başınız sağolsun 3.bölüm

98 5 0
                                    

Arkadaslar bolumleri tek tek yeniliyorum diger bolumleride yavas yavas yazicam...

Baya sohpet ettikten sonra derse girmistik. Okulun ilk günü tanışma faslını hiç sevmiyordum.Neyseki öğlen molasına çıktık. Yine hep beraber kantinde toplandık. Benim yakışıklımda gelmişti. Yakışıklı dediğim Denisdi evet ben Denizden hoşlanıyorum biz arkadaşız ama bazılarımız birbirimize aşıktık. Ama kimse birşey demiyordu. Sohpet ede ede öğlen molasinin yarisini bitirmistik o anda benim telefon çaldı bende hemen açtım çünkü hemen acmazsam annem çok merak ederdi bende hemen açtım. "Ben: efendim annecim." "hemşire: meraba siz kızımısınız." "ben: evet siz kimsiniz."
"Hemşire: ben hastaneden arıyorum anneniz ve babanız kaza geçirdi durumları ağır hemen hastaneye gelseniz iyi olur.
Ben bunu duyar duymaz telefon ellerimden yere düştü herkez başıma toplandı.
"Selin: kanka ne oldu söylesene kim telefonda ki ne dedi." "ben: Annemle babam kaza geçirmiş durumları ağırmış hastaneye gidelim hemen nolur. " " Deniz: Tm hadi acele edin yağmur nolur sakin ol iyi olucaklar korma sakin olmaya çalış!! "
"Çetin: Hadi gidelim. " Hastaneye hep beraber gittik hastaneye gittiğimizde ameliyatlardı hala çıkmamışlardı.
"Buse: knk sakin ol nolur ağlama artık güçlü durman lazım."
"Ben: nasıl sakin olayım annemle babam olmazsa naparım ben onlar olmadan." "Meltem: biz ne güne duruyoruz kardeş değilmiyiz birbirimize sahip çıkarız."
"Deniz: Meltem ne diyosun sen ya biz sakinleştirmeye çalışıyoruz sen ne diyosun ya " "meltem: Ne dedim şimdi ya hem böyle demek istemedim hemen tersleme."
"Deniz : tersledigim falan yok konuştuğun lafa dikkat et."
"Selim: ya napıyonuz kız ne halde siz kavga ediyosunuz."
"Meltem: Özür dilerim knk ben öyle demek istemedim."
"Ben: Önemli değil knk sizde sakinleştirmeye çalışmayın lütfen siz benim yerimde olsaydınız naparsınız kolay sanki. "
"Deniz: tm knk tm kendini üzme gel."
"Ben: Deniz bana sarılmıstı. Bende ona sarıldım ağlamaya devam ettim. "
O anda doktor çıktı ameliyattan bende hemen yanına gittim.
"Ben: Doktor bey nasıl durumları ne olur söyleyin ne oldu annemler iyimi."
"Doktor: Şeyyy hastaneye geldiklerin de durumu çok ağırdı hemen ameliyata aldık ama inanın elimizden gelen herşeyi yaptık ama ikisine de kaybettik başınız sağ olsun ."
"Ben: Doktor annemlerin öldüğünü söylemişti ne yapardım ben bilmiyorum en son hatırladığım şey ise gözlerimin kararmasıydı. "

Yetim KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin