פרק 6 -

45 3 2
                                    

אדם הלך בשקט וחשב .

חשב על המון דברים , על המצב שבו פייפר נמצאת בזמן שהם הולכים , על המחשבות שבטח רצות לגיימס בראש , על מה שאמר ריברוס , על החלומות שחלם במהלך הימים האחרונים , ועל הגופה שראה בערב שהתעורר ולא הצליח להבין איך הכול מתקשר , האם בכלל יש קשר ?

"הגענו " אמר גיימס בקול שקט .

אדם הרים את הראש וראה כניסה למערה חשוכה קצת מעליהם במעלה ההר והלב שלו התחיל לפעום בחוזקה בחזה , כל כך חזק שהוא פחד שגיימס שומע אותו.

אדם פנה להסתכל על גיימס וראה שהוא מסתכל על העלייה להר מנסה לחשוב איך יעלו .

גיימס הרים את היד והצביע "אתה רואה את השביל עפר "

אדם הפנה את הראש וזיהה אותו דיי בקלות "כן "

"נעלה דרך שם , זה קצת עיקוף אבל יהיה לנו מספיק זמן לחפש מלכודות "

"אני לא חושב שיהיו מלכודות "אמר אדם

גיימס הסתכל לעברו ומבט חושד "למה ?"

"אני חושב שהם רוצים שנבוא , אפילו מחכים לנו , וכל זה הייתה מלכודת אחת גדולה "

גיימס הרכין את הראש ושאל "אז מה נעשה ?"

"את הדבר היחיד שהם לא יצפו שנעשה , נגיע "

"אדם , כנראה שמחכים לנו בפנים צבא של מפלצות אנחנו חייבים לחשוב על תוכנית "

"אין לנו יותר מדי ברירות גיימס , זה או זה או שפייפר תמות "

"חייבת להיות דרך אחרת " אמר גיימס ובעט באבן על הרצפה

"רק אם אתה יכול לחשוב על צבא קטן שיצטרף אלינו "

גיימס הסתכל על האבן מתגלגלת עד שהיא פגעה בעץ וכתגובה משהוא ליד העץ זז.

"פסס ... אדם " לחש גיימס בזמן שהוא מתכופף ומסמן לאדם להתכופף גם .

שניהם הסתכלו לכיוון שעליו הצביע גיימס מחכים לתנועה נוספת , וכעבור כמה רגעים , שיח קטן זז ודמות רצה בכיוון ההפוך מהם ושניהם פרצו בריצה אחריה .

אדם וגיימס דילגו בין העצים בעקבות הדמות שבורחת מהם ואדם לא הצליח לתת מבט אחד כמו שצריך כדי להבין אחרי מה הוא רודף .

"עצור !"צעק גיימס , אבל הדמות לא האטה , אדם התחיל לעקוף את גיימס והתקרב לדמות , הוא התקרב מספיק וניסה לשלוח את היד לתפוס אותה והיא סובבה את הראש בחצי מבט ואדם הצליח לראות חצי מהפנים שלה , אבל מה שהוא ראה גרם לו להאט לרגע .

"היא לא אנושית !" קרא אדם , אדם שם לב שהדמות אומנם עומדת על שתיים , ורצה כמו אדם , אבל הפרצוף שלה היה מכוסה פרווה והיה לה שפם כמו של חתול .

היא הייתה חצי חתול חצי אדם ? חשב לעצמו אדם בראש , יכול להיות ?

אחרי שהתעשת על עצמו , הוא הרגיש דחף לגלות , הוא הגביר את קצב הריצה כגיימס בעקבותיו .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

הנבחרWhere stories live. Discover now