İşten yeni çıkmıştım ve çok yorgundum eve gidip uyumak istiyordum ama bu imkansız gibiydi tek nedeni ise babamdı. Acaba eve gelmişmiydi aslında sırf kazandığım parayı almak için gelir tekrar geri giderdi tabi ara sıra sarhoş olup geldiği için döverdi 15 yıldan beri böyle devam ediyordu. Annem o güzel annem yani sadece hatırladığım kadarıyla kendisi beni beni doğrurken öldü babamın bana neden böyle davrandığının sebebide buydu anneme çok benziyomuşum bunları düşünürken eve varmıştım tam kapıyı açıp içeri gircekken kapı açıldı ve birden kendimi içeride buldum -PARAYI GETİRDİN UMARIN KIZIM(!) yine sarhoştu anlaşılan parayı verdim ve bişi demeden gitti benimde işime geldi ve duşumu aldım ve yattım
EREZ TAŞKAN AĞZINDAN
Yine şirketteki işlerle dolu bir gün geçirmiştim ve buna bi kaç saat daha dayanacağım gibime geliyo artık bi iş ilanı versem iyi olcak özel sekreter ama kimseye güvenemediğim için bu biraz sıkıntı olacak galiba ama artık lazım ben hem düşünüp hem çalışırken işlerde yavaş yavaş bitiyordu ve son cümleyide yazdım bitti artık gitsem iyi olcak allah aşkına ben koskaca TAŞKAN holdinglerinin veliahttı bu saatlere kadar niye çalışıyorum bu kadar emrimden insan varken doğru ya babam artık kendi işlerimi kendim yapmamı istiyor bunlarla beraber yürürken birden telefonum çaldı babamdı açtım ve benim lekonuşması gerekiyormuş ve beni çağırdı aslında yatmayı düşünüyordum ama bu imkansız gibi oldu sanırım neyse arabayı babamlara doğru sürdüm zaten annemide özlemiştim yarım saatlik yol vardı uzun sürmezdi ama yine diyecek ben bunu düşünürken eve vardım ve çalışanlarla aramızda geçen klasik konuşma babam odasındaymış kapıyı vurdum ve içeri girmemi ve gösterdiği koltuğa oturmamı istedi biraz sinirli ama farklı bir duygu daha vardı suratında sanki merak gibi ve bu benim hiç hoşuma gitmedi acaba şimdi ne diyecekti - DEDENİN YENİ BİR VASİYETİ DAHA VARMIŞ VE VASİYETLERDEKİ ÖZELLİKLERİN HİÇ BİRİ SENDE YOK EĞER KENDİNE ÇEKİDÜZEN VERMEZSEN ŞİRKET MERTİN ÜZERİNE GEÇECEK neden bahsediyordu ne özellikleri sanki beni duymuş gibi cevap verdi KENDİ AYAKLARIN ÜZERİNDE DURMAN LAZIM VE SEN BUGÜNE KADAR HİÇ ZORLUK GÖRMEDİN AYRICA EVLENMEN LAZIM VE BU AİLENİN GEÇİMİNİ KENDİN GEÇİRMEN LAZIM mış oha evlenmek benimm gibi birine ters düşer ben her geceyi farklı kadınlarla parayı sadece bir kağıt parçası olarak gören biri değilim ama yinede bu güne kadar tek zorluk bile çekmememiştim babam konuşmaya devam etti -SANA Bİ İŞ BULDUM ARTIK ORADA ÇALIŞACAKSIN EVLİLİK KONUSUNA KARIŞMIYORUM2 YILIN VAR YA BUNLARI YAPIP HAYATINININ GERİ KALANINI ZENGİN GEÇİRİRSİN DİĞERİNİ SÖYLEMESEM İYİ OLUR dedi ve yarın çalışacağım yerin adresini söyledi ve gidebilirsin dedi allahım hayatımın geri kalanını fakir geçiremezdim off zaten yorgunum bunun düşünmekten uyuyamayacağım of bide evlenme konusu var neyse bu akşam burada kalacağım sabah buradan geçerim uyumaya çalışacağım duşumu alıp yattım ama uymam çok zor oldu bunları düşünürken bir kaç saat içinde uyudum sabah olmuştu üstümü giyindim ve kimseye gözükmeden evden çıktım arabama binip çalışacağım yere geldim burası küçük çok renkli bi kafeydi fazla renkli benim hayatımda sadece mavi ve mavinin tonuna yer vardı artık fazla uzatmadan içeri girdim ve patronla konuşmaya başladım adam herkesin aksine bana normal biriymişim gibi davrandı evet normal biriyim ama genellikle parama saygı duyanlar olduğu İçin çevremde biraz garip geldi patron yapmam gerekenleri anlattı garsonluk yapacaktım ve beni çalışanlarla tanıştırdın kızların gözü yine üstümdeydi ve bu gururumu okşuyordu erkeklerde çok sıcak bakıyordu ama o anlamda değil yanlış anlaşılmasın o sırada kapıdan bir kız girdi ve kimseye bakmadan üstünü giyindi anlaşılan burada çalışıyordu ve kolunun bilek kısmından avuçiçine doğru bi yara vardı herkese selam verdi ve sonunda beni farketii ve adını söyledi hayırlı olsun diyip işine geri döndü kafe yavaş yavaş dolmaya başlamıştı ve benim aklım o yara izinde kalmıştı bunu düşünüp çalışmaya devamettim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sığınak
General Fiction'Hiç istemediğim biriydi sanki her istediğim onda gizliydi' Kendi ayakları üstünde durması gerekiyordu EREZin Artık dayanamayacağını anladı YUŞA Annesi onu doğururken öldü diye 18 yaşına kadar şiddet gören bir kız Hiç zorluk çekmemiş el Bebek Gül Be...