3. Kapitola

9 1 0
                                    

Zoe's P.O.W.

Po škole som išla hneď domov. Prišla som domov a na moje prekvapenie bol doma otec. Všetko som mu povedala a potom som zavolala Marge. Spravila som si úlohy a zaspala som.

Ráno

"Cŕŕŕŕŕŕn" ozve sa zas po izbe a ja musím vstať. Vypnem budík a spravím to čo každé ráno- oblečiem sa, umyjem si zuby a očešem sa, najem sa a bežím na štadión. Prídem tam zas prvá, čo má výhodu, lebo môžem skúšať novu zostavu. No keď prídem pri ľad,niekto tam je- Enrico.

"Ahooooj!" zakričím naňho a rozbehnem sa za ním. To je čudné,lebo En príde vždy ako posledný.

"Ahoj" povie skleslo a ja viem,že sa niečo stalo.

"Čo sa stalo?" opýtam sa ho.

"Pozval som Ariu na rande" Aria sa mu páči už od základnej školy,no nikdy nemal na to odvahu. Zistila som,že aj Arii sa páči,no nechápem,prečo je smutný.

"Veď to je skvelé" poviem a on si povzdychne.

"Povedala áno. Chápeš. Povedala ÁNO!!" zkríkne.

"Úžasné" prikývnem "Ale kde je problém?"

"Ja som ešte nebol na rande" povie a ja vyprsknem do smiechu.

"To nie je vtipné" povie nahnevane.

"Máš pravdu,to je skvelé. Myslím,že povedala áno,nie že.." nedokončím,lebo sa v tom strácam aj ja.

"Kašli na to,poď vyskúšať našu zostavu" poviem mu a potiahnem ho do stredu. Stále skúšame špirálu smrti,no nikdy nevyjde až tak skvele. Dnes,keď sa k nej blížime, sa uvoľním a hádajte čo? Podarila sa!!! Keď ju spravíme,práve tam prídu všetci a stíchnu. Pozrú sa na nás. Keď sa postavím zas na nohy, pozriem sa na nich. Potom všetci začnú tlieskať ako keby videli pápeža. Uf,to bol adrenalín. Všimnem si,že je medzi nimi aj naša trénerka.

"Zoe! Enrico! To bolo skvelé! To tam musíte pridať!" povie a ja sa usmejem. Celý tréning preberáme piruety a baletné prvky. Po tréningu bežím zas domov,kde si dám sprchu,prezlečiem sa a utekám zas do školy. V škole je zas nuda. 

Piatok večer

Celý týždeň ubehol strašne rýchlo a zajtra odchádzame. Práve som vo svojej izbe a balím sa. Dlho sme rozmýšľali,že ktorú zostavu s Enricom ukážeme. Rozhodli sme sa ,že to bude zostava na pieseň Romeo a Júlia. Budem mať krásne biele šaty pod zadkom a En bude mať bielu košeľu a hnedé nohavice. Kostými nám berie trénerka. Na môj osobný kúsok, mám krásne bledomodrá šaty,kedže budem "tancovať" na pieseň Let it go! Strašne sa teším do Anglicka. Ísť tam po 10 rokoch je skvelé. Do kufra si dávam len pár legín,jeansov,tričiek, jedny šaty a sukňu. Do svojej tašky si dávam korčule,bundu nášho tímu a potom samé maličkosti. Keď sa zbalím, kufor a tašky dám pri dvere a s pocitom, že zajtra odlietame,zaspávam.

Ráno

"Cŕŕŕŕŕŕn" ozve sa po izbe,dnes už o 5. Vstanem a natiahnem si tepláky tímu,biele tričko a druhú bundu nášho tímu. V kúpeľni si umyjem len zuby a očešem si svoje vlasy. Dám si ich do vrkoča a idem do na raňajky. Otec tam ide až zajtra, ako väčšina rodičov,no dnes vstal skoro tiež,lebo ma ide vyprevadiť. Ideme súkromným lietadlom, no lietania sa bojím. Budeme pri sebe ja,En a Lo. Prejdem do kuchyne kde otec robí volské oká a opeká slaninku. Mňaaam.

"Dobré ránko" povie otec a volské oká dá na tanier.

"Dobré" poviem a sadnem si za stôl.

"Nech sa páči" podá mi otec plný tanier a ja sa naňho vďačne usmejem. Ja moc nejedávam,aby som bola ľahká, no raz za čas sa najem poriadne. Po raňajkách mi otec vezme veci a nasadneme do auta. Cestou vyzdvihneme aj Lo a Enrica. 

Figure SkaterWhere stories live. Discover now