* een half jaar later*
Kath Lorys POV
Het is avond en Zayn is nog niet thuis. Ik loop naar boven en ga slapen. Dan wordt ik om 4 uur 's avonds wakker. Ik loop naar beneden om even wat te gaan drinken. Ik loop de trap af en zie Zayn op de bank. Hij is niet alleen er is een meisje bij. WAT!!!! zijn ze aan het!!!!!!!! ik ren naar boven en ren Louis kamer in. En begin hard te huilen op zijn bed. Kath wat is er zegt hij geschrokken!!!! Beneden kan ik nog uit brengen tussen mijn tranen door. ik hoor Louis naar beneden open. ZAYN DOE NORMAAL!!!!! GA WEG JIJ!!!!!! ZAYN WAT DOE JE JE MAAKT KATH KAPOT!!!!! ZAYN PLEASE DOE EENS NORMAAL. hoor ik Louis allemaal naar Zayn schreeuwen. Het was niet de eerste keer dan Zayn met iemand anders op de bank lag. De vorige keer was hij dronken dus ik heb het hem toen met moeite vergeven. maar nu. Ik hoor iemand op de trap. Louis komt de kamer in. Hij trekt me in een knuffel. Kath rustig. Hij troost me. Louis???? vraag ik. Ja Kath. Waar is Zayn???? Ik heb hem in zijn kamer geduwd zegt Louis. Oké, Lou mag ik bij jouw blijven slapen???? Ja Kath kom maar zegt Louis. En ik val in zijn armen in slaap.
Zayn Malik POV
Kom zeg ik tegen Roxy terwijl ik de deur open wil maken. IK trek haar mee naar binnen en duw haar op de bank. Dan gaat het allemaal ineens heel snel. We zijn al bezig en ik hoor heel zacht iemand naar benden komen. En weer naar boven lopen. maar ik besef het niet. Iemand trekt me in eens van Roxy af. ZAYN DOE NORMAAL!!!! schreeuw Louis dan tegen mij. GA WEG JIJ!!!! Louis pakt Roxy haar kleding en duwt haar het huis uit. ZAYN WAT DOE JE JE MAAKT HAAR KATH KAPOT!!!!!! ZAYN PLEASE DOE EENS NORMAAL!!!!!!!! schreeuwt hij tegen mij. Louis pakt mijn kleding en trekt me mee naar boven. ga jij maar eens even na denken Zayn zegt hij en duwt de deur van mijn kamer dicht. SH*T wat heb ik gedaan dit is al de 2e keer. ik was niet eens dronk ik deed dit bewust. Ik schop tegen de muur aan. Dan zie ik een t-shirt van Kath op de grond liggen. Ik pak het en ruik er aan. Het ruikt nog naar haar. dan stap ik in bed en val in slaap met het t-shirt in mijn handen.
____________________________________________
sorry voor het korte stukje
ik ga verder na 10 comments
Aurora
JE LEEST
I change my life (one direction fanfiction)
Fanfictiondit verhaal gaat over Kath. Kath is het zusje van Louis Tomlinson. ze wordt altijd gezien als het zusje van... en niet als Kath Tomlinson. Ze is er helemaal klaar mee. Na veel overleg veranderd ze haar naam en verft ze haar haar. ze begint een nieuw...