Not:(Yıldızlı parantezler şifre oyunu için!Hikayeyle bağlantısı yok!)
Part 3:PLAN!
(Hatırlatma:
Herkes aynı anda:Ne?!
Stella:Kral Oritel'in söylediği şeyi uzun süre ertelemenin yolunu...Prensler ve evlilik uzun süre kafamıza takmayacağımız bir konu olacak güvenin bana...)
Layla:Evet Stella!Daha fazla merak ettirmeden söyle artık!
Stella:Gerçekten harika bir fikir olduğunu duyunca anlayacaksınız!
Miusa:Hadi artık Stella!Kral Oritel gelmeden söyle!
Stella:Bloom hafızasını kaybedecek!
Herkes aynı anda:Ne!
Stella:Hadi ama kızlar!Gerçekten değil,sadece rol yapacak!
Tecna:Yani az önceki hafıza kaybının etkisi devam ediyor gibi mi olacak?
Flora:Çok iyi bir fikir aslında! Peki Kral Oritel buna inanır mı?
Daphne:Annem yardım ederse inanır!
(Sessizce dışarı çıkıp kapıyı kapatır)
Stella:Öyleyse planı uyguluyoruz!
Bloom:Ben kabul ediyorum!Hadi yapalım şunu Winx!
Miusa:Biraz karışık olacak!Mesela herşeyi mi unutacak yoksa son bir haftayı mı?(★Kal)
Tecna:İnandırıcı olması için biraz daha fazlası olmalı!
Flora: Son bir yılı unutsa!
Layla:O zaman Sky'la ayrıldığını da unutmuş olur.Yani hala onunla birlikteymiş gibi davranması gerekir!
Stella:Evet bu olmaz!
Tecna:Bunu çok dikkatli yapmalıyız! Kral Oritel kolay kandırılacak biri değil!
Layla:Bu yaptığımız doğru değil aslında!
Stella:Onu kızını dinlemeden karar verirken düşünecekti!
Layla:Haklısın pes etmek yok!(★bi)
Kapı açılır.Daphne ve kraliçe Marion içeri girer.
Daphne:Evet kızlar!Anneme herşeyi anlattım!Elbette bize yardım edecek!
Kraliçe Marion:Bloom tatlım! Babanın yaptığını tabi ki onaylamıyorum.Ama sizin yaptığınız da biraz yanlış geliyor bana!
Stella:Başka bir çaremiz yok ki!
Bloom:Anne ben babamın seçtiği bir prensle evlenmeyeceğim!
Kraliçe Marion:Elbette tatlım! Size yardım edeceğim fakat çok iyi karar vermeliyiz.
Miusa:Benim bir fikrim var!Sky Bloom'u terk ettikten sonra olan şeyleri hatırlamıyor olsun!
Tecna:Çok mantıklı!Buna strese bağlı hafıza kaybı diyerek inandırıcılık sağlayabiliriz.(★niz)
Flora: Kral Oritel 'neden şimdi' diye sorarsa ne diyeceğiz?
Stella:O kadarını soracağını sanmıyorum!
Layla:Yine de hazırlıklı olmalıyız.
Tecna:Tam eski haline dönerken yeni bir üzüntü artışıyla ve kabusların etkisiyle bir hafıza kaybı yaşandı diyebiliriz.
Winx ve Daphne:Öyleyse yapalım!
Kraliçe Marion:Kızlar sizin enerjiniz karşısında kimsenin şansı yok!
************************************
Eraklion Kraliyet Sarayında
Thoren: Endişelenme Sky! Bu çok doğru bir karardı!
(★de)
Sky:Hala emin değilim! Ya bu yaptığımız doğru değilse?
Thoren: Doğru ya da değil! Artık bunun geri dönüşü yok!Birazdan burada olurlar!
Sky:Umarım herşey iyi olur!
Thoren:Merak etme!
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
Tam bu sırada Baykuşun iniş sesi duyulur.Kapı açılır ve içinden Uzmanlar çıkar.
Thoren: Merhaba çocuklar! Gelmenize sevindim.
Nex:Thoren doğrusunu istersen bizde buraya gelmemize şaşırdık.Bir daha buraya asla gelmeyiz diyorduk!
Thoren: Kesinlikle gelmekle en doğrusunu yaptınız! Kızlara birşey söylemediniz değil mi?(★si)
Riven:Brandon Stella'yla konuştu! Ama sanırım yalan söyledi.
Brandon:Hayır! Yalan söylemedim. Yani isteyerek söylemedim!Neyse umarım buna değer!
Thoren:Geldiğinize pişman olmayacaksınız! Hatta gelmeseniz pişman olurdunuz.
Timiy:Gerçekten çok mu önemli?
Helia:Sanırım Sky'la ilgili?!
Thoren:Evet!Sky'la ve bilinmeyenleriyle...
Sky:Şey...Odamda konuşmamız daha iyi olur!
Thoren:Evet,hadi gidelim çocuklar!
Sky'dan
Bundan birkaç gün önce kuzenim Thoren,Daphne'yi bile arkasında bırakarak benim yanıma gelmişti. Onunla kimseyle paylaşmadığı sırlarımı paylaşmış,olan biten herşeyi anlatmıştım.Tabi bundan Diaspro'nun haberi yoktu ve olmayacaktı. Kuzenimle konuşmak beni biraz olsun rahatlatmıştı.Thoren ona(★hir) anlattıklarımı dinledikten sonra 'bu işin bir çözümü olmalı' demişti.Bu konu hakkında daha sonra hiç konuşmamıştık.Ama bugün beni kolundan tutup bahçeye çıkarmış ve Uzmanları yani benden nefret eden dostlarımı aradığını söylemişti. Onlara herşeyi anlatmamiz gerekiyormuş.En azından onların bilmeye hakkının olduğunu söylemişti.Benim haberim olmadan onları çoktan aramıştı.Acaba neler olacaktı?
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
"İşte böyle!Herşeyi size anlattık! Şimdi ne düşünüyorsunuz?!"
Brandon: Buna hiç şaşırmadım.Aslında içimden bir ses Sky'ın masum olduğunu söylüyordu hep!
Riven:Kimi kandırıyorsun Brandon!Hepimizden çok sen kızmıştın Sky'a!
Brandon:Tamam!Dürüst olmak gerekirse bunu hiç beklemiyordum!
Riven:Bunu bizden niye sakladın?
Sky:Böyle olmak zorundaydı!
Timiy:Yani bunların hepsi bir oyun muydu?(★li)
Sky:Hayır!Maalesef Diaspro ile gerçekten nişanlıyım!Size anlatmam hiçbir şey değiştirmez. Hem anlattığımı kimse bilmeyecek.
Helia:Bunun bir yolu olmalı çok acı çekiyorsun.
Nex:Bu kesinlikle dayanılmaz bir şey. Sana kızmak yerine fedakarlığın için tebrik etmeliymişiz.
Thoren:Artık burada olan bitenleri bildiğinize göre birazda sarayda olanlardan bahsedin.Biz biraz düşünelim.
Brandon:Sarayda durum çok kötü!
Sky: Neler oluyor?
Riven:Bloom babasının seçtiği bir prensle evlenecek!
Sky:Ne?Bu olamaz!
Timiy:Maalesef Kral Oritel'in kararı bu!(★bir)
Helia:Kızlar onu vazgeçiremediler!
Sky:Peki ya Bloom?!
Nex:Elbette çok mutsuz!Kızlar ona destek oluyorlar ama tabi ki çok üzgün!
Sky:Olamaz!
************************************
Sky'dan(yine)
Bu duyduklarım doğru olamazdı!Benim tatlı prensesim başka bir prensle asla evlenemezdi!Ben buna nasıl izin verirdim ki?!Engelleyebilir miydim?Diyelim ki bunu engelledim.Peki ya birgün gerçekten başkasını sevip onunla evlenmek isterse?Onu da mı engelleyecektim?Ne bekliyordum ki?Ben gidip(★duy) Diasproyla evleneceğim,Bloom da hayatının sonuna kadar hiç kimseyi sevmeyecek,evlenmeyecek,daima benim kalacak!Bunu düşünmeliydim!Bir gün bununla yüzleşmek zorunda kalacağımı bilmeliydim.Ben onun elini başka birinin tuttuğunu, ona başka birinin sarıldığını, onu başkasının öptüğünü görmeye dayanabilir miydim?Onun başkasına ait olduğunu bilmeye katlanabilir miydim?Zaten şimdi yaşıyorum diyebilmemin tek sebebi nefes(★gu) almamdı!Eğer o başkasının olursa o zaman nefes alamam ben! Yaşamanın bir anlamı kalmaz!Zaten yaşayamam! Hayır...Bir umut olmalı!...
†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
Domino kraliyet sarayı
"Hadi biraz çabuk olun!Misafirlerimiz neredeyse burada olurlar!"
Saraya diplomatik bir görüşme için Jeweler gezegeninden Kral Herald ve oğlu Prens Richard(★var!) geleceklerdi.Bu nedenle Kral Oritel hizmetçilere hazırlıkları çabucak tamamlamalarını söyleyip duruyordu.Jeweler gezegeni Magicx'in en zengin gezegeniydi.Bu nedenle ikinci zengin gezegen olan Domino ile bir anlaşma sağlanmasını çok istiyorlardı. Hizmetçiler hazırlıkları tamamlayıp gidince Kral Oritel de tam kızının yanına gitmek için merdivenin ilk basamağına adımını attığı sırada bir uzay gemisinin iniş sesi duyuldu. Beklenen misafirler gelmişti. Onlar gidince kızıyla ilgilenebilirdi.
Kral Oritel:Hoş geldiniz!Sizi görmeyeli epey uzun zaman oluyor!
Kral Herald:Evet dostum!Uzun süredir görüşmüyoruz! (★Sev)
Kral Oritel: Ah,gözlerime inanmıyorum!Bu gördüğüm Richard mı?
Kral Herald:Ta kendisi!Oğlum Oritel'e merhaba de!
Prens Richard:Merhaba majesteleri!
Kral Oritel:Seni en son gördüğümde daha çocuktun.Şimdi kocaman yakışıklı bir prens olmuşsun!
Prens Richard: Çok teşekkür ederim efendim!(★gi!)
Kral Oritel:Hadi gelin içeride oturup konuşalım burada ayakta kalmayalım!
Kral Oritel, Kral Herald ve Prens Richard içeriye girip oturdular.Gezegenler arasındaki diplomasi hakkında sıkıcı konuşmalar yapmaya başladılar.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Üst katta Bloom'un odasında
Stella: Daphne şimdi planı uygulamaya geçirelim! Çok geç olmasını istemeyiz!(★Her)
Daphne:Bence de!Anne sen biz babamla konuştuktan sonra onu daha çabuk inandırabilmemiz için yardim edeceksin!
Kraliçe Marion:Evet kızlar!Umarım herşey iyi gider.
Miusa:İyi gitmezse ses patlaması yaparım o sırada kaçarız!(★şe)
Flora:Ya da onunla konuşmadan önce sakinleştirici bir çay mı hazırlasam!
Tecna:Hayir Flora!İşler yolunda gitmezse hazırlarsın!Yani onunla konuşurken uyusun istemiyoruz!
Layla: Şu işi kolayca hallederiz umarım. Çünkü uzmanlardan hala haber yok.Kesin birşey saklıyorlar ve bunu öğrenmeliyiz!(★yin)
Stella:Evet!Brandon'ın telefonu da kapalı zaten!Ama bu iş çok daha önemli!Konsantre olalım!
Miusa:Hazır mısın Bloom!
Bloom:Sanırım hazırım!
Tecna:Seni sinirlendirse bile rol yapmaya devam et!Ne olursa olsun pesetme!(★üs)
Daphne:Babam gerçek olup olmadığını anlamak için birçok Sey deneyebilir ama biz ondan daha güçlüyüz.
Flora:Yanındayız Bloom!
Stella:Evet!Merak etme hemen araya gireriz!
Bloom:İyi ki varsınız kızlar!
(Herkes sarılır)
Kral Oritel, Kral Herald ve Prens Richard diplomatik konuşmalarına devam ederken Winx ve Daphne merdivenlerden yavaşça inerek yanlarına gelirler.Stella hemen konuşmaya başlar;
"Kral Oritel!Rahatsız ettiğim için özür dilerim ama çok önemli bir sorunumuz var!"
Kral Oritel: Ne sorunu Stella?Çok mu acil?(★te)
Stella: Durum oldukça ciddi majesteleri!
Kral Oritel:Neler oluyor kızlar?
Tecna:Bloom hafızasını kaybetti!
Kral Oritel:Bu nasıl olur?
Bloom:Baba!Çok üzgünüm!Sky...Beni terk etti!Neden yaptı bunu?(★sin)
Kral Oritel:Bloom,kızım!Sen bunu hatırlamıyor musun?
Bloom:En son hatırladığım şey...Sky gitti!
Kral Oritel:Bu nasıl oldu?
Tecna:Strese bağlı hafıza kaybı!Çok fazla üzerine gittiğiniz için böyle oldu!(★den)
Kral Oritel: Benim yüzünden mi?
Stella: Yani tabi en büyük suçlu olmasanız bile sizin de hatanız oldukça fazla!
Kral Oritel: Bana doğru mu söylüyorsunuz?Peki neden daha önceden değil de şimdi?(★ge)
Layla:Yeniden mutlu olacakken yaşadığı şok ve üzüntü artışına bağlı kabuslar ve bunun sonucunda da hafıza kaybı yaşadı!
Kral Oritel:Ah,gerçekten çok kötü bir durum!Kızlar siz onunla ilgilenin lütfen!Ben hemen geleceğim!
Flora:Elbette ilgileniriz fakat bir mesele daha var... (★lir)
Miusa:Prenslerle evlilik konusu ne olacak!
Stella:Zavallı Bloom birşey hatırlamıyorken bunu düşünecek değilsiniz herhalde?(★si)
Kral Oritel:Şey...O konu biraz vejleyebilir sanırım!
Miusa:Teşekkür ederiz!
Kral Oritel: Önemli değil kızlar!Hadi simdi lütfen yukarı çıkın!(★niz!)
Kızlar yukarı çıkarlar. Bu onlar için tahmin ettiklerinden de kolay olmuştur. Kral Oritel ise misafirlerine karşı saygısızlık yaptığını düşünerek hemen onlara durumu anlatmaya çalışır!
"Dostum,gerçekten çok özür dilerim!Acil bir durum olduğu için ilgilenmek zorunda kaldım!"
Kral Herald: Dostum özür dilemene hiç gerek yok!Asıl biz özür(★E) dileriz.İstemeden kulak misafiri olduk!Sanırım ciddi bir sorun?
Kral Oritel: Evet çok ciddi!Kızımın şu sarışın prens yüzünden çekmediği eziyet kalmadı! Mahvoldu canım kızım!(★ğer)
O sırada Prens Richard fırsat kolluyormuş gibi hızla ve heyecanla babasının kulağına eğilerek fısıldadı;
"Baba ben Prenses Bloom'a ilk görüşte aşık oldum galiba!"Lütfen bunu Kral Oritel'e söyle!"(★kalp)
Kral Herald:(Oğlunun kulağına eğilerek)Ne dediğinin farkında mısın sen?Dalga geçer gibi bunu nasıl söyleriz?(★ten)
Prens Richard: Duygularıma karşı gelemem!Sen söylemezsen ben söylerim!
Kral Herald:Tamam!Söyleyeceğim!
Kral Oritel:Afedesiniz!Bana birşey mi söylemek istiyorsunuz?(★se)
Kral Herald: Şey nasıl söyleyeceğini bilmiyorum ama oğlum prens Richard kızın prenses Bloom'dan hoşlanmış!Yani...
Prens Richard:Kulağa delice geldiğinin farkındayım ama galiba ona ilk görüşte aşık oldum! Onunla hemen evlenebilirim!
Kral Herald: Ne olur oğlum biraz daha dikkatli konuş!(★ver)
Kral Oritel: Demek Bloom'a aşık oldun!Öyleyse onunla evlenebilirsin!Hemen!
Kral Herald ve Prens Richard:Nasıl yani?!(★se)
Kral Oritel:Kizimla evlenmek isteyen sen değil miydin?
Prens Richard:E-Evet...Ama hemen izin vermenizi beklemiyordum...
Kral Oritel: Beklemeye gerek yok!Az önce anlattıklarımı duydun!Kızım daha fazla üzülsün istemiyorum.Bu yüzden onu asla üzmeyeceksin,her zaman mutlu edeceksin!(★niz!)
Prens Richard: Bundan emin olabilirsiniz efendim!
Prens Richard içinde heyecan ve mutlulukla babasıyla birlikte uzay gemisine binerek oradan ayrılır. Kral Oritel de koşar adımlarla merdivenleri çıkıp kızının yanına gelir ve ona hiç beklemeden söyler;
"Bloom,tebrik ederim!Evleniyorsun!Prens Richard ile çok mutlu olacaksın..."
Bloom'dan
Babamın iki dudağı arasından çıkan cümleler bana hiç bir zaman korkutucu gelmezdi.Şimdiye kadar...Bana ne demişti?! Evleniyor muyum?Ben mi?Bu gerçekten bir şaka olmalıydı.Başka bir açıklaması olamaz! Biz ona hafızamı kaybettiğimi söyledikten sonra daha bir saat bile geçmeden bu kararı mı vermişti? Ciddi olamazdı değil mi? Tanımadığım biriyle evleneceğimi sanıyorsa yanılıyordu!Prens Richard mı demişti? Adını bile ilk defa duyuyorum!Bir saat bile geçmeden nereden buldu onu?Hiçbirşey bilmiyorum!Bildiğim tek birşey varsa Sky'ı üzmek için babamın istediğini yapıp tanımadığım prens Richard ile evlenmeyeceğim!!Hiç biri umrumda değil artık! Ne kadar unuttum desem de Sky'ı hala hatırlıyorum. Bir türlü kalbimden çıkaramıyorum!Belki de hiç çıkarmayacağım...Ama önemli olan bu değil!Ben Sky'a inat olsun diye ya da babamın dediği gibi onu unutmak için tanımadığım prens Richard ile evlenmem,evlenmeyeceğim!ASLA!
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Merhaba benim tatlı Winx perilerim! Sizin için uzun bir bolum hazırladım. Umarım beğenirsiniz.Konuyu fazla uzatmadan maddelerimize geçelim canlarım;
1)Hikayem hakkında genel yorum.Aynı zamanda resim video için de bekliyorum:)
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
2)Gizli kelime oyununun ilk bölümünde cevabı mesaj atan ve Prens Richard karakterinin hikayeye eklenmesini sağlayan @SUDE45NAZ isimli Winx Perime teşekkür ediyorum.Aynı zamanda bana cevabi yazan fakat karakter eklemek istemeyen @sevoste isimli Winx Perime ve hikayemi okuyan,yorum ve vote atan tüm Winx Perilerime de teşekkür ederim. Gizli kelime oyunu devam ediyor. Bu bölümde çok kolay.Katılımları bekliyorum:)
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
3)Bölümü bazı Winx perilerinin isteği üzerine biraz Bloom ve Sky'dan yazdım. Sanırım o kısımlar biraz kısa oldu üzgünüm ama hikâyenin bu bölümde bu şekilde de ilerlemesi gerekiyordu.Yine de yorumlariniz için teşekkür ederim. Eksik olmayın canlarım:)
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
4)Bana hikayem veya gizli kelime oyunu ile ilgili merak ettiğiniz herşeyi yorumlarda sorabilirsiniz!
Seve seve cevaplarım:)
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣5)Küçük bir hatırlatma: Gizli kelime oyunundaki şifreyi özel mesaj olarak yazın lütfen canlarım yorumlara yazmayın;-)
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
6)Son olarak Gevezeliğim ve hatalarım için hepinizden özür dilerim. Beni afdedin bitanelerim!HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM:)♥♥♥
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
UNUTMAYIN! HER KIZ BİR WİNX PERİSİDİR!ÖNEMLİ OLAN BUNU KALBİNDE HİSSETMEKTİR!SİZ YETER Kİ KENDİNİZE İNANIN! DÜNYA KÜÇÜK BİR SİHİRLE DEĞİŞMEYE HAZIR!!!SADECE KALBİNİZİ DİNLEYİN!!!
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEKTEKİ WİNX(HAYALLERİM)
RandomEvet arkadaşlar doğrusunu söylemek gerekirse yazıp yazmamak konusunda çok kararsızdım.Ama kelimeler bana "yaz bizi"diye bağırınca yazmaya karar verdim.Bu hikâyenin fikrini alaraalina isimli arkadaşımın hikayesini okurken buldum.Umarım hoşunuza gide...