* buna sunt la început deci acest capitol nu va fi prea reușit *
Sunt Eva ,am 16 ani si sunt in clasa 10 a . Am parul saten,ochi căprui si nu sunt foarte înaltă. Este Septembrie si scoala a început de ceva vreme.. Deja mi-e dor de vara.. Cum este cald afara am optat la o pereche de blugi cu talie,un tricou negru si un hanorac albastru. Mi-am luat telefonul,banii,geanta si am plecat. Lângă liceu este o mica alimentara unde mai toti elevii cumpara tigari acolo este locul nostru preferat ,colțul de rai mai bine spus . Ca sa nu întârzii chiar asa din prima luna am grăbit pasul spre poarta liceului unde ce sa vezi directorul mna trebuie sa accepte "uniforma"mea dar noo .
- Domnișoara unde crezi ca mergi ?
- Uhmm la ore ?
- Nu îmbrăcată asa
-Dar tricoul e negru 😕
- Ieșiți toti ! ( imi spune mie si celorlalți 2 băieți )
-Minunat m-ai am si mate prima ora e perfect ! Acum cum mai intram in liceu ?
-Intram ? Cine te crezi sa te bagi in seama cu noi ? Imi zice cretul..
- Eva incantata , zic eu cu ironie
- Erick si esti cam tupeista
Cam îngâmfat , putin in pasa tot ce vreau e sa ajung la mate altfel ma spinteca profesorul. Sunt atenta sa văd cand intra directorul in liceu si eu o Tulesc prin spate orice dar nu sa întârzii :))
In pauza observ ca cei doi fumează si ei si aud iar vocea aia uh . No nu imi place de el am iubit deci " no me importaaaa " 😂✋🏻*****
Am adus aparatul la liceu la rugăminte colegelor. Stand toti in colțul nostru de rai eu si o colega André vrem sa facem poze , il rog pe Stefan sa imi dea șapca lui sa fac poza cu ea iar dupa nici un minut imi este luată de către Erick spunând "Tu nu ai voie sa porți șapca lui " mda îngâmfatul suprem in acțiune doamnelor si domnilor va rog aplauze .