Ik loop achter Samuel aan. We lopen een kamer in, ik denk dat hij van Samuel is. Er staat een twee persoons bed in het midden van de kamer, een bureau, inloop kast, een tv en nog een deur. Ik denk dat dat de bad kamer is. 'Wat is er' vraag ik en ik kijk Samuel met opgetrokken wenkbrauwen op.
Hij grijnst. 'Wat denk je dat er is schat?' Hij grijnst nog breder. Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen idee' 'ik wou iets zeggen.' 'Vertel' ik ga naast Samuel op zijn bed zitten. 'Ik b-' precies dan gaat zijn telefoon.
Pov Samuel
Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en kijk op het beeld scherm. Lotte? Waarom belt Lotte mij? 'Uh hallo?' 'He sammie met mij' ik hoor dat ze lacht. 'Ik kom zo terug' fluister ik in Linda's oor en geef een kusje op haar wang en knip oog. 'Wat is er Lotte?' 'Ik dacht misschien kunnen we weer wat afspreken? Ik heb al een tijd geen seks meer gehad dus ik dacht ik bel jou, want ik heb wel weer zin in een hete avond in bed.' Ik sta voor de spiegel en heb niet eens door dat mijn mond helemaal open staat. 'Pardon?' 'Je hebt me wel gehoord Samuel. Ik heb zin in hete seks aaaah.' Ze begint te lachen. Gvd waarom doet ze dit nou? 'Lotte, het was een avond-' 'meerde sweetheart' 'oké een laar dan, maar het was alleen voor de seks en ik wil niks met je. Ik heb hier nu een leuk meisje waar ik al mijn aandacht aan wil geven.' 'O? En wie is het dan?' 'Gaat je niks aan' roep ik geïrriteerd. 'Is het een hoer? Een slet? Een-' 'Lotte waag het op nog meer vervelende dingen over haar te zeggen, ze is het mooiste en liefste meisje dat ik ken dus praat niet zo over haar.' 'Zo zo ze heeft wel veel indruk op je gemaakt, heeft ze je een goede pijp beurt gegeven?' Nu moet ze echt baar bek houden. 'LOTTE ZE IS NIET ZOALS ALLE ANDERE MEISJES ZE IS BIJZONDER MOOI EN LIEF EN IK ACCEPTEER HET NIET DAT JE ZO OVER HAAR PRAAT.!' Zonder dat ik het door heb schiet ik uit mijn slof. De badkamer deur gaat open en ik zie Linda in de deur opening staan. 'Lotte, ik wil niks meer met je te maken hebben en nee ik-' 'geen seks meer? Niet meer die fijne, geile beurten na een goede film?' 'Lotte shut the fuck of! Je maakt het alleen maar mooier dan dat het was' 'doei Samuel leijten. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat je geen een hoertje meer kan neuken.' Met die woordje hangt ze op en ik kijk gekwetst naar mezelf.Ik voel een hand van mijn onder rug naar boven strelen. Langzaam naar mijn nek en dan word en zachtjes in mijn nek geknepen. Ik voel een warme adem in mijn nek. De tweede hand word op mijn heup gelegd. Gaat langzaam naar mijn buik. Streel langzaam naar boven en draai dan mijn hoofd opzij en kijk recht in de mooie donker bruinen ogen van Linda.
'Wat moest je vertellen lieverd'
JE LEEST
Samuel leijten (voltooid)
FanfictionIk heb altijd gedacht dat ik de gelukkigste persoon was. Totdat mijn vader weg ging bij ons mijn moeder me het huis uit had geschopt en de liefde van mijn leven me bedroog. Maar er is een reden voor. En ik ga hem helpen. Maar of dat zo verstandig i...