Seni ilk gördüğüm gün

10 0 0
                                    

İnsan ne olduğu nu anlamaz ve aşk denilen şey başına geldiğinde başına gelecekleri bilemez.Hayatında bir dönüm noktası olabilir yada ölüm noktasıda olabilir.Öyle karmaşık bir durumdur aşk.Bir sürü yaşanmışlığın içinde kalan bir hiçtir.Aylardan ekim tabi ben yine tekim :) :D tamam canım kızmayın..Evet aylardan kasım onu ilk gördüğüm ay.Bir kalp kıpırdaması,bir mutluluk bir sevinç ,kalpte kelebek uçması falan derken dan dan aşk,aşkmı bu yoksa başka bir şeymi aşkkın tarifi ne ? Aşk denince akla o geliyorsa tamam hadi aşk o ama aşkın tarifi kavuşamayan insanlar demek,ee ne oldu şimdi o hayallere.Aşkın sonu mutluluk değilmiş demekki. Ozaman biz aşık olmayalım sevelim,sevelim ki sonumuz mutlu bitsin ve aşk bize bulaşmaya kalsın,demeyi çok isterdim lakin aşk başıma gelmişti bile,havadan düşüverdi kalbime derken ilk göz göze gelişimiz aman Allahım ne güzel şeydi o gözlerim gülüyordu resmen hele bir kızsanız ve bir anda kalbinizin ritmi değiştiyse çok karmaşık duygular içinde olacaksınız. Tabi birazda cesaretiniz olmalı ve kesin düşüncelere sahip olmalısınız bu benim olacak dediyseniz olmalı ve olurda zaten. Birazda yüzsüzlük olmalı sevgide aşkta grur olmaz. Pes etmeler olmamalı pişmanlıklara yer verilmeli ve her şeyi dolu dolu yaşamalı insan.
Onu ilk gördüğüm gün bir okul sabağıydı günlerden pazertesi pazertesi sendromu bile kalmadı o gün sanki cuma nın mutluluğu gibi bir şeydi. Sürekli adını söylüyor dikkkat çekmeye çalışıyordum ama nafile. Koymuştum onu kafaya ve benim olmalıydı,sevgilim olmalıydı,bir şeyler vardı beni ona çeken beni etkileyen bir şeyler olduğunu hissede biliyordum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cehennemde Bir MevsimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin