Capitolul 16 - ' I-ai dat cu polonicul in cap '

1.2K 59 7
                                    

Nu pot sa cred ce frate cretin am adica stiam ca e un cretin si jumatate dar asa nu mi-l inchipuiam.

Dupa ce am duso pe Fran in camera ei ai am coborat jos .

'Esti cel mai mare cretin pe care il stiu dintre toate persoanele tu ai ales sa o inseli cu Selena ?'ii zic si sa pun in fata lui gata sa-l plesnesc .

'Doamne treci peste stii ca nu o iubeam , si pana la urma era relatia mea nu a ta 'zice el si se ridica in picioare la mine .

'E prietena mea cea mai buna cum ai putut ,esti un nimeni pentru mine te stiam afemeiat dar nici chiar asa . 'Zic eu si il plesnesc

'Ce treaba ai tu ă ? Esti decat o mica virgina care acuma e cu Justin si ce ? Crede ca poate sa faca ce vrea ea ? Ei eu nu prea cred esti o simpla fata care daca nu era sorumea o futeam . Si inca ceva daca mai dai o singura data in mine uit ca suntem fratii si ai sa regreti . ' tipa el la mine .

'Te urasc esti un jeg si nu mai esti fratele meu 'tip si il lovesc din nou .

'Ti- zis sa nu mai dai in mine curvo'tipa el si dupa ce realizeaza ce a spus a vrut sa zica ceva dr l-am plesnit .

'Considera ca curva asta nu mai e sora ta . Te urasc si nu imi dau seama cum am putut sa te consider fratele meu 'tip si plec de langa el .

Intru in camera si trantesc usa si dau de Fran si Justin care se uitau la mine si eu pur si simplu am inceput sa plang .

'Ati ascultat tot nu ?'intreb eu usor stand in bratele lui Jus .

'Da si domnul aici de fata a vrut sa coboare sa ii de a un pumn lui Derek care si mi-ar fi placut tare mult sa vad asta dar nu l-am lasat sa coboare .'zice Fran si schiteaza un zambet .

'Lasa-l nu merita efortul oricum el nu mai e fratele meu 'Zic si imi bag capul in pieptul lui Justin.  Nu pot sa cred ca propriul meu frate mi-a putut zice asa ceva il iubesc si ma doare ca drq sa stiu ca el a zis asta .

'Hei lume ' tipa unchiul meu de jos care niciodata nu cade intr-ilun moment bun sa ne zica ce planuri inutile mai are .

Ma dau jos din bratele lui Jus si coboram jos unde Derek deja era si se uita cu tristete la mine.

'Hei 'zic eu si ma asez in bratele lui Justin si el ma saruta pe gat .

'Copii am o vedte bomba'zice el entuziasmat si sigur nu e de bine . In fine tot ce imi ramane de facut este sa sper sa nu fac un infarct cand o sa scoata miraculoasa perla.

'Dai drumul ' zice Fran plictisita .

'O sa plecam la mama in cazul vostru la bunica 'zice unchiul si eu Fran ne uitam  la Derek si pur si simplu el incepe sa tipe

'Asta o sa fie o excurise pe cinste 'zic eu adica eu si buni suntem total nebune impreuna .

'Okei care e faza cu bunica ta ca nu inteleg de ce Derek e asa terifiat 'zice Jus si eu il sarut .

'Pai sa zicem ca bunica la cam terorizat pe Derek cand era mic doar pentru ca asa vroiam eu 'zic si incep sa zambesc ca un nebun.

'A sa-mi bag 'injura Derek si eu ai Fran pufnim in ras .

'Daca din nou il radem in cap sau poate dusul cu ulei sau ii vapsum
Parul sau ii lu draga lui barba care sa fie de data asta ca razbunare 'imi frec eu  mainile si Jus si unchiul rad in timp ce Fran se gandeste cum sa-l torturam mai rau , sincer cand eram mici mereu il torturam pe Derek dar se mai intampla si faze cand bunica nu mai era de partea mea si ne trezeam amndoi cu farse .

Am urcat in camera unde am inceput sa imi fac bagajul si dupa m-am schimbat intr-o pereche de pantalalobi foarte scurti si un trecou de la Justin pe care l-am ciordit cat era el a dus si m-am bagat cu Fran in pat uitandune la filme si seriale pana seara cand ne-am culcat .
...
Dimineta cand ma trezesc o vad pe Fran deja imbracata si machiata . Era imbracata intr-o pereche de blugi albastru deschis rupti in genunchi si un maieu negrusi o camasa albastra de blugi peste ca machiaj nu a folosit dcat rimel ruj nud si tus . Oricum arata bestial nici nu ziceai ca sufera dupa idiotul de frati-miu

'La cat cacat te-ai trezit si apopo arati beatial 'zic eu si vad ca e 8:00 si mai am o ora sa ma pregatesc destul .

'Pai m-am trezit mai devreme sa te pot lasa sa faci si tu dus linistita fara sa bat eu ca nebuna 'Zice si incepem sa radem amandoua o pup pe frunte si ma duc la baie .

....

Ies din baie si ma duc la dulap de unde iau o pereche de blugi negri si un tricou negru pe care scria 'No not you again '  stramt si un hanorac simplu negru . In picioare imi iau tenesi negri . Imi pring parul intr-un coc si imi dau cu rimel si tus negru si un ruj nud .

Cand cobor jos Justin si Derek aproape dorm unu peste altul . Asa ca nu ratez ocazia si ma du usor la bucatarie de unde iau o tigaie si un polonic si cand ies vad deja ca aia doi dorm asa ca ma apropo mai mult de el si incep sa nat pe ritmil melodie lui Katy Perri Dark house .
Cand incetez realizez ca Derek a cazut pe jos si ma injura de toti sfinti in timp ce Jus sa ridicat si a zis ca o sa se razbune pentru asta si ma sarutat .

'Ce pisici mei se intampla aici
? 'Zice Fran care cobora jos si cand il vede pe Derek incepe sa rada .

'I-ai dat du polinicul in cap 'zice aceasta si eu incep sa rad impreuna cu Jus ' Si dupa ccu tigaia sau ce ?'continua ea .

'Nu asta a foast modul frumos sa ma trezeasca 'zice Derek si se ridica sa merge la masina toti .

'Acum e acum  'zic eu .

Hei guys ce faceti nu ma omorati ca nu am mai postat dar  nu am mai avut timp sa si postez . Vreau sa va multumesc ca suntem 1,2 mii nici nu imi vine sa cred nu crdeam ca o sa va placa carte .

Oricum crred ca duminica pun next-ul

Vam pupat si va iubesc .

L out

Coregrafa ( Justin Bieber  fan-fiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum