The story a small

147 5 6
                                    

Sky "ondan uzak durun yoksa çok kötü olucak." diye tehtidler savuruyordu etrafa. Sky'ın söyledikleri stev'ı sinirlendirmiş olcakki Skyler'ı boynundan tutup defol git diye bağırdı. Skyler... OH! inanamıyorum bu nasıl olur?

Skyler bir vampir olamaz. Hayır ama o bana neden anlatmadı. Gördüklerime inanamıyorum. Bunlar çok saçma geliyor, yani Skyler bunu benden nasıl gizler? Birden Skyler kapıya yöneldi, görünmemek için hemen kulübenin arkasına geçtim. Skyler ve Kevin  gözden uzaklaşınca yavaşça saklandığım yerden çıktım. Kapıya doğru giderken Steven birden yanımda belirdi. Birden ürperdim ve tam çığlık atıcakken ağzımı kapattı. O an o kadar yakındık ki, heyecandan kalbim çok hızlı atıyorudu. Kalp atışlarımı hissedicek diye korkuyordum. Birden öylece gözlerimize baktık, ondan kesinlikle hoşlanıyordum, onun da hoşlandığı belliydi. Bakışları anlatıyordu zaten. Kolumdan tutup, beni kulübeden uzak bir yere götürdü. Bana herşeyi açıklaması için sert bir bakış attım. 

  Steven : Bak alex, herşeyi gördüğüne göre anlamışsındır. Bizde vampiriz. Skyler'da, aslında Kevin değil. Ama arkadaşlarından bir kısmı vampir. Bak bi anlaşma yaptık, biz onların bölgesine girmeyeceğz onlarda bizim. Orman bizim bölgemiz. Bilmiyorum alex, ama seni bana ceken bir şeyler var. İlk defa bu kadar değişik hissediyorum.Hep aklımdasın, kokun beni çıldırtıyor. Gözlerin, saçların, bakışların. Hatta şuan ki şapşal, mutlu, bir o kadar saf yüz ifadene bile cok...cok hoşuma gidiyor. Ama Skyler ile bir anlaşmamız var ve arkadaşlarımı tehlikeye atamam.

-Haklısın. Şey...Benim gitmem lazım.

   Haklıydı, benim için kimseyi tehlikeye atmamalı. Onu orda bırakırken ki hali canımı yaktı. Sanki gitme der gibi bakıyordu, büyümüş kocaman olmuş göz bebekleri. Melek gibi bakışları, gülümsemesi...Bilmiyorum çok, çok....Ona bağlanmam çok ani oldu. Ne diyeceğimi bile bilmiyorum. Herşey çok iyi giderken birden aklıma Sky geldi. O bu ilişkiyi onaylamayacaktı, çokta umrumdaydı sanki. :)

Steven’ın ağzından: İlk andan itibaren onun doğru kişi olduğunu anlamıştım. Ne garip dimi? Bazen böyle hayatınıza biri giriyor. Bir anda her şeyiniz oluveriyor. Mutluluğunuz veya mutsuzluğunuz onun hareketlerine bağlı oluyor. Tüm gün konuşmak istiyorsunuz ve o mutsuzsa siz de mutsuz oluyorsunuz. Ama sonra, sonrası malum işte. Başlamadan bitiyor.

Darkness.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin