Multi ;Eylül YILMAZ
Sabah kalkıp rutin işlerimi yaptıktan sonra evden çıktım. Yolu yarıladığımda yanımda müthiş bir bumblebee durdu. Camı açıldığında içindeki Kuzeyi görünce şaşırdım. Bu çocuğun arabası farklı değil miydi. Ben salak salak bakarken Kuzey "Atlasana güzelim." diye uyarınca kapıyı açıp arabaya bindim." Naber? " diye sorunca" "İyiyim güzelim senden naber "" Ben de iyiyim. " Dedim ve merakımı daha fazla gizleyemeyerek sordum." Senin araban Phorshe değil miydi? " gülümsedi." Biliyorsun güzelim baba parası yiyoruz. Günden güne araba değiştirmem normal değil mi? " gözlerimi devirdim. Benim lafımı bana satıyordu." Yani sen de haklısın ama tatlım benim lafımı bana satma! " gülümsedi." Ya? " birden arabayı durduğunda şok oldum. " İn! " şaşırmıştım." Ne! " " Hadi! " oflayarak indim. Kuzey de indi." Madem baba parası yiyorum ben de daha fazla devam etmem. " Mal ya ne diyordu bu böyle." Ne diyon ya? " gülümsedi." Bundan sonra okula yürüyerek gideceğim. " deyip yürümeye başladı. Homurdanarak yanından gittim.
Okula geldiğimizde Azra ve Koray ı bir bankta oturmuş konuşurken gördüm. Acaba ne konuşuyorlardı. Koşarak yanlarına gitmeye çalıştığımda beni durduran Kuzey oldu." Dur belki özel bir şey konuşuyorlardır. " yüzüne imâlı bir bakış yerleştirdi. Gülümsedim." Neyse ben onu sınıfta sıkıştırırım. " gülümsedi. Beraber sınıfa çıktık.
Ders başladığında arkamı dönüp Azra ya" Ne konuşuyordunuz Koray la? " diye sorunca kıkırdadı." Hiiç öyle havadan sudan yani. " bunu söylerken sırıtıyordu. " Tabi tabi. Ben sana teneffüste soracağım " deyip önüme döndüm.Edebiyat dersinden çıktıktan sonra Kuzey Koray ı ben de Azrayı sıkıştırdık. Sanırım Azra Koray dan hoşlanıyordu. Teneffüs bittiğinde Kuzey yanıma gelip" Koray Azrayı seviyormuş. "dedi. Ben de" Azra da sanırım Koray ı seviyor " Dedim. Kuzey sırıtıp" Aralarını yapalım mı? "deyince kıkırdadım." Oluuur. Öyle tatliş tatliş süper olur. " sırıttı.
Okuldan sonra Kuzey yine arabasız yapamadı ve arabayla beni bırakıp eve gitti. Eve geldiğimde annem evde yoktu. Babam zaten işteydi. Ben de laptopu alıp facebook'ta dolaştım biraz ve annem gelmeden biraz atıştırdım.
Akşam saat 21:30 civarında annem ve babam çok şık giyinmiş bir şekilde eve girdiler. Neşeleri de yerindeydi Merak etmiştim. "Hayırdır anniş ne bu neşe?" deyince annem "Yok bir şey kızım iş yemeğinden geliyoruz. " dedi. Anladığımı belirten mırıltılar çıkarıp odama çıktım. Telefonum odada kalmıştı ekranını açtığımda 4 cevapsız arama ile karşılaştım.
Hepsi de kuzeyden di. Hemen geri aradım. İlk çalışta açtı. "Hazar!" sesi endişeli geliyordu. "Efendim Kuzey?" nefes nefese kalmıştı. "Hazar neredesin, evdesin değil mi? Sakın dışarı çıkma Hazar sakın!" ne oluyordu ya "Ben evdeyim de noluyo Kuzey neden bu kadar endişelisin?" derin bir oh çekti. " Hazar, güzelim şimdi anlatamam sana bunu. Tamam mı? " Ne demek istediğini anlamamıştım." Neler oluyor Kuzey? Benden sakladığın şey ne? " iyice merak etmiştim. Düşüncelerimi bölen Kuzeyin sesi oldu." Şimdi kapatmam lazım güzelim. Görüşürüz. "dedi ve kapattı.
Benden sakladığı şey her neydi ise onu öğrenmem gerekiyordu. Kuzey i tekrar aradım. Meşgule attı. Ofladım. Aklıma gelen fikirle Azra yı aradım. Onda mutlaka Koray ın numarası olmalıydı. İki çalıştan sonra açtı." Efendim Hazar? " oflayıp " Azra bana acilen Koray ın numarası lazım. "Neden?" deyince "Soru sorma çabuk ol."Koray ın numarasını aldıktan sonra Koray ı aradım. İki - üç çalıştan sonra açtı. "Alo" derin bir nefes alıp cevap verdim" Koray benim Hazar. " hatırladığını belirten mırıltılar çıkarıp cevap verdi." Evet Hazar bir şey mi oldu? Yoksa Azraya mı bir şey oldu? " sesi endişeli geldi. Sırıttım. Azra için endişeleniyordu." Yok Azra domuz gibi merak etme. De. Kuzey nerde onu biliyor musun diye soracaktım. " Oflayıp cevap verdi. " Valla Hazar bunu sana söyleyemem Kuzey ağzıma eder. " oflayıp telefonu kapattım. Bu çocuk benden her ne saklıyorsa öğrenecektim. Sonra aklıma gelen fikirle onu tekrar arayıp ev adresini aldım. Anneme de işim olduğunu söyleyip bir taksiye atladım.
Taksici verdiğim adreste durunca evi bir kez inceleyip eve doğru adımladım. Zili çalıp beklemeye başladım. Kapıyı Kuzey in abisi Güney açtı. "Merhaba ben Hazar, Kuzey nerede? Çağırır mısın?" biraz bekleyip cevap verdi. "Kuzey evde değil. Çok önemli bir işi çıktı oraya gitti." meraktan öleceğim artık. "Ama nerede olduğunu söyleyemem"
Evet bölüm bitti. Biraz kısa olmuş olabilir ama hızlı olsun diye kısa yazdım. Oy ve yorum yazar mısınız? Özellikle yorum çünkü hikayemin nasıl olduğunu merak ediyorum. Lütfen yorum yapın tatlişlerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OKULUM
Ficção AdolescenteBazı sebeplerden dolayı okulunu terkedip yeni bir okula giden Hazar ın hikayesi