NDLS -43- Kına Gecesi için Hazırlık Part 1

154 15 0
                                    

Bu hikaye neden bu kadar az günceleniyor diye eğer kafanızdan geçiyorsa. Bunun cevabı ise sınavlar. Zaman buldukça hikayelerimin ikisine de devam yazıyorum ama bu Zaman da maalesef o kadar uzun olmuyor..

Bölümü yayınladıktan sonra hemen çalışmaya devam edeceğim.

Herkese iyi okumalar..

____

'Aşk çok güzel birşey ise. Nereden çıktı bu göz yaşları?'

____

"Zeynep kay kenara. Ben yalnız uyuyamicam bugün." Yan' a kayıp bana yer yaptı ve birbirimize sarılarak uyuduk.

Mırıldanarak uyandım ve acayip sesin nereden geldiğini bulmak istedim. Yanıma baktığımda sadece Zeynep vardı. Hafifçe yukarıdan ona baktığımda horluyordu. Evet ses ondan geliyormuş meğer.

Onu tekmelemeye başladım rahat uyuyayım diye. Birkaç dakika sonra yine devam ettiğinde elimle onu dürttüm. O da mırıldanarak bir müddet sustu.

Şimdi bu suskunluk da bi acayip oldu. Rahat rahat uyusun o yavru Aslan. "Zeynep horla." Horlamadı.

"Horlamazsan horlama.." dedim tebessüm ederek ve gözlerimi kapattım.

Bir anda gözlerimi açıp saate baktığımda hemen yataktan zıpladım. "Kahretsin!" diye bağırdığımda Zeynep uyanmıştı ve "N'oluyor ya?!" diyip yataktan yere düştü.

"Kızım sen saatini kurmadın mı lan!"
"Ha sikt-" diyip elini alnına vurdu.

"Hadi hadi hazırlan!" diyip kendi odama koşup hızlıca rutinlerimi yaptım. Saçlarımı sadece dağınık topladım çünkü geç kalmak istemiyordum.

Odamda ki aynaya bakarak giydiklerime baktım. Tamam bugün sadece bir Kötü Saç günü. İyiki ilk defa yaşamıyorum bunu.. Amaaan okul ne ki zaten. Sanki en güzel kız seçimi var..

Havalı kızları düşündüğümde hemen binlerce ton makyaj geldi aklıma. Bi de pamela anderson' e benziyorlar o makyajlarla te allam..

Kolumda ki saate baktığımda hemen çantamı alıp Zeynep' in kapısına vurdum. "Aşağıda bekliyorum!" diyip Aşağı indim.

Zeynep odasından çıkarak bana yukarıdan seslendi. "Elif benim dersim iki saat sonra başlıyor. Boşuna düştüm yataktan! Çok sağol ya!"

Ulan yalnız mı gideceğim ben?! "Burnunda Aslan besliyorsun sen. Kendimi safari de sandım! Uyuyamadım ya!" diyip evden çıktım.

Çantamı sırtıma takarak koşmaya başladım. Hadi ama ya hiç mi taksi yok biryerlerde!

Yavaşlayarak telefonumu cebimden çıkarttım. Yekta' nın numarasına dokunarak Kulağıma götürdüm. Çıkmıyordu!

Daha hızlı koşarak geçen sefer ne kadar hızlı koştuğumu hatırladım. Az kalsın sülük gibi arabanın altında kalacaktım..!

Dikkatimi dağıtmamaya çalışarak arkama ve önüme baktım ve daha da hızlı koşarak kolumda ki saate baktım. Ah hayır geç kalacağım!

Ne diyon Lan sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin