN.
@JustinBieber; Hadi ama, Daddy.
@KylieWyers; Kapa çeneni.
O an zil çalmıştı, telefonlar toplandı. Tabii kide problem çıkarmamıştım, telefonu kapatıp, Mrs. White'a verdim.
@JustinBieber; Kylie.
@JustinBieber; Konsere çıkmam lazım.
@JustinBieber; Şu an bana triplenmen gerekiyordu.
@JustinBieber; Ky?

Derslere girdik falan ne oldu? Ava, yanıma geldi ve;
"Johnson!"
+"Efendim?"
"Kylie, Johnson, hani basketbol oynayan, popüler olan, takım koçu!"
+"Eee?"
"Seni seviyormuş!"
O an cidden kendimden tiksindim. Çünkü Johnson, benim en iyi kankam denilebilir. Yeter ya.
+"Ciddi misin?"
"Ben sana hiç yalan atmadım, aptal."
+"Sus, salak."
Evet, aptal/salak, mal/öküz triplerindeydik derken hoca sınıfa gitmişti bile.
"Mrs. Wyers."
Evet,"Merhaba öğrenciler." demeden "MRS. WYERS!" evet, şimdi ne haltlar yemişim merak ediyorum.
+"Buyrun, Mr. Dallas?"
"Dışarıda seni Mrs. Smith bekliyor."
Evet, geldik fasülyenin faydalarına. Gıcık kadınla konuşacağım yey. Neden? Çünkü Tanrı'nın üstüne yemin ederim ki; Kadın kesinlikle bağırarak doğmuş. Tek yaptığı şey "Her şeyi yanlış yapıyorsunuz lanet olası çocuklar!" Tabii ki okuldan şikayet aldı. Son şikayete okuldan gidecek. Kapıyı açtım, Ava'nın gözlerine sinsi bir bakış attım ve sınıftan dışarı çıktım. Ve bu arada, Mrs. Smith benim sosyal psikoloğum!
"Kylie?"
+"Efendim, Mrs. Smith?"
"Bugün yalnızmışsın."
Evet, Mrs. White her şeyi yetiştirmiş. Ugh.
"İyi misin, peki?"
+"Evet, Mrs. Smith. Kendi isteğimle tel olmak istedim."
"Peki o zaman so-"
+"Sorunun olursa bana danış."
"Hahaha. Ezberlemişsin."
+"Her zaman geldiğiniz için."
"Efendim?"
+"Dedim ki; Sizi sevdiğim için."
"Bende öyle duymuştum. Hadi dersine bak."
Sınıf kapısınj açmıştım, ama mırıldandığı şeyi duymuştum.
"Lanet olası çocuklar."
~~~~~~~~~~~
Okuldan çıktık, telefonları aldık.
Twitter'dan 85 tane bildiriminiz var!
@JustinBieber size 83 tane mesaj attı!
@JustinBieber sizin hakkınızda 2 tweet attı!
LA-NET OLSUN O KADAR UYKUM VAR Kİ HİÇ BİRİNE CEVAP VEREMEYECRĞİM.
O sırada herkes bana nefretle bakıyordu, Anti Justin Bieberların sadece bir kaçı bakıyorlardı çünkü; Stalklamayı seviyorlar. Ava, tanıdığım en koyu Belieber ve hep beni desteklerdi.
"Kylie!"
"Pisliğe bakın geliyor."
"İğrençsin."
"O kadar tipsizsin ki, Justin sana nasıl bakıyor anlamış değilim. Ah bekle! Anlamış değiliz."
Hayalimde ki adam bana Tweet atmış ve ben şu an hayatımdaki en kötü anı yaşıyorum.
+"Kapayın çenenizi! Çok biliyorsunuz. Hadi söylesene Jazmine, senin sevdiğin adam sana Tweet atmadığı için mi iğrenç oluyorum? Üzgünüm ama şu an o, beni iğrenç bulmuyor. Ava? Efendim bağarmışsın. Sende mi beni arkamdan bıçaklayacaksın? Johnson? Seviyordun? Hepiniz, hepinizden nefret ediyorum."
"Kylie? Uyan!"
+"Ne?"
"Uyumuşsun salak."
+"Ava? Beni seviyormusun?"
"Salak, seni Justin'le çıksan bile severim."
Sadece gülümsedim. Tanrım, rüyaymış. Veya kabus? Ama Twitter'ım açık kalmış ve evet, 85 tane bildirim, 83'ü dm, 2'si benim hakkımda ama beni taglemediği Tweetleri.
@JustinBieber; Yaşıyormusun?
@KylieWyers; 86. bildirim ve; evet!
@JustinBieber; Senden nedret ediyorum bana neden hiç cevap yazmadın?
@KylieWyers; Düşüncesiz olduğunu bilmiyordum, Bieber.
@KylieWyers; Ki, neredeyse 6 yıldır Belieber'ım, o kadar hayranlarını düşündün. Bana mı düşüncesizsin?
@JustinBieber; Ne hayır! Belki de öyle olmak istiyorumdur! ;)
@KylieWyers; Kapa çeneni.
@JustinBieber; Utandın değil mi yine?
-
AYAAYAYY SELAM YENİ BÖLÜM IS HERE HEPINIZI ÇOQ SEVİYOREEEE.

Twitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin