Se apropiase Crăciunul și era și normal sa ne prindă împreună. Planificasem totul dinainte. Eram așa entuziasmata ca va fii primul Crăciun alături de persoana iubita și familie, și sa nu o uitam pe Ralu ♥ .
Pregătirile erau în toi, iar prietena mea cea mai buna mă ajuta cu toate, cu drag așteptăm musafirii și pe #L. ♡
Soneria suna de zor, colindătorii își făceau apariția, iar cu mult drag stăteam și ascultam colindele celor mici, aducandu-mi aminte de vremurile în care mergeam și eu la fel ca ei.
-Of, ce a mai trecut viața asta, parcă mai ieri mergeam și noi la colindat, nu Ralu? o întreb cu melancolie ..
-Așa e, Diana..a trecut așa repede copilăria.
........... .........
Sa trecem peste..
Tot timpul sărbătorile îmi aduceau multe sentimente în suflet, starea de spirit era schimbată.
***
Telefonul suna:
-Coboară jos ca am ajuns, se aude din telefon . Cum era sa nu recunosc aceea voce? Cea care îmi alina toată durerea? Care mă scoate din ceata..
Oh, vocea lui, tot timpul mă emoționa, îmi făcea sa îmi bata inima cu putere.
***
Cuprinzandu-ma fericirea și curiozitatea de ce nu urcase el și m-a pus pe mine sa cobor mă macina.
Când cobor ce sa văd?
În mașină ceva uriaș, mă apropii și pot vedea cu claritate ca e un ursuleț de un alb-cafeniu foarte frumos cu o fundita maro la gât.
Era așa de frumos, chiar îmi doream unul. Visul mi se împlinise, parcă îmi citise gândurile ...
Și așa sărbătorile mele devenise din ce în ce mai frumoase. Tot timpul reușea sa mă facă sa zâmbesc, era total schimbat.
Nu o venea sa cred cum se schimbase așa radical. Puteam sa jur ca sunt intr-un vis care nu se mai termina. ♡
***
Intrasem în casa cu uriașul în brațe radiind de bucurie și cu ochii înlăcrimați.
Nu puteam sa mă abțin pentru ca fericirea era prea mare.
Părinții mei se bucurau pentru mine, mă vedeau fericita..
Dar cea mai fericita pentru mine era Raluca încât se putea vedea și pe fata ei, deoarece lacrimile începeau sa-i izbucnească din acei ochii căprui și mari.
****
Seara se desfășoară intr-o atmosfera foarte plăcută..apoi mutam petrecerea acasă la Ralu.
Profitând de faptul ca părinții mei știau ca dorm în toate serile de Crăciun la ea, am vrut sa petrec măcar o noapte numai cu el.
Nu în sensul pervers ,ci vroiam sa îl simt aproape, sa mă țină toată noaptea în brațe, sa mă sărute, sa dorm lângă el, sa mă trezesc lângă el.
Așa a și fost.. a fost super frumos și romantic în același timp. ♡
Începeam sa cred ca numai de Crăciun se pot întâmpla minuni și tot ce speram sa se întâmple sa se adeverească.
Crăciunul a fost în totalitate foarte frumos, exact cum îmi dorisem.
CITEȘTI
Viata Unei Adolescente
RomanceÎn aceasta poveste scriu în general despre viața și despre multe probleme de adolescent din viata "Dianei"...