İlk Arkadaş

14 0 0
                                    

Artık vakti gelmişti sevdiğim şehir,sevdiğim arkadaşlarım... hepsini arkamda bırakıp gidiyordum.Evet ben de gitmeyi istemiyordum ama babam yeni vefat ettiği için annem o evden,o şehirden gitmek istiyordu,ben de annemle gitmeye mecburdum.O güzel şehri İstanbul'u bırakacaktım.Yeni eve taşındık,eşyalarımı yerleştiriyordum,telefonum çaldı arayan sevgilim Emre idi.Epey konuştuk olayları anlattım şehirden gittiğimiz için oda üzgündü fakat telefonda konuşurken bir şey demedi.Sabah,okula gitmek için hazırlanıyordum,annem de o sırada kahvaltı hazırlıyordu."kahvaltı hazır hadi gel Aslı"diye bağırdı.Yanına gidip "Nasılsın?" diye sordum."Nasıl olayım ki?" dedi.İkimizde perişan olmuştuk babam bizim için çok değerli,kıymetli birisiydi.Kahvaltımı edip okula gitmek üzere evden çıktım.Okulda hiç kimseyi tanımıyordum,hiç arkadaşım yoktu.Sınıfa girdiğimde boş bir yere oturdum.Çaprazımdaki çocuk ders boyunca bana bakıyordu.Zil çalınca gelip sohbet etmeye başladı,"adın ne?" diye sordu.Bende"Aslı,senin adın ne?"dedim."Burak" dedi.Okul çıkışı beraber gittik beni eve bıraktı.Annemde bizi gördü ve onları tanıştırdım.Annem eve girdiğimde "İlk arkadaşın mı?" diye sordu,bende"Evet." dedim."iyi çocuk" dedi,güldüm.Emre aradı odama çıkıp konuştum.Emre"ben uzak mesafeli ilişki yaşamak istemiyorum,seni göremeyeceğim bir şey yapamayacağım ,uzağa gitmeseydin ilişkimiz devam ederdi ama gittin,ve Aslı ben ayrılmak istiyorum."Bende ne diyeceğimi bilmiyordum,"sorun aramızda ki mesafe mi?" diye sordum,"Evet sorun aramızdaki mesafe ,mesafeli ilişki istemiyorum Aslı hoş çakal,kendine iyi bak orada."Sevdiğin birini kaybetmeyi ikinci kez yaşıyordum acı üstüne acı geliyordu 2 yıldır çıktığım insanla mesafe var diye ayrıldım.Hep sevdiklerimi kaybetmek zorunda mıyım?Hıçkırarak ağlarken annem sesimi duyup hemen yanıma geldi "ne oldu?"diye sordu bende"Emre benden ayrıldı anne,niye hep sevdiğim insanlar benden ayrılıyor ki ben bunları hak edecek ne yaptım?"Annem bana sarıldı "ağlama,üzülme bu kadar,hadi akşam yemeği hazır gel"dedi.Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya yemeğe indim.Yemek yerken annemle sohbet ediyordum.Annem"bugün tanıştığın çocuk neydi onun adı?" diye sordu,bende "Burak" dedim."Bir gün akşam yemeğine gelsin iyice tanışalım" dedi "tamam söylerim gelirse gelir" dedim ve yüzümde tebessüm oluştu.Geç olmadan yatmaya gittim,tanımadığım bir numara aradı açtım,"Rahatsız ettim mi?" diye sordu "Kimsiniz?" dedim "Burak"dedi,"Burak numaramı nereden buldun?","Okuldan müdür yardımcısının odasına gizlice girdim aldım" dedi ve gülmeye başladık "kafayı yemişsin, iyi yakalanmadın." dedim."Yakalansam da bir şey olmazdı,değdi"dedi,birkaç saniye cevap veremedim,"orda mısın?"diye sordu"evet evet burdayım"dedim."nasılsın?" diye sordu," eh işte" dedim,"ne oldu, bir şey mi oldu?"diye merak ederek sordu,bende" 2 yıllık sevgilimden ayrıldım sebebi ise İstanbul'dan taşındığımız için, uzak mesafeli ilişki istemiyormuş beyfendi!"diye sinirle söyledim." Tamam tamam sakin ol demek ki sana layık değilmiş."dedi."of neyse ya iyi geceler sana yarın okulda görüşürüz."dedim,"Görüşürüz,iyi geceler,numaramı kaydetmeyi unutma."dedi,gülerek"tamam."dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uzaktaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin