Aparentele înșeală

24 2 0
                                    

Un an nou de-abia începuse, toate era bune și frumoase.

Părea sa fie un an fără probleme..

Doar părea

Dar greu de-abia începuse. .totul se schimbase, situația se înrăutățea..

Începeam sa ies din ce în ce mai des cu iubitul meu, eram de nedespărțit.

Părinților nu prea le convenea sa ies cu el; tot timpul reproșuri, cearta ... simțeam Cum nu o sa mai rezist

Nu am precizat de ce părinții erau așa, acel #L, iubitul perfect avea boala vitezei la mașină. ₩

Tot timpul stăteau cu frica de a nu muri intr-un accident.

Aveam încredere oarba, nu puteam sa îmi imaginez asta, știam ca totul va fi bine și niciodată nu mi-ar face rău.

Pana când...

***

Hei, va scriu din partea Dianei.

Sunt Ralu, cred ca mă știți destul de bine..

Diana, nu o sa va mai poată scrie de acum.

Groaznic, știu. .

Îmi pare așa rău :(

Dar ea s-a stins intr-un teribil accident de mașină, necrezand vreodată asta. .

Cum sa încep? Stăteam liniștită acasă când mă suna mama ei și îmi da vestea cea proasta. Eram în stare de soc la fel ca și mama ei.

Dar azi, am hotărât sa va spun ce s-a întâmplat. .

Aceștia se plimbau , afară ningea..era așa frumos, iar dragul de el #L cum mergea tot timpul cu viteza nici atunci nu a vrut sa reducă. .

S-au apropiat de un pod și el a pierdut controlul autoturismului..iar în acea secunda mașină a căzut în apa cu mulți metri adâncime.

Portierele erau blocate, nu au avut cum sa iasă ... of, doamne ..

Scafandrii i-au găsit înecați pe amândoi tinandu-se de mana.

Era o tragedie totala ..cunoștințele erau distruse.

Ceea ce credea ea ca nu se va întâmpla niciodată se întâmplase.

***
Poate măcar acolo sus, unde au ajuns sunt fericiți..
Își visa toată viața alături de el..

*****

Sfârșit.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 30, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata Unei AdolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum