Harry szemszöge
Hamar eltelt az a pár nap anyával és Gemmával. Nagyon sokat beszélgettünk, és rengetek tanácsot kaptam anyától.
- És fiam! - szólt utánam anya, mikor indulni készültem.
- Igen?
- Ne reagálj majd így, ha a bájos Liliann szülni fog. Hidd el, ki nem néznéd most belőle, amit akkor kapni fogsz.
- Miről beszélsz Anya?
- Csak emlékezz, mit mondtam. És add át üdvözletünket. És hívj, ha jönnek az unokáim!
- Szeretlek Anya! Köszönök mindent!!!
Hazáig csak anya szavai kavarogtak a fejemben. Mire gondolhatott? Mindegy is... Megálltam a kedvenc pékségünk előtt, és vettem egy kis sütit Lilnek. Nem tudtam, milyen a lelki állapota, így jobb volt a biztonság.
Valamivel lejjebb parkoltam az utcában, és a házig tartó sétában feltűnt, hogy nem láttam a fiúk kocsiját. Ami furcsa, hisz majdnem dél volt. Már a ház előtt voltam, amikor a semmiből előttem termettek a fotósok és a riporterek.
- Harry, mesélj, hogy van a barátnőd?
- Harry, a barátnőd mióta vajúdik?
- Harry miért nem vagy a kórházban?
- Harry, összevesztetek?
- Harry, tényleg te vagy az apa?
Mi a francról beszélnek ezek? Besiettem, és a lakás felé rohantam. Dörömböltem, de semmi. Senki nem nyitott ajtót, és nem hallottam bentről hangokat. A pótkulcs!!! Lil tartott egyet egy virágcserép alatt egy szekrény tetején. Bejutottam, és kis híján elájultam a látványtól. Az előszobapadló véres volt, a nyomok egész a hálóig tartottak. Vagy fordítva, nekem mindegy. Elfogott a páni félelem. Hát ezért nincsenek itt a srácok!!! Épp felocsúdtam, amikor mozgást hallottam a hátam mögül.
- Harry! Hát te? Azt hittem a nővéremmel vagy...
- Leila! Hol van?
- Ki? miről beszélsz?
- Hol van Lil?
- A kórházban. Én még majd most megyek hozzá, csak be kellett ugornom a kért cuccokért.
- Oké, szedjük össze, és menjünk.
- Oké..
Nem is törődtem Lei fira pillantásával. Mint egy robot pakoltam, és csak mentem utána.
- Figyelj, Harry! Én nem tudom, mi van köztetek, de az biztos jelent valamit, ha nem tudod, hol van Lil. Engem nem érdekelnek a kifogások, de ha a fülembe jut, hogy bántod, addig éltél. Nem érdekel, mit kell tennem, de azt biztosra veheted, hogy tönkreteszlek, és nem látod többet a nővérem és a gyerekeit. Világos voltam?
- Persze.. - feleltem ledöbbenve.
- Örülök - mosolygott rám. - Most pedig, add a kocsikulcsod!
- Tessék?
- Add a kocsikulcsod! Te nem fogsz tudni kijutni innen egykönnyen. Ideállok hátra, te meg lerohansz a csomagokkal.
- Oké, de nagyon vigyázz Darcyra!
- MI VAN? - röhögött fel.
- A kocsira. Vigyázz. És most menj, nem akarok elkésni.
VOUS LISEZ
Pofon a múltból
FanfictionLillian Edwards egy hosszú és fájdalmas véget ért kapcsolat után úgy dönt, kezébe veszi élete irányítását: gyereket szül egy éven belül. Ehhez azonban találnia kellene egy megfelelő embert, aki hajlandó segédkezni a tervében. Ha mégsem, marad a bizo...